A társadalmi egyeztetés számokban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az M4-es metró elindulásával kapcsolatos felszíni tömegközlekedési változások.
Advertisements

„Jó gyakorlatok” Európából Farkas Zsuzsanna projektmenedzser Közép-Dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség 1.
Nagyrendezvények közlekedésszervezési problémái Munkácsy András – Szele András KTI Közlekedésszervezési és Hálózatfejlesztési Központ Közlekedéstudományi.
KÖZÖS UTAKON – PÁRBESZÉD A TÁRSADALMI FELZÁRKÓZÁSÉRT KONFERENCIA DECEMBER 2. DR. GARAI PÉTER EU FEJLESZTÉSEK VÉGREHAJTÁSÁÉRT FELELŐS HELYETTES-ÁLLAMTITKÁR.
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
Az új közbeszerzési törvény megalkotásának körülményei, várható jövőbeli változások május 26. Dr. Kovács László Miniszterelnökség Közbeszerzési Szabályozási.
A családsegítő és gyermekjóléti szolgálatokat érintő változások A család és gyermekjóléti szolgáltatás.
Közlekedéstudományi Konferencia SUPERNOVA Komplex közforgalmú közlekedési modell Thomas Epp – dr. Horváth Balázs PTV AustriaSzéchenyi István Egyetem
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
Budapest Airport, a T1 bezárása Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója május 24.
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ Szőke István szakmai igazgató Pécs, január 29. A gazdasági válság foglalkoztatásra gyakorolt hatásának.
Non-profit Gazdaságfejlesztő Szervezetek Háza Hajdú-Bihar és Bihor megyékben HURO/0802/108_AF Projektbemutató.
ISKOLAKÉSZÜLTSÉG – AZ ADAPTÍV VISELKEDÉS FEJLETTSÉGE dr. Torda Ágnes gyógypedagógus, klinikai gyermek-szakpszichológus Vizsgálóeljárás az iskolába lépéshez.
Nyitó szakértői találkozó. "C" komponens-informatika Készítette: Farkas László január.28.
1 A Transz-európai Közlekedési Hálózat (TEN-T) M8-8. sz. főút folyosóján a KÖZOP keretein belül megvalósulandó fejlesztések 2013-ig Hajmáskér, március.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal Haditechnikai és Exportellenőrzési Hatóság Várható változások a hadiipari tevékenységi engedélyezés területén.
Az események bejelentésének és kezelésének folyamata Nagy Zsigmond, balesetvizsgáló október 19.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
A év értékelése és a év újdonságai
Steierlein István ÁHO-hálózatfejlesztési szakreferens
MÁV-START Zrt. Budapest, december
Integrált közlekedés Hálózat-menetrend
HÁZASSÁGI PEREK február 27. Jogász szak, nappali
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
Lieszkovszky József Pál (PhD hallgató, RGDI
A jogszerű és hatékony foglalkoztatás lehetősége kollektív szerződésben Pécs, Előadó: dr. Nemeskéri-Kutlán Endre Munkajog vezető.
KSH Statisztikai koordinációs főosztály
Hogyan közelíthető meg Kelenföld kocsiszín vágányhálózata a Bartók Béla úti villamosvonalról? A Kelenföld kocsiszín előtti kezelővágányra a Móricz Zsigmond.
Összeállította: Horváth Józsefné
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
A víziközmű-szolgáltatásról szóló évi CCIX
Szupergyors Internet Program (SZIP) Jogi akadálymentesítés megvalósítása: Jogalkotással is támogatjuk a fejlesztéseket dr. Pócza András főosztályvezető.
Az IM csomópont funkciója, főbb tervezési kérdései
Kockázat és megbízhatóság
A modern nagyvárosok kifejlődése, az agglomerálódási szakasz
Az Európai Unió közlekedési politikája és a transzeurópai hálózatok
AZ AUTÓBUSSZAL VÉGZETT MENETREND SZERINTI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁS ELINDÍTÁSA, HÁROM HÓNAPOS TAPASZTALATA DEBRECENBEN Budapest, Millenáris,
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
A Széll Kálmán tér irányú vágánnyal létesít közvetlen kapcsolatot b.)
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
„B” komponens Az SZTE informatikai infrastruktúrájának fejlesztése
MOZGÓ SZÍNPAD Molino Kft
Új autóbusz-hálózat Székesfehérváron
szakképzési és felnőttképzési szakértő
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
A Széll Kálmán tér irányú vágánnyal létesít közvetlen kapcsolatot b.)
Jegyzői Értekezlet A településkép védelméről szóló évi LXXIV. Törvény végrehajtásának aktuális Önkormányzati feladatai Lukáts István.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
A Dunához kapcsolódó lehetőségek Budapest közlekedésfejlesztésében
2010. I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája,
Új pályainformációs eszközök - filmek
KÖFOP VEKOP A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése Az értékelési szempontok.
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
A GWP KKE régió aszálykezelési útmutatója
Online pénztárgépadatok felhasználása a kiskereskedelmi statisztikában
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Nincs lehetőség hátsó áramszedő üzemszerű használatára b.)
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Forgalmi helyzetek. 1. rész
Előadás másolata:

Az M4-es metró elindulásával kapcsolatos felszíni tömegközlekedési változások

A társadalmi egyeztetés számokban A társadalmi egyeztetés időpontja: 2014. január 6–31. Pozitív visszhang az interaktív internetes felületre, a véleményezés lehetőségére vonatkozóan A felszíni forgalmi rend véglegesítése: 2014. február 28-áig Beérkezett észrevételek száma: közel 7500 Érintett járatok: mintegy 40 autóbuszvonal 4 villamosvonal 3 trolibuszvonal

A közzétett tervezethez képest változások az észrevételek alapján A felszíni járatok összkapacitása a metró átadása után sem csökkenhet: még nem készült el az autópálya-csomópont és a buszterminál a metróra való átszokás fokozatos lesz, átmenetileg sem szeretnénk kényelmetlenséget fontos, hogy egy esetleges metró-üzemzavar esetén elégséges felszíni kapacitás álljon rendelkezésre A bevezetést követő hetekben-hónapokban a BKK folyamatosan értékeli az utazási szokások alakulását, hogy szükség esetén módosítani tudjuk a felszíni hálózatot.

7-es buszcsalád: sűrűbben Budán A 7-es buszcsalád Budán mindenhol megálló járatai mintegy kétszeres kapacitással, csúcsidőben 3 perces követéssel járnak Újpalota és Zugló, illetve a Belváros között a mai buszkapacitást változatlanul biztosítjuk, mivel a Keleti pályaudvaron túl a metrónak nincs érdemi hatása.

Őrmező: csökkenő buszterhelés 6 járat átszervezésével (40-es, 87-es, 87A, 141E, 187-es és a 172-es vagy a 272-es busz) csökkentjük az őrmezői buszterhelést A 87-es buszcsalád nem a lakótelepen át, hanem más útvonalon éri el a metrót A Menyecske utcában csökken a buszforgalom, óránként 24 helyett 16 autóbusz halad el A Gazdagrétről / agglomerációból érkező járatok részben továbbhaladnak Újbuda-központ és a Móricz Zsigmond körtér felé A Volán-járatok a terveknek megfelelően az Etele téri oldalra érkeznek, Őrmezőt nem terhelik.

Őrmező: csökkenő buszterhelés

Gazdagrét: megmarad a 239-es busz Továbbra is jár a 239-es busz Gazdagrét és a Belváros között Megmarad Gazdagrét csúcsidei közvetlen belvárosi kapcsolata, ami kiemelt kérés volt A Budaörsi út belső szakaszáról, a Petőfi laktanya térségéből is közvetlen kapcsolat marad a belvárosba

További lépések Kisebb hatókörű, lokális észrevételek értékelése még zajlik, ezek alapján kisebb jelentőségű korrekciók még lehetnek Végleges hálózat, útvonalak február végéig készülnek el és tesszük közzé, menetrendek március folyamán A felszíni átalakításokhoz szükséges infrastruktúra-fejlesztések zajlanak február-márciusban (megálló-építések, őrmezői buszpályaudvar, Keleti pu. trolivégállomás, stb.) Metró elindulása és az új hálózat bevezetése után folyamatos felülvizsgálat

Köszönöm a figyelmet! Tarlós István főpolgármester