Üdvözöljük! [Év]. évi tanév.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.
Advertisements

MaYoR elektronikus napló
Professzionális iskolai kutatások
A hallgató neve A szak megnevezése Konzulens tanár: XY 2010.
Pedagógiai kutatás (2) -kötelező tantárgy II. év, távoktatás
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
Programozási alapismeretek 8. előadás. ELTE 2/  További programozási tételek További programozási tételek 
Kémiai reakciótipusok
Lázár Balázs diája Bevezetés A vita témájának meghatározása Bemutatkozás.
Készítette: Magyar Orsolya
Gyakorlati tanácsok és módszerek a jogkövető magatartás kialakításában.
AVIR – intézményi adatmodell K+F+I szekció február 2.
A rendezvények előkészítése
Mi befolyásolja a munkaerő piaci értéked?
CSALÁDI NAPKÖZIT MŰKÖDTETŐK RÉSZÉRE SZERVEZETT TANFOLYAM ( Program-akkreditációs lajtsromszáma: PL-2661)
Terepgyakorlat megnevezése (benne a terület nevével) Tanár neve Iskola neve.
A... TANTÁRGY OKTATÁSA KÍSÉRLETI/PROJEKT FORMÁBAN Projekt/kísérlet konkrét címe Név | Tanár neve | Iskola.
TANULÓI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztés keretében án kitöltött tanulói kérdőívek kiértékelése.
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
TUDOMÁNYOS ELŐADÁS KÉSZÍTÉSE Kutatásmódszertan
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Szakdolgozat címe Szakdolgozó neve Konzulens: Konzulens neve
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
F AKULTÁCIÓ A P ÉCSI L EŐWEY K LÁRA G IMNÁZIUMBAN Tájékoztató a 10.a, 10.b, 10.d és 10.f osztályokban tanulók és szüleik számára.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Hogyan készítsünk előadást?
Programozási alapismeretek 8. előadás. ELTE Szlávi-Zsakó: Programozási alapismeretek 8.2/  További programozási.
Vállalkozásmenedzsment
Gyakorló óra 5/12.
Projektirányítás – kifejtős kérdések Feladatsor. 1. Adja meg a PCM szakaszait!
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
Vizsgaszabályzat ismertetése A vizsga ideje  május (csütörtök-péntek)  Azokon a napokon a tanulóknak nincs órarend szerinti tanítás.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
A Nemzetközi Gyermekment ő Szolgálat biztonságos internet oktatási programjának tapasztalatai Nagyváradon.
1 Szakképzési Önértékelési Modell I. Helyzetfelmérő szint (SZÖM I.) 4. előadás 1.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Üdvözöljük!. Napirend és tárgyalandó témakörök Cégtörténet és a cég jövője Ki kicsoda Cégen belüli szabályok Előnyök Teljesítménykimutatások Egyéb források.
Szülői értekezlet 5.B
SZMK Értekezlet május 9..
Folyamat-, illetve állapotjelentés
Hagyja Margie-ra a következő téli vakáció megtervezését!
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
A hallgató neve A szak megnevezése Konzulens tanár: XY ÉV
Játszótéri biztonság az új szabályozások tükrében
Osztály neve, száma Oktató Csapattagok
Vállalati terv bemutató
DARUS a gyermekekért.
Oktatóbemutató címe Előadó: Név.
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
Tempus Közalapítvány május 16. Bethleni Zsuzsanna
Tájékoztató az emelt szintű érettségi felkészítésről 10. évfolyam
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Üzleti terv bemutatása
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Ültetési rend létrehozása
Oktatóbemutató címe Előadó név
Hogyan készítsünk előadást?
Cégnév Üzleti terv.
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
Csoport neve dátum Tárgy neve és kódja Előadó neve.
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
KOMPLEX VIZSGA Tájékoztató
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Előadás másolata:

Üdvözöljük! [Év]. évi tanév

Napirend/az előadás témái Küldetés/célok Ki kicsoda? Osztálytermi házirend Speciális projektek Osztályozás Szülői értekezletek Összefoglaló

Küldetés/célok Adja meg az iskola küldetését. Adja meg a konkrét oktatási célokat téma szerint. Megjegyzés: Ehhez több diára is szükség lehet.

Ki kicsoda? Sorolja fel az iskolai személyzet legfontosabb tagjait (igazgató, könyvtáros stb.). Szervezeti diagramot is készítsen.

Osztálytermi házirend Emelje ki a házirend legfontosabb pontjait. Tegye közzé az iskola órarendjét és napirendjét. Ejtsen néhány szót a házi feladatokkal kapcsolatos elvárásokról. Ismertesse az órai fegyelmezési tervét. Megjegyzés: Ehhez több diára is szükség lehet.

Speciális projektek Sorolja fel a speciális projekteket, például a kirándulásokat, a tanévi naptár szerinti rendezésben.

Osztályozás Magyarázza el az osztályozás célját. Mutassa be az ellenőrzőkönyv formátumát. Ismertesse az osztályozás folyamatát és az órarendet. Ejtsen szót az esetleges további értékelési módszerekről.

Szülői értekezletek Ismertesse az értekezletek ütemtervét. Tegye közzé a regisztrációs lapot. Mutassa be a szülői értekezletekkel kapcsolatos elvárásokat. Mondja el, hogy miként érhetik el, ha meg kell beszélni valamilyen problémát.

Kérdések és válaszok Adjon lehetőséget a szülőknek/tanulóknak, hogy feltegyék az esetleges kérdéseiket.

Összefoglaló Foglalja össze a megbeszélt témákat. Ismét fejezze ki az üdvözletét. Köszönjön el.