Az online siker feltételei

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

ELINDÍTÁS Csak LELKESEN LEHET.
A weboldalunkon regisztrált felhasználó neveddel és jelszavaddal tudsz belépni. Amennyiben még nem regisztráltál oldalunkon, abban az esetben kérjük,
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Az IngatlanMax nyitó oldalának bal oldalán, a gyorsabb tájékozódást és információ-szerzést segítő „box”-k találhatók: A kiválasztott ajánlatokat.
Digitális világ Mindent rólad - Személyes adatok gyűjtése.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Az internet veszélyei KÉSZÍTETTE: Román Róbert
A direkt marketing fogalma
„e-NIVÓ – együttműködõ NõI VállalkozÓk hálózata a valóságban és virtuálisan” 1 Emlékszel rá? 1. Hogyan megy a regisztráció? 2. Mire való a regisztráció?
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
A Kék Vonal Internet Helpline tapasztalatai
MARKETING.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
MARKETING REKLÁM SALES
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Reklám.
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Miért fontos ? 1. Rend? vagy Káosz? 2. Felelősség egymás iránt… 3. Heti rendszeresség 4. Minősítés 5. Ellenőrzési jutalék.
Marketingkommunikáció
POSZTEREK KÉSZÍTÉSE.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Politikai marketing – kampánystratégiák
Elektronikus levelezés
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Közösségi oldalak Készítette: Tóth Petra Felkészítő tanár:
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
A marketingkoncepció.
8. Az eladásösztönzés.
INFORMATIKA VIZSGA BUDAPEST 2003.DECEMBER17. KURZUS:04. CSOPORT:A.
Hogyan kell megírni egy önéletrajzot, hogy behívjanak állásinterjúra?

Support.ebsco.com Keresési figyelő létrehozása Oktatóprogram.
Avagy mire is emlékezem…
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Klikkelj ideaz MLP tagberegisztrálásához. Regisztráld a Kereskedői Hűség csomagodat.
Előadó: Markovich Béla, ügyvezető, Mapei Kft.. Hogyan érjem el, hogy a viszonteladóm ne akarjon megkerülni? Mit tegyek, hogy a viszonteladók az én termékeimet.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Dr. Földy Ferenc Európa-jogi szakjogász III. EURES állásbörze október 11. EUvonal EU Tájékoztató Szolgálat.
A FOGYASZTÓI PIAC ÉS A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁS ELEMZÉSE.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Gyakorlat. postafiók készítése: 1. Nyissuk meg a oldalt! 2. Válasszuk a Fiók létrehozása gombot! 3. Töltsük ki az űrlapot! 4. A nyitólap.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
Csoportmunkát támogató szoftverek
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Információ és kommunikáció
Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.
FÜGG: AZ ÁRU JELLEGÉTŐL, ÉRTÉKESÍTÉSI MÓDTÓL
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
A vásárlási döntés folyamata
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
EU Tájékoztató Szolgálat
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Gerillareklám, vírusmarketing
Az online siker feltételei
ONLINE MARKETING STRATÉGIA
Előadás másolata:

Az online siker feltételei Tóth György Ferenc 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

Miről lesz szó? Az internetes marketing és reklám alapelvei A sikeres online tevékenység feltételei A netikett, vagyis hogy mit illik és mit nem illik az internetes marketingben 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

Címsorok Javítsuk fel a címsorokat! Ne érjük be langyos blablával! Vigyünk bele egy kis színt, ne féljünk a szellemességtől! „Jó hír tőzsdelovagoknak” „A nyomdából egyenesen az Internetre” „Sima ügy a diploma az Interneten keresztül?” 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

1. Feladat Keressen öt jó címet és öt rosszat! Elemezze ezeket! Javítsa fel a rossz címeket! 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

Hozzuk emberközelbe a törzsszöveget! A világhálón nem divat a túlzott komolyság. Csináljunk úgy, mintha mi is emberi lények lennénk!  2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

2. Feladat Keressen öt olyan Web-oldalt, melyet hűvös távolságtartással szerkesztettek meg! Idézzen ezekből! Jelölje be a távolságtartásra utaló részleteket! Fogalmazza át az idézett szövegeket közvetlenebb hangvételűre! 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

Vegyük figyelembe az online marketing és reklám új eljárásmódjait! Kétirányú kommunikáció Az eladó bármikor elérheti a fogyasztót, akár a munkahelyén is e-mail Weblap A fogyasztó is szinte azonnal kapcsolatba léphet az eladóval Testre szabott bemutatót tarthat az eladó a vásárlónak A hagyományos marketingnél Több és mélyrehatóbb információt kell adnia Szórakoztatóbbnak kell lennie Gyorsabban és személyre szabottabban kell kielégítenie az igényeket 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

A tömegpiac napja leáldozott A tömegmarketing fennmaradásához tömegpiac kell. Sör, élelmiszer, kozmetikai cikkek, autó eladás TV-n és sajtótermékeken keresztül érik el a vásárlót 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

A tömegpiac napja leáldozott A direkt marketing jól körülhatárolt célközönséget igényel Címlista alapján Szoftver, hitelkártya, utazás, katalógusáruk eladására Az online marketingben nem tömegközönségről, hanem az egyének tömegéről beszélünk Egyénekre irányul Magasabb árkategóriájú fogyasztási cikkek Szoftverek, számítástechnikai berendezések 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

Egyenként építgessük az új kapcsolatokat! Személyre szóló e-mail üzeneteket küldjünk! Személyre szóló üdvözlő üzenet fogadja a honlapon az ügyfelet! Tartsuk számon az ügyfél érdeklődési körét, korábbi rendeléseit, jelszavait. Pl.: Egy virágkereskedés számon tarthatja ügyfelei nevét, és az ügyfelek ismerőseinek nevét születési dátumát, évfordulóit. Értesítést küldhet az események közeledtével a virágkínálatáról. 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

3. Feladat Keressen öt olyan honlapot, ahol nagy hangsúlyt fektetnek a személyes kapcsolat kiépítésére! Sorolja fel, hogy miben nyilvánul ez meg! Milyen új ötleteket talált az előzőekben leírtakhoz képest? 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

A fogyasztó hosszú távú érték-becsüljük meg! Mikor kapott egy pár sort attól a kereskedőtől, akinél árut vásárolt? Soha? Hogyan lehetne kiépíteni az ügyfél kereskedővel szembeni hosszú távú lojalitását, hűségét? 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

A reklám legyen interaktív Lehetővé teszi, hogy a fogyasztó kiválassza, hogy mely információkat és milyen sorrendben óhajt megtekinteni Az átlagos online vásárló az átlag embernél Iskolázottabb Több szabadon elkölthető jövedelemmel bír Kevésbé tűri a képébe ordító reklámot Nem tűri az üzenetnek álcázott reklámokat 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

A reklám legyen interaktív Az online marketingnél a fogyasztó kér információkat a cégektől, és azok gyorsan válaszolnak A fogyasztó ez után dönthet, hogy kinél rendel Az ügyesen elkészített reklám nem nagyon látszik reklámnak Az e-mailekre válaszolhatunk Személyesen Autoresztponderrel mailbot infobot 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

Szolgálja a köz javát! A fogyasztó idejét és pénzét vesszük igénybe Viszonzásul nekünk is kell értékes, ingyenes információkat adnunk, akkor is, ha nem nálunk vásárol Leírások, cikkek Program demo változatok 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

Ingyenes termék Az ingyenes termék érdeklődést ébreszt Az ingatlanszakma bűvszavai: fekvés, fekvés, fekvés Az Interneté: free, free, free Látogatóinknak „ingyen” küldhetünk e-mailban információkat Csomagban ajándékot Kész is egy minősített e-mail, vagy lakcímes lista 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc

4. Feladat Keressen öt olyan Web-lapot, ahol „ingyen” kaphat valamilyen szolgáltatást, vagy ajándékot! Mit kell tenni az ajándékért cserébe? 2019.05.08. Gyakorlatvezető: Tóth György Ferenc