SzZrt. felelős játékszervezési tevékenysége Marketing és Kommunikációs Igazgatóság 2019. február 2019. március
Kutatás 2018. Marketing és Kommunikációs Igazgatóság 2019. február Minta és módszer Kutatás célja Szerencsejáték-függőségi adatok Túlzásba vitt szerencsejáték negatív következményei Hiedelmek, babonák, nyerő stratégiák Szerencsejáték-függőség vélt okai Kutatás 2018. Marketing és Kommunikációs Igazgatóság 2019. február 2019. március
Minta és módszer Kutatás célja Minta és módszer: 2000 fő online és 2000 fő személyes megkérdezés 15 évnél idősebb magyar lakosság körében kvantitatív kutatás Adatfelvétel: 2018.07.26.-2018.08.19. Függőség mérése: PGSI (Problem Gambling Severity Index) (Ferris, Wynne, 2001) 0 pont: nem problémás szerencsejáték-használat 1-2 pont: alacsony rizikófaktorú szerencsejáték-használat 3-7 pont: mérsékelt rizikófaktorú szerencsejáték-használat 8-27 pont: szerencsejáték-függőség a problémás szerencsejáték-tevékenység jobb társadalmi megértése valós és pontos kép az aktuális magyarországi helyzetről érintettek aránya érintettek hozzátartozóira gyakorolt hatás 15-17 év közöttiek játékszokásainak felmérése; veszélyeztetettek arányának megállapítása a problémakezelés terén a lakosság Vállalat felé támasztott elvárásainak megismerése Kutatás célja 2019. március
Szerencsejáték-függőségi adatok 2018. Felnőttek 2019. március
Szerencsejáték-függőségi adatok 2018. 15-17 évesek 2019. március
Túlzásba vitt szerencsejáték negatív következményei 2019. március
Hiedelmek, babonák, nyerő stratégiák Az alábbi állításokkal való egyetértés %-ban kifejezve 2019. március
Szerencsejáték-függőség vélt okai 2019. március