Szerkezetépítés III. Németh Dávid (RDVY6J) Németh Gergő (EFVH7X)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
M OBILROBOT - PROGRAMOZÓ VERSENY Készítette: Szomjas Oroszlánok Team.
Advertisements

„Rádiós megoldások… volt kábel, nincs kábel!” (Hálózat építés Deliberant-al)
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
INFORMATIKA. Óraelosztás évfolyamonként Alapiskola:  1 óra hetente (8. évfolyamban nincs informatika) Gimnázium: ▫1. évfolyam:  heti 1 óra ▫2. évfolyam:
VIZSGAFELADATOK PMMIK, MÁJUS 26. LETÖLTHETŐ:hr2.pte.hu/vizsgappt.
A környezetvédelmi megbízott szerepe a vállalkozások tevékenységében és Önkormányzati munkakörben Önkormányzati munkakörben.
Cámara de Comercio e Industria de Budapest Budapest, június 15. Venezuelai Bolivári Köztársaság Magyarországi Nagykövetsége.
Tóth György 2015/16. Műszaki dokumentáció Cél: a termék legyártható és reprodukálható legyen! Tartalmazza: A gyártáshoz szükséges műszaki rajzokat A műszaki.
Zákányszék bemutatása Készítette: Paraginé Tóth Edina.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
2009. május MŰSZAKI TÉRINFORMATIKA KONFERENCIA 1 Szabad forráskódú agrár ágazati téradat nyilvántartórendszer (VINGIS) Katona Zoltán (FÖMI) -
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Zöldutas vidékfejlesztés faluközösségek részvételével
„JÓT TENNI JÓ” Fejes Lívia Horváth Anna Mária Süveg Leon Kocsis Erik
Hogyan lehet sikeresen publikálni?
A városok belső viszonyai
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
NYOMJUK A GÁZT! Zene: Nelson Nyomom a gázt.
Felvételi követelmények:
DR. GÉGÉNYNÉ HORVÁTH TÜNDE
„Munkaerőpiaci kutatások 2016”
Egyszerű kapcsolatok tervezése
Az összefolyt mesék.
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet Illik-e üzleti szempontból Isaszegen TEÁOR.
Ács Szabina Kommunikáció és Médiatudomány
„festés a waldorf óvodában” jó gyakorlat bevezetése
KRE-AKTÍV motivációs projekt
A évi, „X. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat rövid értékelése
Táblázatkezelés alapjai
Szerkezeti elemek tervezése. Oszlopok
  Iskolánkban a kisdiákok informatika oktatását a 2013/14-es tanévtől az első osztályban kezdtük. Az alsó tagozatos nevelőkkel célként tűztük ki, hogy.
Állatismeret 3. Ízeltlábúak: rákok, ikerszelvényesek,
Őszi alkotótelep XI KÉTEGYHÁZA.
Derzsy Márk - Kovács Csaba KSH Könyvtár Szeged, november 9.
Kölcsey Ferenc.
Lovagi Játékok projekt
Bevezetés Az ivóvizek minősége törvényileg szabályozott
Szegedi Szépmíves Céh’90 csoportos kiállításai
Ének-zenei és Testnevelési Általános Iskola 2. b
kormányhivatali ellenőrzések
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Grafén szuperrácsok dinamikája
TÁMOP / A fogvatartottak többszakaszos, társadalmi és munkaerő-piaci reintegrációja és az intenzív utógondozás modellje A büntetés-végrehajtás.
Hogyan lehet sikeresen publikálni?
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
ZAJ- ÉS REZGÉSVÉDELEM.
mérnök leszek a3 feladat
Logisztikai Rendszerek Tervezése és Üzemeltetése. Tápler Csaba
UML tervezés.
Tremmel Bálint Gergely ELTE-TTK, környezettudomány MSc
Szülői értekezlet 6.B
A évi, „XI. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat értékelése
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Köszöntjük kedves vendégeinket!
HIRING 101: BEVEZETÉS A TOBORZÁS-KIVÁLASZTÁSBA
TeamDrink SWENG kurzus TD
Vezeték nélküli kaputelefon
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
Fa galéria tervezése Szerkezetépítés III Csillag Máté YLWTF7
Ki mit tud?- művészeti nap december 15. szombat
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Gamification avagy játékosítás a matematika tanításában
1848. március 15. helyszínek alakjai kapcsolódás az irodalomhoz források kilépés.
Erdősi Debóra Németh Tímea Közösségi szolgálat.
Bevezetés a mély tanulásba
Cím elrendezés Alcím.
Előadás másolata:

Szerkezetépítés III. Németh Dávid (RDVY6J) Németh Gergő (EFVH7X) Piszkei Péter (FS0EJ6) Horváth Roland (DC909Z)

Bevezetés Feladat: galéria tervezése (10,7x5,8-as helyiség) Helyszín: SZEnergie Alaprajz (M 1:50) Metszetek (M 1:50) Részletrajzok (M 1:10) Használati osztály: „B” (irodák)

Alaprajz

Metszetek

Részletrajzok

Gerenda-fiókváltó gerenda kapcsolata

Fal-fiókváltó gerenda kapcsolata

Gerenda és oszlop, valamint könyökfa rögzítése

Oszloptalp kapcsolat

Modell

Erőábrák

Nyomatéki ábra

„z” irányú nyomatékok

Normál erőábra

Oszloptartó kehely Talplemez 25/25 Oszlop 15/15

Gerenda tartó Gerenda 15/15

Makett

Faanyag-kimutatás

Köszönjük a figyelmet!