6. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Kritikai áttekintés.
Advertisements

M OBILROBOT - PROGRAMOZÓ VERSENY Készítette: Szomjas Oroszlánok Team.
Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
Fókuszban az önkormányzati tagsággal rendelkező szociális szövetkezetek _ A pályázatkezelői felület bemutatása.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
A székesfehérvári fiatalok helyzete
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szakdolgozatok védése
Valószínűségi kísérletek
A kérdőívek, a kérdőívszerkesztés szabályai
Hogyan lehet sikeresen publikálni?
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Magyar Tudományos Művek Tára
Új molekuláris biológiai módszerek
Caracalla udvarában Kalandjáték 1.
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet Illik-e üzleti szempontból Isaszegen TEÁOR.
A Menedék Alapítvány ÉRTÉKEI
KRE-AKTÍV motivációs projekt
CSOPORT - A minőségellenőrök egy megfelelő csoportja
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Szakdolgozatok védése
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
Projektmunka Földrajzolok
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
6. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
Kommunikációs kampánytervezés
Hogyan lehet sikeresen publikálni?
„Általunk lesz jobb!” EURÓPAI IFJÚSÁGI HÉT 2008.
Reftantár bemutatása Merényi László.
Bemutatkozik az iskolapszichológus
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Környezeti Kontrolling
Programjaink fizikából a es tanévben
Szerzője Konzulens neve
műszaki osztályvezető
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
Oktatóbemutató címe Előadó név
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Kommunikációs kampánytervezés
Kérdőív a Pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzésének és megakadályozásának ellenőrzésére Készítette: Dancsné Veres Mária 2/24/2019.
KRÉTA-ESL Bemutató.
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Céges értekezlet címe Előadó.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
6. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Kórházi és ágazati gazdálkodást érintő informatikai fejlesztések és az azokban rejlő lehetőségek Horváth Tamás Vezérigazgató CompuTREND Zrt.
A tehetséggondozás kihívásai
7. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló, bevezetés, prezentáció
Előadás másolata:

6. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló

A projektterv ellenőrzése Célja, hogy a tervező lássa, hol kell javítani, a megvalósítás résztvevői lássák, mire kell figyelni, a megrendelő lássa, mik a kockázatok. Tartalmi elemeit lásd a kiadott vázlatban!

A Bevezetés I. Célja, hogy segítse a terv megértését, átlátását. (megértés) segítse a jelentőségének felmérését. (jelentőség) segítse az olvasót (megrendelőt, a megvalósításban résztvevőket stb. ), hogy meggyőződjenek arról, hogy a terv jó. (meggyőzés)

A Bevezetés II. Tartalmazza: A feladatkiírást. (Milyen problémának a megoldási terve a kampterv.) Miért fontos ennek megoldása (ha ez a kiírásból nem magától értetődő). Mi az általunk javasolt megoldás (1 mondat) (Pl. ilyen és ilyen akció) Hogyan milyen módszerrel oldjuk meg a problémát! (módszertan bemutatása) Mi az anyag (a terv) felépítése. 1-4.-et ki lehet hagyni, ha a vezössz-ból világos! A szöveg kezdőmondatainak alapinformációkat kell tartalmazniuk. (De nem copy-paste a vezösszefoglalóból!) A követhetőség, a megértés és a kritikus értékelés megkönnyítése szempontjából a bevezetés a második legfontosabb!!!

A vezetői összefoglaló A vezetői összefoglaló 1 oldalban kiemeli a terv legfontosabb pontjait, elemeit, és összefoglalja, hogy mit, miért teszünk. Célja, hogy a vezető egy átfogó képet kapjon a projektről, és meggyőzze őt, hogy a terv megoldja a problémát, átgondolt, megalapozott, konzisztens, és így érdemes pénzt adni rá. A terv legfontosabb 1 oldala! Független, önmagában értelmes egysége az anyagnak. Gyakran a vezetők (és mások is) csak ezt olvassák, és ez alapján döntenek a projektről!!! A követhetőség, a megértés és a kritikus értékelés megkönnyítése szempontjából az összefoglaló a legfontosabb!!!

A vezössz. tartalmi elemei A alapinformációkat kell tartalmaznia. (Az alábbiak közül csak az, ami kell.) A vezetői összefoglaló elemei: Mi volt a feladat? (1mondat) Miért fontos ennek megoldása (ha ez a feladatból nem magától értetődő). (1m) Mi az általunk javasolt megoldás a feladatra. (1m) Milyen kutatásokat végeztünk, melyek a legfontosabb eredmények, amelyekre a tervet alapozzuk. (3m) A kommunikációs terv legfontosabb elemei, utalva arra, hogy miért pont ezeket javasoljuk. (2m) A médiaterv legfontosabb elemei, utalva arra, hogy miért pont ezeket javasoljuk. (2m) Várható ráfordítások, várható eredmények, bemutatva, hogy az általunk javasolt terv végrehajtásával a kiadott feladat megvalósítható. Milyen plusz értéket ad az általunk javasolt megoldás, milyen előnye van..(3m)

Leadás – Bírálat – Prezi – Átdolgozás – Leadás Feladat Határidő Végzi Eredmény* Kinek kell küldeni Projektdokumentáció elkésztése és beadása 2012. nov.14. kidolgozó csapat Tanulmány ProjektX_Y_Z_W.doc Küldeni: MT és bírálók Prezentáció Beosztás szerint Órai előadás és ProjektX_Y_Z_W.ppt MT és bírálók Bírálat ppt formában A bírált projekt prezentációjának napja bíráló csapat Órai előadás ppt-vel.   Bírálat végső vált A bírálat prez. napját követő 4. nap 8:00 h ProjektX_megrendelői_bírálat_Y_Z_W.doc MT, a projekt kidolgozói Projekt-dokumentáció és a prezentáció átdolgozása, leadása 2012. dec. 20. ProjektX_atdolgozott_Y_Z_W.doc, ProjektX_atdolgozott_Y_Z_W.ppt MT  Figyelem a sablonban javítva!