Flip-It! Online kurzus mentor szemmel

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
Advertisements

Forrás: Educatio folyóirat 2003/III szám, - E-LEARNING / Buda András: Virtuális oktatás című cikke Előadó: Burai István György cím:
Tutori tevékenység a gyakorlatban
A Cyber katica csapat Bökönyi Katalin 11.A Dézsi Pál 11.A
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Teleházakban telementorálás •Cél korosztály év •„Virtuális kitekintés” •„ On-line ” képességfejlesztés •Informatika tanárok hiánya a régióban Egyéni.
Komplex Instrukciós Program
A mentori munka kihívásai a mentorképzés tapasztalatai alapján
4 Moodle portál tapasztalatai - konnektivista szemmel
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Integrált Elektronikus osztálynapló
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
E-learning és a multimédia
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A fejlesztő értékelés.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
Kristína Cafiková, Kitti Vidermanová Nyitrai Konstatnin Filozófus Egyetem Az életből vett feladatok megoldása írott nonverbális kommunikáció segítségével.
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az e-tanítás. Felépült az e-tanulás épülete – az Internet. Épülnek a tantermek – a tanulásszervező rendszerekkel felszerelt helyi Intranet hálózatok.
Az E-TANÁR portál.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
Készítette: Dobák Dóra 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Digitális vizsgáztató és értékelő környezetek.
ELEMÉR
Magyar nyelv és irodalom TÁMOP-tapasztalatok. Külső - negatív A pályázat csúszása  Előzetes tanfolyamok + tanácsadó hiánya  teljes tanácstalanság A.
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
LKG és a KIT, LKG és a KIT Bánhegyesi Zoltán.
The-i Language Zone Francia nyelvtanfolyam kiegészítő oktatóanyaga – értékelés Rózsa Gábor 2004.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Kortárs segítővé válás a BME ElmeMater tehetségpontjában Horváth Dániel, Lángné Lázi Márta, Szilágyi Brigitta.
A tanítási órára való közvetlen előkészületek
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Online oktatóanyag Android mobilalkalmazás- fejlesztéshez Nagy József.
Okosdoboz.hu digitális taneszköz
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
Bognár Kornél Testnevelő tanár Csik Ferenc Általános Iskola És Gimnázium.
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
Közösségi oldalak az oktatásban gyakorlati szemszögből Uher Bertalan zenetanár Csermák Antal AMI, Veszprém Öveges József Szakképzőiskola, Gimnázium és.
Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola Szombathely.
Tovább együtt eredményesen … A FELSŐ TAGOZAT ÍGY.
A fizika tanítása 5. lecke Tanítási tervezet. A tanári munka folyamata… Tanterv-tankönyv-tanmenet-óratervezet-óravázlat  A tantervek alapján készülnek.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
Hálózatra hangolva E-learning pályafutásomról 4 tételben Uher Bertalan szeptember.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Új technológiák alkalmazási lehetőségei a mentori munkában Készítette: Lőrinczné Tasi Zsuzsanna.
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Nemzeti Köznevelési Portál
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
KÉSZÍTETTE: DORKA PÉTER ALPROGRAM FELELŐS
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Flip-It! A módszer alkalmazása
TANULÓKÖZPONTÚ MÓDSZER A SZAKKÉPZÉSBEN Budapest, VI. 12.
Flip-IT mentor összefoglaló
Az online kurzus tapasztalatai – Téringer Anita
Matokos, avagy okoseszközök matematikaórán
Előadás másolata:

Flip-It! Online kurzus mentor szemmel Készítette: Ekert Sára 2018. 06.12

A kezdetek 2015 szeptember Csokorkötés videó Tananyagfejlesztés Online kurzus 14 lelkes jelentkező (kolléga) Tájékoztatás a nevelőtestületi értekezleteken

Akik végig csinálták 14 főből 5 fő végezte el a kurzust Témakörök Cserepezés gyakorlati óra Paleolit táplálkozás A menyasszonyi csokor alakulása a stílusok változásával A hivatalos levél formai követelményei Belső térdekorációk és installációk tervezése a kiválasztott öltözékbemutatóhoz

Használt programok, alkalmazások Meglévő youtube videók, értékelés rögzítése Biteable Powtoon Animoto Blog Tricider Learningapps Edmond Google virtuális osztály Reminder Kahoot, Quizlet, Padlet

Kiemelkedő tanítvány A hivatalos levél formai követelményei Alkalmazott programok, alkalmazások Powtoon Reminder Learningapps Kahoot Padlet Blog Edmond Hangrögzítő

Niki néni kísérleti tanterme http://nikinenikiserletitanterme.blogspot.com/ https://www.powtoon.com/c/bisx8HbNCUE/1/m A blog áttekinthető, könnyen használható A tananyag értelmezhető, korosztálynak megfelelő Többféle módszer kipróbálása A kezdeti nehézségek után is lelkesen folytatta További videók elkészítése

Az óra menete A videó elkészítése és közzététele A videó közös megtekintése (azoknak, akik előzetesen nem nézték meg) Korlátozott wifi használat az iskolában Feladatok megoldása A diákok visszajelzése

A diákok visszajelzései A videó nagyon jó és hasznos A videó nagyon kreatív Több tanár is alkalmazhatná Könnyű volt telefonról is megnézni és megoldani a feladatokat Az óra nagyon élvezetes volt Jobban jártam volna, ha otthon megnézem (16/10)

A kudarc okai A mentoráltak a kollégáim (előnyei, hátrányai) Kinek van erre ideje? Miért kapok ennyi levelet? Én erre alkalmatlan vagyok! Nem tudom beilleszteni a tantárgyamba. Összeomlik a levelezőrendszerem. Vizsgáztatok, nem érek rá! Mire hazaérek, már nem tudok ezzel foglalkozni! Nem érek rá válaszolni a fórum kérdésekre. Korlátozott internet lehetőség, alapvető számítástechnikai képzetlenség Megosztásból származó problémák

Pozitív tapasztalatok Rengeteget tanultam, sikerélmények sorozata Az első videó sikere (csokorkötés) Új módszerek kipróbálása A tanítás új lehetőségeinek használata A diákok érdeklődése, lelkesedése, visszajelzése Sokáig használható tananyagok készítése Akik elvégezték, azóta is új módszereket próbálnak ki és használják is! Rengeteg idő, rengeteg energia, de…megéri!

Köszönöm a figyelmet! 