Kommunikációs kampánytervezés

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

ADATSZERZÉS, INFORMÁCIÓ HASZNOSULÁS Biztonságtudatos vállalati kultúra Készítette: Jasenszky Nándor egyetemi szakoktató NKE NBI TEH tanszék.
GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
„A golyóálló vezető” A vezetői munka hatékonyságának fejlesztése Dr. Petőné Ködmön Anikó Kreatív Kommunikáció Oktató és Szolgáltató Bt. 06/
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Követelményelemzés – követelményspecifikáció A szoftverfejlesztés kapcsán az elemzés speciálisan egy kezdeti szakaszt jelöl, amelynek alapvető feladata.
Okok Piaci környezet – több mint 70 felsőoktatási intézmény, ezek közül több szinte ugyanolyan képzési palettát, hasonló lehetőségeket kínál Társadalmi.
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
„ Tágas városom kis lakásra cserélem” Hajléktalanok önálló lakhatásának elősegítése, munkaerő-piaci integrációjának megalapozása TÁMOP /
Előadó: Bali Kornél Mikro-, kis-és középvállalkozások kapacitásbővítő beruházásainak támogatása.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Gazdasági informatika - bevezető
kommunikáció & akció & tervezés & projekt & feladat
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adattárház fejlesztés módszertani tapasztalatok a HIFI-ben
TÁJÉKOZTATÓ ÉS INDÍTÓ BESZÉLGETÉS A LABORVEZETŐKNEK ÉS MINŐSÉGÜGYI MEGBÍZOTTJAIKNAK SZÓLÓ TANFOLYAM TÉMÁIRÓL, SZERVEZÉSÉRŐL EŐZMÉNYEK Korábbi laborvezetői.
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
KSH Statisztikai koordinációs főosztály
Innováció a közoktatásban
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Mezőgazdasági kisüzemek fejlesztése
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Kommunikációs kampánytervezés
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Kereskedelmi szerződések joga
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
KÖZÉRDEKŰ A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék Facebook oldala: BME Filozófia.
Kommunikációs kampánytervezés
Projektmunka Földrajzolok
Kommunikációs kampánytervezés
Vállalatgazdaságtan (BAI0030L; GZB2320L) 2017/18 tanév I. félév
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
A klinikai gyógyszerészet jövőképe a köztestületi célrendszerben
7. Kreatív tervezés és megvalósítás
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Környezeti Kontrolling
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Programjaink fizikából a es tanévben
BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
A kurzus teljesítése Két kurzuskód
beruházás-tervezési ABCD
6. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló
Céges értekezlet címe Előadó.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Érveléstechnika-logika
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Pszichológia BA műhelymunka és szakdolgozat tájékoztató
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Üzlezi információelemző specializió
7. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló, bevezetés, prezentáció
A statisztikus elemző specializió
Előadás másolata:

Kommunikációs kampánytervezés

Bevezetés: A tárgy célja, szerkezete, feladatok kiadása

Bemutatkozás, szerepek Katona Norbert katonanorbert.kn@gmail.com Vendégelőadók

„Vízió” „A kommunikációs munka legátfogóbb és általában legbonyolultabb formája a kommuniákciós akció, ami a megrendelőtől -- lehet az a cégvezetés, vagy egy szakmai terület a cégen belül, esetleg egy külső megbízó -- kapott kommunikációs feladat teljes megoldását jelenti a tervezéstől az akció lebonyolításán át az eredmények értékeléséig. Minden eddig megszerzett tudásra, valamint sok-sok önálló kutatásra és kreativitásra van szükség ahhoz, hogy a hallgatók által kidolgozott kampány elérje a kitűzött üzleti és kommunikációs célokat -- a megrendelő legnagyobb megelégedésére.”

Tehát: a kurzus tárgya A kurzus bemutatja a kommunikációs akciók -- más néven projektek -- szerkezetét, tervezésük, kivitelezésük és értékelésük legfontosabb elemeit. Lefedett területek: Marketing-, PR., vezetői, szervezeti, politikai és nonprofit kommunikációs akciók tervezése. A marketinget és a PR-t tárgyaljuk, a többi ez alapján nagyjából megérthető.

Mi vár ránk (I) a félévben? 09.05-12.05-ig órák, szerda délelőttönként (8.15-11.30) Elmélet + gyakorlat ZH: kutatás témakör – ZH: 09.19. / pótlás: rákövetkező alkalommal (egy lehetőség!) Projekt-munka A tervezési folyamat Kutatás, felmérés 1. – (Piaci) helyzet, célcsoport és célok Kutatás, felmérés 2. – Eszközök: üzenet és média, tervezési szakasz Megvalósítás és kreatív tervezés Megvalósítás, utómunka Kutatás 3. – értékelés, visszaellenőrzés Kampányelemzések, marketing és kommunikációs trendek

Mi vár ránk (II) ma? Bemutatkozás Közérdekű Vízió & cél Sillabusz közös feldolgozás Feladatterv közös feldolgozás Szünet Reminder 1-4 Kutatási blokk Projektek és feladatok egyeztetése ~ konzultáció (1)

http://www.filozofia.bme.hu/ HONLAP BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék

FACEBOOK https://www.facebook.com/BmeFilozofiaEsTudomanytortenetTanszek?fref=ts BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék

BLOG http://bmefilozofia.blog.hu/ BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék

A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék a Kutatók Éjszakáján! 2018. 09. 28. A Filozófia és Tudománytörténet Tanszék a Kutatók Éjszakáján! BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék

OHV=Oktatás Hallgatói Véleményezése (Neptun-kérdőíveken keresztül) Számít a véleményed! OHV=Oktatás Hallgatói Véleményezése (Neptun-kérdőíveken keresztül) BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék

Sillabusz Külön dokumentumban! Közös feldolgozás

Projekt vázlat (sablon a projektekhez) Külön dokumentumban! Közös feldolgozás

https://piacesprofit https://piacesprofit.hu/kkv_cegblog/jol-jott-a-nike-nak-a-botranyos-reklam/

SZÜNET

Reminder (1): A kurzus célja Célja, hogy felkészítsen kommunikációs akciók (projektek) önálló megtervezésére és lebonyolítására. kialakítson egy projektszemléletet. fejlessze az önálló tanulás és információ gyűjtés képességét. a tervezésbe és megvalósításba, mint alapvető szakmai tevékenységbe integrálja a korábban tanultakat és a kurzus során megszerzendő tudást. segítse a felkészülést az állásinterjúra.

Reminder (2) : A célok megvalósításának eszközei Önálló kommunikációs projekt tervezése és egyes részletek megvalósítása. A terv és a kidolgozott részletek prezentációja, és az arra kapott visszacsatolás. Megrendelői bírálatok készítése az anyagokról. Az órai előadásokon adott ismeretek. Az órákon végigmegyünk a tervezés és a kidolgozás főbb lépésein. A saját feladathoz szükséges szakirodalom és egyéb anyagok önálló felkutatása és feldolgozása. Esettanulmányok, példák feldolgozása, amelyekből a saját projekthez ötleteket, tanulságokat lehet gyűjteni. Konzultáció

Reminder (3): A kurzus szerkezete A féléve első felében az órákon: az előadásokon bemutatjuk a projektek fontosabb elemeit, után önálló munka és konzultáció: az elemek kidolgozása a saját projektben. A félév közepére elkészül a vázlat, első változat. A félév második felében az órákon: szemináriumi munka keretében esetek (kommprojektek, projektrészletek) bemutatása, elemzése, a saját projektben hasznosítható tanulságok leszűrése, önálló munka és konzultáció a saját projekt kidolgozása. A félév végén az órákon a projekttervek és a kidolgozott részletek prezentációja, megvitatása, bírálata Otthoni csoportmunka folyamatosan, illetve a kurzus végén az anyag javítása a visszajelzések, bírálatok alapján. Feladat leadása

Reminder (4) A teljesítés feltételei Aktív órai részvétel Prezentáció Anyagok leadása Leadandó anyagok: prezentáció, bírálat, projekt dokumentáció

Kutatás ZH Egyéni felkészülés a kiadott irodalom lapján: VHK A kutatás minden kommunikációs aktivitás alapja! A legfontosabb tudnivalók: Kutatási alapfogalmak, módszerek (mikor, melyiket, miért használjuk) A fogyasztók szegmentálásának módszerei, bevett modellek, tipológiák A médiakutatás alapfogalmai, módszerei, médiafogyasztási szokásokra vonatkozó adatok forrásai Kérdezési módszerek, kérdőívek összeállítása, kérdések típusai, szempontjai Ez csak annyi, amennyire az adatok felhasználójaként feltétlen szükség van. Csak egy pótlási lehetőség van. Komolyan vesszük.

Konzultáció (1) Csoportok képzése Feladatok/szerepek kiosztása Kontaktok cseréje Következő feladatok egyeztetése

The end Köszönjük a figyelmet!