Játékosított keretrendszerben történő tanulás log-adatainak elemzése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A kollektív munkajogi szabályozás az új munka törvénykönyvében.
Advertisements

A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
Komárom – Esztergom Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság Hiányszakmák.
Karbonlábnyom Tantárgy: Környezetgazdaságtan Előadó: Horváth Bálint Gazdálkodás és Szervezéstudományok Doktori Iskola.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
A villamosenergia–ipari sportmozgalom eredményei és aktuális kérdései - A szociális partnerek együttműködése az iparági sportmozgalomban EVDSZ II. Taggyűlés.
TARTALOM BREVIÁRIUM – RÖVID MAGYARÁZATOK NÉGY ESZKÖZ BERUHÁZÁSTERVEZÉS ÉS -MENEDZSMENT Bevezetés Főszereplők Az eszközök Tanulság ESZKÖZÖK és ERŐFORRÁSOK.
„ Tágas városom kis lakásra cserélem” Hajléktalanok önálló lakhatásának elősegítése, munkaerő-piaci integrációjának megalapozása TÁMOP /
Sz. Hegedűs Rita és Szerecz György Magyar Nyelvstratégiai Intézet Budapest A NAT mint a tanár segítsége.
Gazdasági informatika - bevezető
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Hidak a közgazdaságtan és a gazdálkodástan között: a vállalatelméletek
TÁJÉKOZTATÓ BÁCS-KISKUN MEGYEI CIGÁNYSÁGRÓL
„Szeptember végén” A felsőoktatási pályázati tevékenység jelene és jövője Szitáné dr. Kazai Ágnes Semmelweis Pályázati és Innovációs Központ.
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Dr. Kovács László Főtitkár
Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet Illik-e üzleti szempontból Isaszegen TEÁOR.
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
SZÁMVITEL.
SZÁMVITEL.
SZÁMVITEL.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
1993-as közoktatási törvény
és ami ebből következik moduláris szakképzési szerkezet
Visual Studio Code Metrics
Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály egyetemi tanár
SZÁMVITEL.
Diplomás kompetenciák elégedettség a munkával
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
A FONYÓDI MÁTYÁS KIRÁLY GIMNÁZIUMBAN
Adatbázis Hasonlóság- elemzés Előrejelzés Stratégia- elemzés
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
Felnőttképzés a közművelődésben
Közlekedési döntések racionalitásának modellezése avagy a cipzár-elv automatikus alkalmazásának lehetőségei a közlekedés-optimalizálásban Pitlik László.
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar
Európai és Magyar Építésügyi Technológiai Platform
Robotszemmel Pitlik László, Szani Ferenc
Robotszemmel Pitlik László, Szani Ferenc
TÁRGYI ESZKÖZÖK ELSZÁMOLÁSA
Önkormányzati adattárház
Innovatív oktatás, avagy hasonlóságelemzés a mindennapokban
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
Nemzetközi, nyers és modellezett vízgazdálkodási adatok komplex értékelése idősoros és regionális szempontból Pitlik Marcell (BME), Pitlik László (SZIE)
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
Lorem ipsum.
A területi koncentráció mérése: Hirschman–Herfindahl index
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Hasonlóságelemzés a szummatív értékelésben
Az Ipar 4.0. – a tudásmenedzsment legújabb kihívásai az oktatásban avagy esettanulmány az oktatásról a „Jó” fogalmának tudományos értelmezése kapcsán.
A tacit tudás tudásmérnöki kezelésének lehetőségei a mesterséges intelligencia-alapú fogalomalkotás keretei között (Knowledge engineering on the field.
Bevezetés Tematika Számonkérés Irodalom
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
A statisztikus elemző specializió
SZIE GTK TTI KFI-csoport
Előadás másolata:

Játékosított keretrendszerben történő tanulás log-adatainak elemzése Pitlik László – Pitlik László (jun) – Pitlik Mátyás – Pitlik Marcell (SZIE MY-X, ELTE TTK, ELTE IK, BME GPK) III. GAZDÁLKODÁS ÉS MENEDZSMENT TUDOMÁNYOS KONFERENCIA „VERSENYKÉPESSÉG ÉS INNOVÁCIÓ” 2018. Szeptember 27-28. – Kecskemét / Neumann János Egyetem

ELŐZMÉNYEK (URL) http://miau. gau. hu/miau/240/2dm_phase2

ELŐZMÉNYEK (vizualitás) A 2DM-keretrendszer egy nézete

TARTALOMJEGYZÉK Előzmények (dokumentumok, szoftver) Bevezetés (mottó, automatizálás) A log-képzés logikája (törzsadatok, folyamatok) Az OAM-képzés logikája (riportok, hasonlóságok) A hermeneutikai mozgástér (értelmező szabályok) Jövőkép (pl. EEG, stressz, IQ, …)

BEVEZETÉS: MOTTÓ (vö. Ipar 4 BEVEZETÉS: MOTTÓ (vö. Ipar 4.0 elvei) Tudás/tudomány csak az, ami forráskódba átírható, minden más emberi aktivitás művészet… (Knuth, 1992) (A log-elemzés forráskód által felismert adatok, forráskód általi elemzésének, forráskód általi értelmezése…)

A LOG-képzés logikája

Az OAM-képzés logikája: riportok

Az OAM-képzés logikája: hasonlóságok Irányok: minél/annál-alapú ideálok az elemzési cél függvényében Cél: Játéksorozaton belüli fejlődési potenciál fogalmának mesterséges intelligencia-alapú megalkotása

Forrás: http://miau.gau.hu/miau/241/2dm_kecskemet_full_v2.docx

Hermeneutikai mozgástér Az egymást követő játékkísérletek aggregált Jóság-értéke becsülhető személyenként/csoportosan A legjobb játékos/játéksorozat új OAM-ot igényel, melynek objektumai: a személyek, attribútumai: pl. minél meredekebb a javulás tendenciája, annál jobb minél nagyobb a görbe alatti terület, annál jobb minél kevesebb a visszaesések száma/mértéke, annál jobb minél nagyobb a maximális/minimális Jóság, annál jobb … Tetszőleges OAM-láncok alkothatók – tetszőleges elemzési célok érdekében!

Jövőkép A játékosított keretrendszerben naplózott tanulási/játék-aktivitások alapján személyiségprofilok, siker-indexek alkothatók, melyekhez (Y) fiziológiai (pl. EEG-méréseből származó) adatminták (Xi) alapján termelési függvények generálható (Y=f(Xi)). A stressz-mérés (vö. NG-Stress) kapcsán felismert stressz-mintázatok feloldása érdekében felvállalt játékaktivitások detektálható feszültségoldó hatása és a játékok/lefutások mintázatai között összefüggések tárhatók fel. Új fajta DNR-indikátorként/IQ-tesztként használható a játékos keretek közötti tanulási sikeresség számszerűsíthetősége.

Köszönjük a megtisztelő figyelmet! MY-X TEAM-EMAIL: miau@miau.gau.hu Részletek: http://miau.gau.hu/miau2009/index.php3?x=miau128&where[indexkod]=miau241 INNOCSEKK 156/2006