Urbánné Malomsoki Mónika

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
NYELVVÁLASZTÁS A 10B 10C. LEHETŐSÉGEK • EDDIGI NYELV FOLYTATÁSA 12. OSZTÁLY VÉGÉIG • ÚJ NYELV VÁLASZTÁSA ELŐREHOZOTT ÉRETTSÉGI UTÁN.
Advertisements

E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004 NGB_KM016_2. Fogadóóra Szorgalmi időszakban kedd óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Az orvosi szociológia oktatása a Szegedi Tudományegyetemen
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Településüzemeltető Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
kötelező program, SZÁMONKÉRÉSEK
A mesterséges intelligencia alapjai
Pedagógusok az együttnevelésről Keller Magdolna Eszterházy Károly Főiskola Neveléstudomány Tanszék Eger.
Szakmai gyakorlat Útmutató a Szakmai Gyakorlat elvégzéséhez Környezetmérnök hallgatók részére Dr. Torma András Buruzs Adrienn
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Számonkérés Vizsga, vizsgaidőszakban szóbeli Témakörök: tematika sorai Megajánlott jegy: órai feladatok teljesítése.
Tájékoztató LGB_km016_1. Tantárgy megnevezése, kódja Környezet-gazdaságtan NGB_AK012 Tantárgyprogramot készítő oktató Dr. Szigeti Cecília Oktatás
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
A GÉPELEMEK, GÉPSZERKEZETEK II. TÁRGY ÁLTALÁNOS JELLMZÉSE
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Településfejlesztés 2013/14. tavaszi félév
A gazdasági várakozások, mint kaotikus attraktorok a jövő eseményeiben? Vagy egy újabb buborékhatás előidézői?
Vizsga-dolgozat Téma: orvosi kóderndszerek vagy orvos- biológiai ontológiák (pl. nem tárgyalt kódrendszer ismertetése, előnyei, hátrányai; történelmi fejlődés.
Gazdasági ismeretek.
REGIONÁLIS GAZDASÁGTAN
Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Kővári János országgyűlési képviselő,
Tájékoztató a szakmai vizsgaszervezés jogosultságának elnyerésére kiírt pályázatról Huller Gabriella ETI.
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
Bemutatkozás. Juhász István Elérhetőségek Gazdaságtudományi Intézet Közgazdaságtan és Jog Tanszék, B. épület 226. szoba Fogadóórák:Kedd –
Ambrusné Dr. Somogyi Kornélia
Az informatika logikai alapjai
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Felsőoktatási Szakképzés
Regionális gazdaságtan GVAM nappali tagozat tavasz, időütemezés,határidők.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 1. konferencia.
Regionális politika – beadandó feladat 1) Készítse el az Ön által kiválasztott megye elemzését az alábbiakban megadott szempontok szerint: 1.A megye informatív.
e-Portfólió bemutatása hallgatók számára
1 HATÁRRÉGIÓK FEJLŐDÉSÉNEK SAJÁTOSSÁGAI A SLO/HU/CRO /2004/01/HU- 74 sz. INTERREG projekt támogatásával készült képzés.
Tájékoztató NGB_ak072 Vállalati kultúrák. Dr. Szigeti Cecília IG 604 Fogadóóra szerda
Településfejlesztés 2014/15. tavaszi félév Csíkszeredai képzési helyszínen Urbánné Malomsoki Mónika
Településfejlesztés 2014/15. tavaszi félév Követelményrendszer Urbánné Malomsoki Mónika
Az önkormányzatok településfejlesztési
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Fogadóóra Szorgalmi időszakban csütörtökön óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
2015. október 21. Szakmai gyakorlat. Bemutatkozás Hargitai Ildikó szervezetei kapcsolatok vezetője, Törzskar: kari szervezésű helyek felkutatása Németh.
1 SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS SZAKÉRTŐI MŰHELYMUNKA Február
Tájékoztató NGM_AK004. Fogadóóra Szorgalmi időszakban szerdán és óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Követelmények Multimédia A tantárgy általános célja, célkitűzése A számítógépen alapuló multimédia-alkalmazások elméleti alapjainak megismertetése.
Tájékoztató NGM_AK004.
Tájékoztató NGM_AK004.
Tájékoztató NGB_ak012.
Információk és követelmények
TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Önértékelési projektterv
TÉMAVEZETŐI TÁJÉKOZTATÓ KMDI ÚJ KÉPZÉSI RENDJE
Az ISO 9001 jelenlegi helyzete
A mesterséges intelligencia alapjai
Demonstrációs verseny
Kétszintű érettségi 2018 május
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
Tájékoztató az emelt szintű érettségi felkészítésről 10. évfolyam
2018/2019 tanév.
Tájékoztató NGM_AK004.
NGB_AJ040_1 Forgácsolás és szerszámai
Járművillamosság-elektronika II.
NGB_ak072 Vállalati kultúrák
Tantárgyi követelmények ének-zenéből
Tájékoztató MSc. Képzésre jelentkezőknek
Hallgatói tájékoztató a kötelező szakmai gyakorlat részleteiről
KOMPLEX VIZSGA Tájékoztató
tanév 1. félévében szakmai gyakorlatot teljesítőknek
Előadás másolata:

Urbánné Malomsoki Mónika Urbanne.monika@gtk.szie.hu Településfejlesztés 2018/19. tanév őszi félév Csíkszeredai képzési hely Urbánné Malomsoki Mónika Urbanne.monika@gtk.szie.hu

Tematika Települések Településrendezés Településfejlesztés Településfejlesztés dokumentumai Integrált Városfejlesztési/Településfejlesztési Stratégia Városfejlesztés Településfejlesztés gyakorlati kérdései

Egyéni feladatok 1. 1000 fő népesség alatti település lakójával interjú készítése megadott szempontrendszer alapján 2018. nov. 18. éjfélig (plusz pont szerezhető több interjú esetén, max 10. db, 3 db/település készíthető) Öninterjú is lehet. Interjú kérdéssor kiadásra kerül. 2. Egy tetszőlegesen kiválasztott település/község fejlesztési koncepciójának elkészítése. Település/község nem lehet azonos 2 hallgatónak. Község/tel. név leadása e-mail-ben 2018. nov. 9 éjfélig. Beadandó egyéni feladat Formai követelmény: GTK Diplomamunka formai követelményei alapján, a tantárgy adatai Kb. 8-10 oldal tartalmi terjedelem + melléklet Feladat leadási határideje: 2018. december 6. éjfél Küldése: urbanne.monika@gtk.szie.hu címre

Egy tetszőlegesen kiválasztott település/község helyzetfeltárásának és fejlesztési tervének kidolgozása. Helyzetfeltárás: ökológia, ökonómia, humán erőforrás, épített környezet bemutatása, település/község értékelése az ott élők és a közelében –szomszéd településen- élők szemszögéből. Kérdőív elkészítése, 1-2 fővel kitöltetése. A kérdések a település helyzetéről: hogyan látják a helyzetét, mik a problémák, mit tartanak jónak, hogy érzik ott magukat, milyennek tartják az infrastruktúrát, stb. Fejlődésére vonatkozó kérdések: hogy látja a település jövőjét, merre érdemes fejleszteni …… Község/település fejlesztési tervrész kidolgozása: hosszú-, közép- és rövidtávú terv kialakítás, konkrét feladatok megfogalmazásával

Félév teljesítésének feltételei Félévi aláírás feltételei: 1. Interjú(k) elkészítése és beküldése 2. Elfogadható minőségű beadott feladat elkészítése és határidőre történő megküldése. Vizsga: Írásbeli. Írásbeli vizsga1. időpont: 2. időpont: Tananyag: Településfejlesztési szemelvények Tanórán elhangzott előadások diasorai Fenti tananyagok a http://www.rgvi.gtk.szie.hu/telepulesfejlesztes felületen megtalálhatóak a 2018/19. tanév őszi félév alatt CSIK kezdőszóval Kiküldésre kerülő szakmai anyag