A mérés jövője, az eredmények intézményi felhasználása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az OH TÁMOP fejlesztései
Advertisements

A kompetenciafejlesztés lehetőségei az iskolai tantárgyakon keresztül
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
A KIR rendszer bemutatása Közoktatási Információs Rendszer
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A táblázatkezelés alapjai 1.
Mikrovezérlők alkalmazástechnikája laboratóriumi gyakorlat Kovács Tamás & Mingesz Róbert 2. óra február 13., 16.
Mikrovezérlők alkalmazástechnikája laboratóriumi gyakorlat Kovács Tamás & Mingesz Róbert 4. óra február 25.
KOMPETENCIAMÉRÉSEK ÉS EREDMÉNYEIK
Informatika v á rosi munkak ö z ö ss é gi foglalkoz á sok hatása az iskolában folyó tehetséggondozásra.
Megatrend Rt. INFOSYS-v2 CONTROLLING CO330. Controlling.
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
A gyakorlatvezető mentor
A virtuális technológia alapjai Dr. Horv á th L á szl ó Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar, Intelligens Mérnöki Rendszerek.
Instrukciók a készítéshez Az irodalomkutatás eredményeit kell hangsúlyozni. (Mi történt eddig, s abból mi állapítható meg.) Az irodalomkutatás eredményeit.
A kommunális statisztikától a klímaváltozás méréséig
Matematikai statisztika Készítették: Miskoltzy Judit Sántha Szabina Szabó Brigitta Tóth Szabolcs Török Tamás.
KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLTATÁSOK - MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS ALTERÜLET Liptákné Czakó Ildikó Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai.
Átlátható projektek az abas-ban. Projekt fogalma Project => előrevetítés Cél elérése érdekében végzett tevékenységsorozat.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Kompetenciamérés a szakmai vizsgán - mérőeszközök Ujfalvy Andrásné Egészségügyi Szakképző és Továbbképző Intézet április 27.
Kocsis Tamás | ÓE-NIK Tudományos és oktató alkalmazások népszerűsége.
Rendszer ismertető Vargha Máté. Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs.
Táblázatkezelés alapjai
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Hálózati kommunikáció 1 Makan Gergely, Mingesz Róbert, Nagy Tamás V
Dokumentumkezelő rendszer javaslat PTR zRt. részére
Önálló labor beszámoló Rádiós hőmérséklet távadatgyűjtés mikrokontrollerrel Szlivka Benjamin Konzulens: Dr. Iváncsy Szabolcs.
Az üzleti terv megalapozása – röviden a szükségletfelmérésről OFA Kooperáció projekt Műhelymunka november 12.
Integráció, inkluzió PPK,
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Információs társadalom Elektronikus napló. Bevezetés Az elektronikus napló Az elektronikus napló lehetővé teszi az iskola mindennapjai során felmerülő.
A Jövő Ergonómiai Mérőeszköze
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Bevezetés az SPSS használatába
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
A jövő HR megoldása Fejér Tamás. perbit.insight Munkavállaló kezelő Munkakör kezelő Toborzás kezelő Továbbképzés kezelő.
A mérés, értékelés szerepe, módja, lehetőségei a tehetség felismerés és a tehetséggondozás területén Ráduly Zsolt.
Országos kompetenciamérés május 21. A kompetenciamérésben szereplő feladatsorok célja, tartalma - matematika -
ÉRTÉKELÉSI GYAKORLAT A SZAKISKOLÁKBAN konferencia előadás október 4. Dr. Ranschburg Ágnes
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Rendszergazda Tábor Velence 2000 Molnár Péterwww.afg1.sulinet.hu/~molnarp/enewmail.htm.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Új technológiák alkalmazási lehetőségei a mentori munkában Készítette: Lőrinczné Tasi Zsuzsanna.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai
30 órás Akkreditált továbbképzés viselkedészavarokról pedagógusoknak, szülőknek Reményi Tamás A képzések időpontjai a következők: 1. Blokk -10.
Bemeneti kompetencia mérés
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
Regionális konferencia
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
A 10. évfolyamos kimeneti kompetenciamérés eredményei
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
A hallgatók szociális helyzetének vizsgálata
A képzések helyszínei, időpontjai: a képzés előtt egy héttel
MICS-MÉCS-PÉR (vitaindító)
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
A képzés helyszíne, időpontjai: a képzés előtt egy héttel
Mobilsuli program a Mobkom X Egyesülettel
Előadás másolata:

A mérés jövője, az eredmények intézményi felhasználása Marczona Tamás 2009.01.28.

A kompetenciamérés eredményének feldolgozása A program új helye: http://benchmarking.szakma.hu/SZKM/ Új funkciók: Mérésre jelentkezés Leíró statisztika készítése Összehasonlító számítások elvégzése

Fejlesztési feladatok Számítások „egyszerűsítése” Számítások gyorsítása Eredmények grafikus megjelenítése Tanulói háttéradatok bővítése Pedagógus hozzárendelése a tanulóhoz (csoporthoz) Pedagógusonkénti eredmények (PER) Saját mérőeszköz definiálás

Igényfelmérés (Külön felmérőlapon) http://benchmarking.szakma.hu/SZKM/