Képzés ipari szemmel PSE. Intelligent Net Working PSE GSC

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Norvég Alap Zöld ipari innováció. Célok – Zöld ipari innováció Zöld vállalkozások versenyképességének erősítése, meglévő iparágak zöldebbé tétele, zöld.
Advertisements

Önkéntes foglalkoztatás Dániában külföldi modellek hazai alkalmazhatóságának lehetőségei Előadó: Nagy Gábor.
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Csongrád Megyei Mérnöki Kamara Hírközlési és Informatikai Szakcsoport Távközlési Világnap május 18. AGORA Előadó: Engedi Antal Magyar Mérnöki Kamara.
A TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK STRATÉGIAI VEZETÉSE. Milyen az igazán jó önkormányzat? POLGÁRKÖZELI  AUTONÓM ÉS VÁLLALKOZÓ SZELLEMŰ  AKCIÓ-ORIENTÁLT  KÜLDETÉS-CÉLOK-KOMPETENCIA.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Rövid beszámoló egy tört évről 2013 Klaszter Klubest Bertalan Zsolt elnök.
Felsőoktatási változások hallgatói szemmel Miskolczi Norbert.
Bemutatkozik a Nagykapos és Vidéke Társulás
Életpálya-építés fiatalkorban
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Településüzemeltető Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Projektlabor, Projektmunka és Projekt szeminárium tapasztalatai és kérdései az informatika oktatásában az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd,
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Szoftvertechnológiai Konferencia november 6.
A Magyar Regionális Tudományi Társaság V. Vándorgyűlése Az ipar szerepe a regionális fejlődésben Alternatívák a regionális innovációs rendszer továbbfejlesztésére.
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
A postai képzés lehetséges irányai a felnőttképzésben és a szakképzésben április 5. Előadó: Szűts Ildikó Humánerőforrás vezérigazgató helyettes.
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
A ZMNE költséghatékony Vezetői Információs Rendszerének bemutatása Kis Ferenc Veloxnet Kft.
TUDOMÁNYOS MUNKA, KUTATÁSI TEVÉKENYSÉG Dr. BARTHA LÁSZLÓ Mérnöki Kar Tanácsülése.
A közoktatás „dobbantási” esélye Dobbantó Programindító Konferencia Setényi János 2008 Budapest.
25. KLAPKA GYÖRGY LÖVÉSZDANDÁR
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
E-portfolió szerepe a menedzsmentben Dr Dombovári Ella-Sójáné Dux Ágnes Gödöllő június 25.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
XXX, Uddannelsesafdelingen, Århus Universitetshospital, Risskov Egy képzés a tanulásért Conference
Önálló labor munka Csillag Kristóf 2005/2006. őszi félév Téma: „Argument Mapping (és hasonló) technológiákon alapuló döntéstámogató rendszerek vizsgálata”
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
Okos Jövő Fórum 2014 Smart Future Forum Okos Jövő Fórum 2014 A rendezvény koncepciója 2 2 Hagyományteremtő céllal megrendezett szakmai fórum az.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
A HULLADÉKGAZDÁLKODÁS FEJLESZTÉSE Farkas Endre Projekt Iroda vezető.
AGRÁRMÉRNÖKI SZAK (MSc.) NYME Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
A HUNAGI közösség és a CASCADOSS Dr. Remetey-Fülöpp Gábor főtitkár HUN A GI CASCADOSS REGIONÁLIS MŰHELY SZEGED, JANUÁR
Dr. Makra Zsolt projektvezető
HURO/1001/138/2.3.1 Egy határon átívelő magyar- román idegen nyelvi dráma tehetségprogram megvalósítása.
A duális felsőoktatási képzés „kecskeméti” modellje
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
EUCIP IT administrations vizsgák eredménye SZÁMALK-Szalézi szakközépiskola és napokon tartok vizsgák alapján.
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Ambrusné Dr. Somogyi Kornélia
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
A képzési és kimeneti követelmények kialakításának tapasztalatai az üzleti képzési ágban László Gyula április 27.
A Bologna-folyamat a munkáltatók szempontjából Gerner Péter
Iskolakert.
Pályázatok értékelésének tapasztalatai Hoffmann Miklós független szakértő.
AUTOMATIZÁLT KÁBELKONFEKCIONÁLÁSI TECHNOLÓGIA KUTATÁSA, INTELLIGENS KÁBEL ÉS EGYEDI CSATLAKOZÓK KIFEJLESZTÉSE VLG Kábelkereskedelmi Kft. Vető Géza ügyvezető.
A kutatóegyetemek helye az innovációban (Ahogy mi látjuk) Dr. Greiner István alelnök Magyar Innovációs Szövetség június 22.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
Vállalati fejlesztések és lehetőségek a munkaerő függvényében FAG Magyarország Ipari Kft. Szabó Péter.
1 A duális képzés illesztése a vállalat tudásmenedzsment rendszerébe Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
Didaktika-II. M. Nádasi Mária. Kooperatív és Kollaboratív módszer.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat
Fejlesztő mérnök A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Cégünk piacvezető a vízmérés.
Továbbképzés Ide írja be a tárgyat..
Az emberi erőforrás menedzsment (EEM)
Ágazatközi szakmai találkozók
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
A képesítési keretrendszer a felsőoktatás szempontjából
„ÉLETREVALÓ – U4 LIFE” TPPA/2012/03/30
A Székesfehérvári Foglalkoztatási StrAtégia Javasolt célrendszere
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint ADOTTSÁGOK 4. 3
Záróvizsga IBS.
Előadás másolata:

Képzés ipari szemmel PSE. Intelligent Net Working PSE GSC 1.10.2005 Siemens PSE HU Siemens IT Solutions and Services PSE PSE. Intelligent Net Working PSE Bereichspräsentation

Elvárások, és hozzá a miért-ek PSE GSC 1.10.2005 Napirend Elvárások, és hozzá a miért-ek Tapasztalatok Lehetőségek Eredmények Ha marad még idő .... Siemens PSE HU Siemens IT Solutions and Services PSE 13.01.2019 PSE Bereichspräsentation

Elvárások, és hozzá a miért-ek PSE GSC 1.10.2005 Elvárások, és hozzá a miért-ek A sokszor hivatkozott elméleti tudás, mert mindannyian erre építünk (tárolt eljárás, bean, tcp, process, pattern...) A gyakorlati tapasztalatok, mert ebből élünk (ez választott téma, de a mélyére nézünk) (lehet irányított témájú is: pl. embedded, unix) Rugalmasság (időben, térben, technológiában), mert ilyen világban élünk (ha egy hajóban evezünk, húzzuk is azt egyazon irányba) Egy kis nyelvismeret, mert teljesen nemzetközi az életterünk (hogy szót értsünk a kollégákkal, megbízókkal) Siemens PSE HU Siemens IT Solutions and Services PSE 13.01.2019 PSE Bereichspräsentation

Az elméleti tudásban is vannak komoly fehér foltok... PSE GSC 1.10.2005 Tapasztalatok Az elméleti tudásban is vannak komoly fehér foltok... (TCP? Hm,... tanultuk, de már nem emlékszem) A gyakorlati tapasztalat az esetek többségében teljesen hiányzik... (nem volt érdemi lehetőség az egyetemen, hangzik a válasz) A rugalmasság elméletben meg is van, de... (gyorsan tanulok, bármit elsajátítok) A nyelvismeret sok esetben érdemben korlátozza. Siemens PSE HU Siemens IT Solutions and Services PSE 13.01.2019 PSE Bereichspräsentation

Technológia orientált elméleti oktatás, következetes számonkérés PSE GSC 1.10.2005 Lehetőségek Technológia orientált elméleti oktatás, következetes számonkérés (meghatározó technológiai irányok hangsúlyos kezelése) Az önállóság, a professzionalizmus megkövetelése (önálló, komplex vizsgamunkák arányának növelése) Az ipar igényeire való ráhangolódás szorgalmazása (nézzék, lássák, és értsék a külvilágot a maguk érdekében) Legyen néhány angolul kidolgozandó, bemutatandó követelmény Siemens PSE HU Siemens IT Solutions and Services PSE 13.01.2019 PSE Bereichspräsentation

Technológiaorientált oktatási anyagok kidolgozása PSE GSC 1.10.2005 Eredmények Technológiaorientált oktatási anyagok kidolgozása Meghatározó ipari szereplők szerepvállalásával Speciálkollégium általános technológiák bemutatására Speciális technológiai labor kiépítése, célorientált technológiai képzés Kooperatív képzés tehetséges végzősök számára Közös fejlesztési projektek Siemens PSE HU Siemens IT Solutions and Services PSE 13.01.2019 PSE Bereichspräsentation