Ruzsa, Csongrád megye délnyugati részén, Szegedtől 40 km-re fekvő kistelepülés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Királyhelmec városunk története
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Kölyökkuckó Napközi Mekényes
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
Iskolánkról.
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
Az országos mérések megújult rendszere
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
Szemléletformálás a kerékpáros közlekedés támogatásában
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Martfű.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Az olvasás olyan piknik, ahová a szerző hozza a szavakat,
Az iskolai könyvtár és a gyermek könyvtár együttműködésének lehetőségei.
Kölcse.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TARTALMAK AZ OKTATÁSBAN A képzés célkitűzései.
egy konstruktivista szemléletű tanulási-tanulássegítési modell
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Ajánlás a felkészítések (gyakorlás, munkaműhely) tartalmára és módszerére A gyakorlat bemutatása A gyakorlat célja az etilén termékvezetékek sérülése következtében.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
Kéttanítós modell Bethlen Gábor Református Általános Iskola, Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Törökszentmiklós.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
Primer tapasztalatok, Cardiff országos, állami ösztönzések (The Learning Country, Flying Start, stb.) önkormányzati feladat és erőforrás – többszektorú.
Kompetensek lettünk? június 27..
Jó gyakorlat bemutató.  Az interaktív tábla használata manapság egyre több iskolában elérhető az európai uniós pályázatok révén.  A mai kor követelményeinek.
Gyermekvilág régen és ma
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
HOGYAN VALÓSÍTHATÓ MEG A TÁMOP A HANGSZERES OKTATÁSBAN?
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
(REFLEXIONES) Auto. show Caño Cristales – Kolumbia.
MŰVÉSZETEK VÁNDORÚTJÁN FÜZESGYARMATON
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Motiváció Tanoda- Tiszasziget Balázs Ákos Tanodavezető Motiváció Tanoda-Tiszasziget.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Gyömrő Írta: Farkas Gréta A mi iskolánk Városunkról Kis városunk lakói
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u Az ökoiskolák előtt álló jelenlegi kihívások és a lehetséges válaszlehetőségek.
Reflektív gondolkodás
LEGO Dacta program.
Tanórai szokásaim 5/14.
STATISZTIKAI MUTATÓINK 2014/ LÉTSZÁMOK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM
Természettudományos nevelés Réti Mónika kutató Kutatási, Elemzési és Értékelési Igazgatóság Iskola- és Módszertanfejlesztő Központ V.
Szakmai tanulmányút NORVÉGIA ( – ) A bemutatót készítette: Dr. Csermák Károly Ph.D.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
A fizika tanítása 5. lecke Tanítási tervezet. A tanári munka folyamata… Tanterv-tankönyv-tanmenet-óratervezet-óravázlat  A tantervek alapján készülnek.
Egy érdekes összefogás a nyugati végeken avagy szerszámkészítés Csepregen az iskola szemszögéből.
Közösségi gyakorlat A Gyakorlóiskolában. TUDÁS Ismeri azokat a főbb módszereket, amelyekkel megismerheti a gyerekek kognitív, emocionális és erkölcsi.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
ZÁKÁNYSZÉK – Fordulat a könyvtár életében Pozitív változások:  Nagyobb alapterület (+ 23 m 2 )  Komplex információs központ (TELEHÁZ + KÖNYVTÁR)
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
TOP vas megyei aktualitásai
A VAS MEGYEI KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA PÁLYAORIENTÁCIÓ MEGÚJÍTÁSA
Új skála – új lehetőségek
Szekeres - ösztöndíjasok: Az E-galéria kiállítása
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem február 07. efop
HELYI ÉRTÉKEK KÖZVETÍTÉSE AZ ÓVODÁS GYERMEKEKNEK
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -

Mikor játszunk újra? Hurrá iskolás lettem!
Székelykeresztúr június 8..
Előadás másolata:

KEVE program oktatása a Ruzsai Weöres Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában

Ruzsa, Csongrád megye délnyugati részén, Szegedtől 40 km-re fekvő kistelepülés. Lakossága kb. 2553 fő, Iskolánk tanulói létszáma 142 fő.

Hogyan jutok át a túloldalra? A tanítási órák az RJR modell alapján R- ráhangolódás (figyelem, motiváció, bemelegítés) J- jelentésteremtés (maga az óra anyagának közlése, ismertetése) R- reflektálás (az órai munka értékelése a tanultak összegzése)

Közös munka a rendőrséggel Előzetes megbeszélés Rendszeres látogatás Óra végi ismétlés, értékelés Eszköz és szakmai támogatás, segítés Rendőri jelenlét a gyerekek számára

JÁTÉKOS TANULÁS Versek Puzzle Színezők Drámajáték

A közlekedési lámpák A terem kihasználása Kis település, nincsenek lámpák, táblák Felkészítés időben a városi közlekedésre

Köszönöm a figyelmet! Mennyi jel van az utcákon, az épületekben, a strandon és a vonaton! Piros és kék, zöld és sárga, kerek és szögletes táblák, rajzok, feliratok! Mennyi figyelmeztetés, hogy mit csinálhatunk és mit nem! Mennyi baj leselkedik kicsikre, nagyokra, ha a közlekedési táblákat nem ismerik! Nógrádi Gábor