Bemutatkozás A kutatás bemutatása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szervezetfejlesztési Program
Advertisements

Matematika és módszertana
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Kutatási terv.
Pécsi tudományegyetem neveléstudományi Intézet
Kutatómunka a pszichológiában: gyakorlatok HEFOP 109-es pályázat
Projektértékelő kutatások alprojekt, reintegrációs adatbázis „TEtt - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 15. Siófok.
Piackutatás.
Fejlesztési koncepció
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
Tanulás, kommunikáció, nevelés Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság IV. Országos Neveléstudományi KonferenciaMagyar Tudományos Akadémia 2004.
A szakdolgozat készítés minőségirányítási aspektusai
Konzulens: Dr. Pitlik László
Békés L. Márton Farsang Zsuzsanna Címszavakban A manipulatív főcímek hatása a politikai véleményalkotásra.
SZAKDOLGOZAT CÍME szakdolgozat
A PEDAGÓGIAI KUTATÁS Dr. Molnár Béla Ph.D.. 1. PEDAGÓGIAI KUTATÁS CÉLJA, TÁRGYA Célja, hogy az új ismeretek feltárásával, pontosabbá tételével, elmélyítésével.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
„Korszakváltás a büntetés-végrehajtásban”
Távmunka tanácsadói képzés a BME-n
Szervezeti viselkedés Bevezetés
A GYŰJTEMÉNY KVANTITATÍV ELEMZÉSE AZ ELEMZÉS KÉRDÉSE: SZÁMSZERŰEN ÉS ARÁNYAIBAN HOGYAN OSZLIK MEG A GYŰJTEMÉNY?
Kutatási terv A kutatási téma megjelölése - a kutatás alapvető kérdésfeltevései A kutatás témájával kapcsolatos elméleti összefoglalás A kutatás hipotézisei.
A kutatás munkafolyamata és munkaeszközei © Turóczyné Veszteg Rozália Felnőttképzési szakértő Szolnok
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
Paradigmák mentén tudomány = kvantifikálhatóság? Minden mérhető?
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
A portfólió - óvodai szakterület
Szakdolgozat címe Szakdolgozó neve Konzulens: Konzulens neve
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Marketing információs
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
Magyarország Problématérképe Kutatási terv M.A.F. - SzIA Budapest, December 10.
Gazdaság és Vezetéstudományi Intézet - szakszeminárium dr.LuxJudit 2016.április 8.
Gazdaság és Vezetéstudományi Intézet - szakszeminárium dr.Lux Judit október 16.
A TÁRSADALMI ATTITŰD SZEREPE A TERMÉSZETI TŐKE MONETÁRIS ÉRTÉKELÉSE ESETÉBEN HORVÁTH BÁLINT – KERPELY KLÁRA – BAKOSNÉ DR. BÖRÖCZ MÁRIA SZENT ISTVÁN EGYETEM,
ANDRAGÓGIAI FEJLESZTÉSEK ANDRAGÓGIAI FEJLESZTÉSEK Mentális gyakorlatok Európa börtöneiben Molnár Attila Károly.
ELŐADÁS CÍME Duális képzés a Kecskeméti Főiskola tapasztalatai alapján Kovács Zsuzsanna Duális Képzés és Módszertani Központ 2016.február 26.
TANÍTANI… Kinek?Mit? Hogyan ?. Kinek? Egyes szám, harmadik személy…
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Helyi esélyegyenlőségi programok elkészítése Záró konferencia Budapest, december 8. ÁROP Esélyegyenlőség-elvű fejlesztéspolitika.
TÁMOP A-14/ „TIE”-KUTATÁSOK DECEMBER ZALAEGERSZEG.
Didaktika-II. M. Nádasi Mária. Kooperatív és Kollaboratív módszer.
„R” helyett „Q”? – Új lehetőségek a faktoranalízis alkalmazásában
Közösségszervezés BA.
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Horváth Róbert és a gazdaságstatisztika
Tét - TANULÓI ÉLETÚT TÁMOGATÁSA AZ ÓVODÁTÓL A FELSŐOKTATÁSIG a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében Hujber Tamásné kovács Gabriella Kaposvári Klebelsberg.
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
Kommunikációs kampánytervezés
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Báthory Zoltán: Pedagógiai értékelés (A mérés, értékelés szerepe a pedagógiai folyamatban és az intézmény-rendszerben). MÉCS konferencia, Kecskemét,
A pedagógiai kutatás általános kérdései. A téma váza A pedagógiai kutatás tárgya, célja, helye a tudományos kutatások rendszerében A pedagógiai kutatás.
„Kutatónak lenni azt is jelenti, hogy te vagy az első, aki megért valamit. Ez egy fantasztikus érzés, amit ha soha nem éreztél, nehéz megérteni.” (Forrás:
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
Az SZMBK Intézményi Modell
Sándor-Schmidt Barbara
TUDOMÁNYOS KONFERENCIA
Előadás másolata:

Bemutatkozás A kutatás bemutatása Sándor-Schmidt Barbara

Bemutatkozás Iskolák Szakmai életút Egyéb információk, publikációk, kapcsolat stb. https://sandorschmidtbarbara.wordpress.com/

Kutatás - legfontosabb kérdések Téma megjelölés Kockázatok/Problematika Szakirodalom Célok Elméleti keret – főbb csomópontok Eredmények – Eddigi és várható Kérdések – Kérdés / Hipotézis, Alkérdés / Hipotézis Relevancia (Adott Szakterületen) Alkalmazott módszerek Ütemezés (Ütemterv, féléves, havi stb., várható eredmények)

Kutatói „térkép” (Mind Map) a gyakorlatban

Kutatás Kutatás címe: A MIMI Mindenki Másképp Intelligens óvoda nevelési módszer evaluációs (beválás) vizsgálata (bővebben egy külön diasoron) Előzmények: Plurális Intelligencia koncepciók neveléstudományi relevanciái – kutatói csoport 2014-től tag OTDK Sátospatak Tanulás – Tanítás, Tudástechnológiai szekció, Kisgyermeknevelés és Óvodapedagógia Tagozat Montessori / Többszörös Intelligenciák elmélet komaratív megközelítése (MA szakdolgozat) A kutatáshoz kapcsolódó bővebb információk a Blogon elérhetőek

A kutatás céljai Egyéni lehetőségek feltárása A módszer alkalmazhatóságának vizsgálata Az eszközök/eszközrendszer vizsgálata A mérés-értékelési anyag vizsgálata Egy hazai óvodai nevelésben alkalmazható módszertan kidolgozása

Kutatás módszertan tervezése (térkép) Kutatás-módszertani Térkép Kvalitatív módszertan Kvalitatív adat-elemzés Kódolás (Megalapozott elmélet) Axiális kódolás Kódolási séma In-Vivo kódolás Nyílt kódolás Program asszisztált adatelemzés Atlas.Ti Maxqda Média analízis Doku-mentum-elemzés Kvantitatív módszertan Kvantititatív adatelemzés Valószínűség Statisztikai Másodlagos adatelemzés

A kutatás kockázatai, problematikája Szakirodalom Etikai kérdések/Dokumentáció beszerzése (Nyilatkozatok, együttműködési szerződés, kérdőívek) Helyszín Aktualitás/Hasznosság Objektív feltételek (eszközök, programok stb.) A kutatás anyagi vonzatai (Lehetőségek!!!– programok trial verziói, Skype, Messanger, ingyenes programok stb.) Határidők, Időtervek

Köszönöm a megtisztelő figyelmet! @:schmidt.barbara136@gmail.com Web: sandorschmidtbarbara.wordpress.com