Eltartja magát a UX? Zádori Adrienn, UX Consultant POSSIBLE BUDAPEST, HUNGARY / 12/31/2018
Pénz beszél… Terméklnél hatékonyságért hajtasz
UX = ÉRTÉK $ Mérhető-e a UX? Bevétel Megtakarítás Hosszútávon monetizálható bevétel
A UX mérés és a Műalkotás analógiája Azért mert zöld a gomb több látogató, de ez volt az oka?
Megtalálni a megfelelő választ Mi az értéke egy látogatónak? Mi a legfontosabb látogatás forrás? Megtalálni a megfelelő választ Mi az értékesebb az új vagy a meglévő user? Mi az értéke egy eseménynek a főoldalon? Mely flowk termelik a legnagyobb értéket? Mi az értéke a regisztrációnak? Mi az a főoldalon elhelyezett carouselnek? Mennyire befolyásolja a látogatásokat a TVC? Melyik a legértékesebb nap?
UX-elj, ne háborúzz!
Korábbi Flow
Új Flow
Élesítés: 09.29. +29%
Nem mindegy, hogy mit mérünk SZÁMLABEFIZETÉS / LÁTOGATÁS = 30% SZEPTEMBER » 19% OKTÓBER LÁTOGATÁSOK EMELKEDÉSE SZEPTEMBERRŐL » OKTÓBERRE TÖBB MINT X2
Akkor ez most siker vagy nem?
Hogyan kezdjünk ezzel valamit? Áss mélyebbre! Hogyan kezdjünk ezzel valamit? Mit mérsz és miért? Milyen jellegűek a befizetések (elmaradás, határidő)? Milyenek voltak az eladások? Mennyi embernap befektetés a módosítás? Mi nekünk az értékesebb? Spórol a Telenor? Látogatást optim? Promotáljuk jobban? Van értelme? Fontos, hogy online hányan fizetnek be számlát? Mennyit spórol azzal a telenor? Vagy inkább hajtsunk új előfizetőink. Ügyfél és usert teszt.
Ne hagyd, hogy a tökéletlenség az utadba álljon!
Köszönöm a figyelmet!