Információs pont értékelése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Készítette: Kovács Anna A kultúrakutatás módszertana.
Advertisements

Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
A Végrehajtó Ügynökség, a pályáztatást támogató elektronikus rendszerek, valamint az elszámolhatóság főbb kérdéseinek bemutatása Németh Veronika – NFFKÜ.
RENDEZVÉNYSZERVEZÉS ALAPJAI Prezentáció egy választott rendezvényről Printz-Markó Erzsébet
INTERNETES BÖNGÉSZ Ő K Készítette: Horváth Tünde.
Követelményelemzés – követelményspecifikáció A szoftverfejlesztés kapcsán az elemzés speciálisan egy kezdeti szakaszt jelöl, amelynek alapvető feladata.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
Nyitó szakértői találkozó. "C" komponens-informatika Készítette: Farkas László január.28.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
NRC Omnibusz – november. Okostelefon használat  A éves internetezők 64%-a használ okostelefont (saját/céges okostelefont, vagy más készülékét).
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Open SKM Agency Kft. - „...a nyílt szabványok választása egyértelműen okos üzleti döntés...” „... az EU nem válhat a zárt forráskód rabjává,
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
Internet tudományos használata
A szakiskolák aktuális problémái
Gazdasági informatika - bevezető
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
E-learning modellek osztályozása
NIIF VoIP projekt aktualitások
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
DIGITÁLIS VÁSÁRLÁSOK, GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
Gyűjtőköri szabályzat
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
Számítógépes hálózati alapismeretek - vázlat
Magyar Bibliográfiai Adatbázisok
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Könyvtári munkafolyamatok
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
A modern nagyvárosok kifejlődése, az agglomerálódási szakasz
„AZ IGÉNYTŐL A MEGVALÓSULÁSIG” HONI PLUSZ EGYESÜLÉS – GAIASOLAR KFT.
Tájékoztató a évi OSAP teljesüléséről
Helyi értékek közvetítése könyvtári eszközökkel
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Felvételi
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
A Hálózat és Az internet
INFORMATIKA november 18. Gyakorló alkalom – 2. rész
A könyvtár mint rendszer
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
Új pályainformációs eszközök - filmek
Részletes ismertető: Microsoft SharePoint-hírek
Felszín alatti vizek kémiai állapotfelmérése
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
A szállítási probléma.
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
A Szociális Ágazati Regiszter használatával kapcsolatos tudnivalók
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
Célegyenesben vagy a rajtvonalnál?
Magyar Bibliográfiai Adatbázisok
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Baranya Megyei Önkormányzat
DIGITÁLIS MEGOLDÁSA.
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
REGIONÁLIS KÉPZÉS REGIONÁLIS KÉPZÉS.
Előadás másolata:

Információs pont értékelése

Alap adatok Felmérés neve Információs pont értékelése Szerző fsadf sadfas Kérdőív nyelve hu Kérdőív URL https://www.survio.com/survey/d/C3A1O9Y2R9Q5P9U9S Utolsó válaszok 2017.03.15. Időtartam 121 napok

Teljes befejezési arány Válaszolók statisztikái 93 18 1 74 19.4% Összes látogatás Befejezettek száma Befejezetlenek száma Csak megjelenítettek Teljes befejezési arány Előzmények megtekintése (2016.11.15. - 2017.03.15.) Összes látogatás (93) Befejezettek száma (18)

Kérdőív kitöltési ideje Látogatások összesen Látogatások forrása Kérdőív kitöltési ideje Csak megjelenítettek (79.6 %) Hiányos (1.1 %) Befejezett (19.4 %) Közvetlen link (100 %) <1 min. (77.8 %) 1-2 min. (5.6 %) 2-5 min. (5.6 %) 5-10 min. (5.6 %) 10-30 min. (5.6 %)

Az információs pontot úgy használom mint Több válasz, megválaszolt 18x, Nem megválaszolt 0x Válaszok Arány Állampolgár 12 66.67% Turista 8 44.44%

Melyik korosztályba tartozik? Szimpla válasz, megválaszolt 18x, Nem megválaszolt 0x Válaszok Arány 0-20 3 16.67% 21-30 31-40 5 27.78% 41-50 51-60 2 11.11% 61+

Milyen gyakran veszi igénybe az információs pont szolgáltatásait? Szimpla válasz, megválaszolt 18x, Nem megválaszolt 0x Válaszok Arány Havonta párszor 2 11.11% Havonta egyszer 8 44.44% Évente egyszer 4 22.22% Kevesebbszer

Miért látogatta meg az inforációs pontunkat? 1/2 Több válasz, megválaszolt 18x, Nem megválaszolt 0x Válaszok Arány Utazási információért a régióról 6 33.33% Információért a helyi kulturális eseményről 7 38.89% Internethozzáférésért Fénymásolásért Információs anyagokért és szuvenírekért 10 55.56% Idegenvezetős városnézésért 4 22.22% Jegyek elővételéért Egyéb (kérjük, adja meg, miért)

Miért látogatta meg az inforációs pontunkat? 2/2

Mennyire volt elégedett az alábbi szolgálatásokkal: Egységes mátrix választás, megválaszolt 18x, Nem megválaszolt 0x Elégedett Inkább elégedett Nem tudom Inkább elégedetlen Elégedetlen A szolgáltatások kínálata 3 2 7 4 Információk minősége 6 Internet sebessége 1 Információs pont háttere 5 Személyzet

Hasznos információkkal gazdagodott az információs ponton? Szimpla válasz, megválaszolt 18x, Nem megválaszolt 0x Válaszok Arány Igen 6 33.33% Nem 12 66.67%

Meglátogatta az információs pontunk weboldalát? Szimpla válasz, megválaszolt 18x, Nem megválaszolt 0x Válaszok Arány Igen 14 77.78% Nem 4 22.22%

A weboldalunkon megtalált mindent, amit keresett? Szimpla válasz, megválaszolt 18x, Nem megválaszolt 0x Válaszok Arány Igen 14 77.78% Nem (kérjük, adja meg, mint nem talált meg) 4 22.22%

Hasznosnak és fontosnak találta az információs pontot? Szimpla válasz, megválaszolt 18x, Nem megválaszolt 0x Válaszok Arány Igen 14 77.78% Nem (kérjük, adja meg, miért) 4 22.22%

Összességében mennyire elégedett az információs pont szolgáltatásaival? Csillagos értékelés, megválaszolt 18x, Nem megválaszolt 0x Válaszok Arány 5/5 3 16.67% 4/5 8 44.44% 3/5 4 22.22% 2/5 2 11.11% 1/5 1 5.56%