A legtöbbet promóciózott márkák

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Nagy Átalakitás televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető m á rcius 18. M é diapiac.
Advertisements

Szombathely turisztikai fejlesztése és a TDM Szombathely,
Pályázati források a határon átnyúló fejlesztések ösztönzésére Kárpát-medence kincsei - Eger, Dr. Horváth Annamária.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Új utak a hazai aszálykezelés területén A vízügyi ágazat aszálykezelése – aszálystratégia L ÁNG I STVÁN M ŰSZAKI F ŐIGAZGATÓHELYETTES - Törzsvezető O RSZÁGOS.
Távlati öntözési vízigények felmérése Somlyódy Balázs főigazgató Országos Vízügyi Főigazgatóság.
…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.
Dél-alföldi Regionális Igazgatósága SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ MÁJUS 17.
TOURINFORM GÖDÖLLŐI KISTÉRSÉG MEGNEVEZÉSŰ IRODA ÉVI MARKETING TERVE Készítette: Hámori Zsuzsanna irodavezető.
Közlekedésfejlesztés Magyarországon XVII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szeged Dr. Becsey Zsolt, közlekedésért felelős helyettes államtitkár Nemzeti.
Dr. Csorbai Hajnalka stratégiai igazgató Kockázatkezelés a kapcsolatok hálójában.
European Commission Enterprise and Industry Az INNO-Way program bemutatása Székesfehérvár november 05.
A papír nélküli, digitális világ már hamarosan elérhető Zsámboki Gábor kereskedelmi és marketing vezérigazgató-helyettes
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM. Fiatalok Lendületben Program Prioritásai 1.Európai polgárság 2.A fiatalok részvétele 3.Kulturális sokszínűség 4. Hátrányos.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
KERESÉS ELEKTRONIKUS KÖNYVTÁRI KATALÓGUSOKBAN Kiss Annamária Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár 2013.
Gate to Europe Zárókonferencia Dr. Tráserné Oláh Zsuzsanna CSMKIK titkár november 27. Szabadka.
IKO TV Central Europe – IKO New Media – IKO Media Group.
FELHŐ (CLOUD) Tokár Dániel NK.: C9F5B3. MIRŐL IS LESZ SZÓ?  Mi is az a felhő?  Előnyök / Hátrányok  Biztonság  Néhány nagyobb szolgáltató  Összegzés.
Ötcsillagos a turizmus A turizmus ágazat teljesítménye 2005-ben Dr. Kolber István Regionális fejlesztésért és felzárkóztatásért felelős tárca nélküli miniszter.
Internet tudományos használata
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest
Szakdolgozatok védése
KSH Statisztikai koordinációs főosztály
1Transzplantációs Alapítvány
Résztvevői létszám Év Létszám Összesen: 2110 Budapest Regionális 456
Zrínyi Ilona Elevi: Kajcsa Mónika si Mihály Denissza
Akcióhatékonysági index
Biztonságos Internet Nap február 7.
Vízkeresők csoport: Beke Szabolcs Bojtor Cintia Hegedüs András
Cégbemutató, RWA Magyarország Kft.
2017. Május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Június Élelmiszer kosár Júniusban a legolcsóbb: Ft.
19. Országos Védőoltási Továbbképző Tanfolyam
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
KERESÉS ELEKTRONIKUS KÖNYVTÁRI KATALÓGUSOKBAN
2017. Április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
2017. Augusztus Élelmiszer kosár Augusztusban a legolcsóbb: Ft.
Szakdolgozatok védése
A Nyugat-Balkán az EU és Oroszország között
Derzsy Márk - Kovács Csaba KSH Könyvtár Szeged, november 9.
Akcióhatékonysági index
Akcióhatékonysági index
2017. Szeptember Élelmiszer kosár Szeptemberben a legolcsóbb: Ft.
Akcióhatékonysági index
A MAGYAR GÉPJÁRMŰ MÁRKAKERESKEDÉSEK
2017. Március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Október Élelmiszer kosár Októberben a legolcsóbb: Ft.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Az Auchan egy különálló tematikus kiadvánnyal indította az évet, a tól érvényes 8 oldalas katalógusban minden fontos megtalálható volt, ami.
Az Európai Unió földrajzi vonatkozásai
2018. Január Élelmiszer kosár Januárban a legolcsóbb: Ft.
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
Magyar Könyvvizsgálói Kamara XVIII. Országos Konferenciája II
A évi, „XI. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat értékelése
2018. április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
A legtöbbet promóciózott márkák
A legtöbbet promóciózott márkák
2018. március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2018. május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
A legtöbbet promóciózott márkák
2018. Február Élelmiszer kosár Februárban a legolcsóbb: Ft.
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Miért veszélyes a gyógyszerhamisítás?
Reizer Balázs: Wage structure, Employment and Efficiency
Előadás másolata:

A legtöbbet promóciózott márkák 2018. március Top Brands 5x5 A legtöbbet promóciózott márkák

Hipercom Monitoring adatbázis Csatornák: 2018. március Vizsgált kategóriák: Világos sör Szénsavas üdítők Táblás csokoládé Tusfürdők Mosószer Forrás: Hipercom Monitoring adatbázis Csatornák: Hiper- és szupermarketek, C&C, hazai láncok, diszkontok Terjesztési kör: Országos

VILÁGOS SÖRÖK TOP MÁRKÁK 2018. március VILÁGOS SÖRÖK TOP MÁRKÁK A világos sörök kategóriában összesen 273 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 26,74%-át, tehát alig egynegyedét tették ki. A legtöbb (60) világos sör-megjelenést az Auchan újságaiban találtuk 2018. márciusában.

SZÉNSAVAS ÜDÍTŐK TOP MÁRKÁK 2018. március SZÉNSAVAS ÜDÍTŐK TOP MÁRKÁK A szénsavas üdítők kategóriájában összesen 168 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 61,31%-át tették ki. A legtöbb (33) szénsavas üdítő-megjelenést a Tesco Hiper-market újságokban találtuk 2018. márciusában.

TÁBLÁS CSOKOLÁDÉK TOP MÁRKÁK 2018. március TÁBLÁS CSOKOLÁDÉK TOP MÁRKÁK A táblás csokoládék között összesen 71 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 60,56%-át tették ki. A legtöbb (12) táblás csokoládé-promóciót a Spar újságokban találtuk 2018. márciusában.

2018. március TUSFÜRDŐK TOP MÁRKÁK A tusfürdő kategóriában összesen 46 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 69,57%-át, tehát több, mint kétharmadát tették ki. A legtöbb (13) tusfürdő-megjelenést a Tesco Hiper-market újságokban találtuk 2018. márciusában.

2018. március MOSÓSZEREK TOP MÁRKÁK A mosószer kategóriában összesen 114 megjelenés volt, a Top 5 márka megjelenései ennek 75,44%-át, tehát három-negyedét tették ki. A legtöbb (21) mosószer-promóciót a Tesco Hipermarket újságokban találtuk 2018. márciusában.

Köszönjük megtisztelő figyelmét! Kérdéseivel és észrevételeivel forduljon bátran hozzánk: http://hiper-com.com bernadett.ludanyi@hiper-com.com monitoring@hiper-com.com Kövessen Minket a közösségi hálókon keresztül is: Hipercom Monitoring elérhető: Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Horvátországban, Kazakhsztánban, Oroszországban