DARUS.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

„ Hívogat az iskola, kapuját kitárja…”. Sarkad-Kötegyán-Újszalonta Közoktatási Intézményfenntartó Társulás Óvoda, Általános Iskola és Egységes Pedagógiai.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
Munkácsy Mihály Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola Pápa.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
MIÉRT AZ AVASI? németes szemmel. Németes képzésformáink:  5 éves német két tanítási nyelvű képzés  emelt óraszámú német tagozat  németet lehet tanulni.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
K ÖZNEVELÉSI SZAKÉRTŐK FELKÉSZÍTŐ MŰHELYMUNKÁJA T ÁMOP március 17 Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Gödöllői Tankerülete és Aszódi.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
A szakiskolák aktuális problémái
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
E-learning modellek osztályozása
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
DARUS a gyermekekért.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
SZAKMAI ÉLETÚT Baranyai Zoltán Józsefné igazgató rajz, vizuális- és környezetkultúra szakos tanár Badacsony 2015.
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Barcsák Marianna KPSZTI
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Érdi Vörösmarty Mihály Gimnázium
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Kispálné Horváth Mária
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
OLVASÓ KÖZÖSSÉG OLVASÓTÁBOR, IFJÚSÁGI OLVASÓKÖRÖK DUNAÚJVÁROSBAN
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Autista diákok kiscsoportos mentorálása
Projektmunka Földrajzolok
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
HHR.
Az intézmény alapadatai
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
Érettségi eredmények május-június
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
TÁMOP az OSZK-ban Tudásdepo-Expressz” — A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig tartó tanulás.
Az iskolavezetés lehetőségei a környezettudatosság fejlesztésében a a Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskolában
Mit kínál az I. Béla Gimnázium?
Programjaink fizikából a es tanévben
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A pályafutás fő állomásai
Félévi eredmények
Belügyi Rendészeti Ismeretek
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Az interdiszciplináris oktatás felé Óbudai Árpád Gimnázium
Új nemzedék győri közösségi tér (Rómer ház)
Intézmény minőségirányítási programja
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Iskolai szociális segítő
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

DARUS

Az idegennyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény: német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben a 2013-2014 éves tanév

A német team jól képzett tanítók és tanárok közössége egymásra épülő tananyag, közös munka az átmenetek nehézségeinek kiküszöbölése 3. és 5. évfolyamon belső mérések 4-8. évfolyamon év végén évfolyamdolgozatok 5-8. évf. havonta év végi vizsga írásbeli szóbeli külső mérések 6. és 8. évf. év végén cél a minimum 60% elérése! A vizsgák lényege előkészítő

A német órák kommunikációközpontú nyelvoktatás készségfejlesztés: olvasás, írás, hallás a nyelvtan, eszköz ahhoz, hogy helyesen fejezzük ki önmagunkat kiselőadások PPT formában csoportmunka, pármunka német nyelvű könyvek, kisfilmek gyűjteménye

Amit a diákjainktól elvárunk motivált aktív szorgalom kitartás jó koncentrációs készség a rövid- és hosszútávú memória pozitív gondolkodás lehetőség szerint minden diák eljusson német nyelvterületre lehetőség van a párhuzamos osztályokba átkerülni ( )

Lényeges, el nem hanyagolható elemek támogató szülői háttér közös együttgondolkodás azonos cél a középpontban a gyermek áll

A két tannyelvű oktatás a Darusban 1-4. évfolyam /hetes óraterv tantárgy 1. évf. 2. évf. 3. évf. 4. évf német 5 óra bontásban környezet-ismeret 1 óra bontásban ének-zene 2 óra 1,5 óra rajz és vizuális kultúra

A két tannyelvű oktatás a Darusban 5-8. évfolyam /hetes óraterv tantárgy 5. évf. 6. évf. 7. évf. 8. évf. német 5 óra bontásban civilizáció 1 óra bontásban történelem 2 óra bontásban 2,5 óra bontásban testnevelés 2 óra _ biológia

Egyebek Erasmus+ - nemzetközi projekt témahetek – német nyelven projektek kidolgozása tanórákon kiváló versenyeredmények bemutatók a szülők számára új nyelvi labor a legújabb taneszközök és tananyagok német nyelvű térképek továbbtanulási lehetőségek – két tannyelvű iskolák Karinthy Gimnázium, mint testvériskola a gimnázium tanárai és tanulói – közös feladat szociális kompetencia EQ

Szabadidős tevékenységek a német nyelv területén tehetséggondozás – nyelvvizsga – középiskolai előkészítés tanulmányi versenyekre felkészítés: szavaló / kerületi, budapesti 1-8. évf. tesztíró / kerületi 5-6. évf., 7-8. évf. kommunikációs / kerületi 7-8. évf. csapatverseny / országos 7-8. évf. egyéni verseny / országos 5-8. évf. csereprogram 4-8. évf. Fertőboz – Ausztria 4-8. évf. évente egy német nyelvű program/osztály német (bajor) tánc külföldi diákok fogadása nemzetközi projekt a Goethe Intézet programjai

Iskolai életünk minden pontját az értéktisztelet, értékátadás, értékteremtés fogalmak határozzák meg. A Darus Iskolában mindenki számára fontos érték az emberség és a szeretet.

amit nyújt és ami által fejlődik.” „Az ember értéke az, amit megél, átél, alkot, amit nyújt és ami által fejlődik.”

Köszönöm, hogy meghallgattak!

Darus Utcai Magyar-Német Két Tannyelvű Általános Iskola 1181 Budapest, Darus u. 3. Telefon: 290-3216 E-mail: darus_isk@freemail.hu www.darusiskola.hu

Következő foglalkozásaink: 2018. március 21. 16:30-17:15 Feál épület (1181 Bp. Margó T. u. 77.) Játékos foglalkozás minden jelentkező részére, aki iskolánk tanulója szeretne lenni. 2018. március 28. 16:00 órától Darus Iskola épülete (1181 Bp. Darus u. 3.) Egyéni beszélgetés