Erősségek gyengeségek.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Készítette: Zrufkó Viktória Turizmus- vendéglátás, Levelező tagozat
Advertisements

Márkaépítés – Hitelesség
LEAN management és a szakszervezetek Budapest, VP/2011/003/0133 Information & Consultation – LEAN Principles in Manufacturing.
PTE PMMK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 4. ELŐADÁS.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Miért kell a néző? … azért, mert belőle élünk. Nem kell… •A nézővel csak probléma van –Ülni akar –Állni akar –Meccset akar nézni –Enni, inni, pisilni.
AZ AUTIZMUSSAL ÉLŐ GYERMEKEK FEJLESZTÉSÉNEK ALAPELVEI Őszi Tamásné Autizmus Alapítvány.
Személyészlelés Az első benyomás kialakítása: jelek, értelmezések és következtetések Kognitív reprezentációk Az első benyomások nyersanyaga Az emberek.
VI. Köztudatos vállalati magatartás A vállalatok társadalmi felelősségvállalása Szlávik János az MTA doktora tanszékvezető, egyetemi tanár Budapesti.
A szolgáltatásmarketing sajátosságai
 H ol?  Kiemelt kockázatú objektumokban.  Milyen eszközökkel?  Speciális felderítő eszközök használatával.  Levélvizsgáló berendezés  Röntgensugaras.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Minőségmenedzsment 3.előadás
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
A szolgáltatások minőségének biztosítása és értékelése
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
A munka világával kapcsolatos tudás
Bizalom a szervezetekben
Minőségmenedzsment 2. előadás
Közönségkapcsolat (public relations)
Zalayné Kovács Éva: Minőség és könyvtár
A környezeti számvitel és könyvvizsgálat korlátai, lehetőségei és követelményei Dr. Pál Tibor.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
A szociális kompetenciák fejlesztése drámapedagógiai módszerekkel
Vezetés – Vezetési Stílusok
Egyéni döntések a szervezetben
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
Szoftvertechnológia Ember-gép rendszerek. Mit értünk rendszer alatt? Kapcsolódó komponensek halmaza – egy közös cél érdekében működnek együtt A rendszer.
A belső kontroll rendszer hatékony működtetése
Konfliktus Dr. Ternovszky Ferenc: Nemzetközi menedzsment európai szemmel BGF - Külkereskedelmi Főiskolai Kar Vállalkozások és Emberi Erőforrás Menedzsment.
A marketing piac tartalma
Titokzatos vásárlók.
Szakirány választás április Pénzügy és számvitel szak Választható szakirányok Pénzügy szakirány Számvitel szakirány.
Különbözőek vagyunk!.
Emberi Erőforrás Menedzsment Teljesítményértékelés
A minőségirányítási rendszer bevezetésének lépései
Közkincs kerekasztal a kecskeméti Kistérségben Szakmai konferencia június 9. Kecskemét.
TÁRSAS KAPCSOLATOK – ÖNISMERET ALAKULÁSA.
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
"Talán a legnagyobb pedagógiai téveszme az a vélemény, hogy az ember csak azt tanulja meg, amit megtanítanak neki. A mintegy mellékesen elsajátított, tartós.
Könyvtári protokoll Fodor Péter előadása október 6.
„Az igazi kérdés nem az, mennyit javultál tegnapi önmagadhoz képest, hanem, hogy milyen jól teszed a dolgod versenytársaidhoz képest.”
Kulturális Projekt Ciklus Menedzsment A kultúra gazdaságtana
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
Oktatási szolgáltatások minőségértékelése
Az igazgatás és az ápolás-szakfelügyelet kapcsolata
Mikroszintű versenyk é pess é g. Az üzleti szervezetek versenyképességének elemzése, a versenyképesség növelése Egy, a magyar közgazdászok által 1995-ben.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Egészségügyi szolgáltatók üzleti etikai kódexe OEVOSZ üzleti etikai kódex.
Információs rendszer fejlesztése 1. előadás
Demens gondozás (Kommunikáció) Készítette: Jónyer Lajosné
Új korszak a gazdaságban A második világháború után a gazdaságban új korszak következett, amelyben a fogyasztók a javak és szolgáltatások igen széles köréből.
PTE PMMIK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 5. ELŐADÁS.
Kiemelt fontosságú követelmény egy fejlett, piaci típusú társadalmi-gazdasági térség versenyezni kívánó szervezetei, vállalkozásai, vállalatai, intézményei.
Harsányi László: Kulturális stratégiák 4. MOME Stratégiai menedzsment Erőforrás elemzés.
A privát banki szolgáltatások kommunikációja avagy hogyan tegyünk szert egy kisebb vagyonra? Budapest, október 21. Előadó: Bonnyai Boglárka Hochegger.
A legegyszerűbb, sokszor használható menedzsment elemzési módszerek: -Erőtér/Gyengeség-Erősség -SWOT -TIPHIB -ötletroham (brainstorming) -5W + 1H/2H -5S.
Kiemelt fontosságú követelmény egy fejlett, piaci típusú társadalmi-gazdasági térség versenyezni kívánó szervezetei, vállalkozásai, vállalatai, intézményei.
Generali Alapkezelő – Privát Vagyonkezelés Befektetési szakértelem immáron 20 éve © Jogi személyiség Bemutatkozás – Települési Önkormányzatok Országos.
FÜGGETLENSÉG Készítette: Szabó Gabriella. Nemzetközi szabályozás A Könyvvizsgálók Nemzetközi Szövetsége (IFAC) által kiadott Könyvvizsgálói Etikai Kódex.
A fizika tanítása 10. lecke Az óraelemzés szempontjai.
a leggyakrabban a 4 legegyszerűbb módszer - a 4 hibaelemzési módszer.
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
TÁRSAS KAPCSOLATOK – ÖNISMERET ALAKULÁSA.
Könyvtármenedzsment III. Szolgáltatások szervezése
Menedzsment és vállalkozásgazdaságtan alapvető elemzési módszerek1.
a leggyakrabban a 4 legegyszerűbb módszer - a 4 hibaelemzési módszer.
Könyvtári protokoll. Kommunikáció Folyamat, amelyben az egyén információt továbbit azzal a céllal, hogy más egyént befolyásoljon. Folyamat, amelyben.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Előadás másolata:

erősségek gyengeségek

javítás-fejlesztés néhány erősség és gyengeség vonatkozásában

ERŐSSÉG GYENGESÉG LEHETŐSÉG FENYEGETÉS/VESZÉLY

TIPikus HIBák

egydimenziós 5W + 1H HOGYAN ? 5. MIÉRT? 4. MIÉRT? 3. MIÉRT? 2. MIÉRT? 1. MIÉRT?

ki? Hogyan? mikor? hol? miért? mit?

5W + 2H Ki? Hol? Mikor? Hogyan? PROBLÉMA/PROJEKT Miért? Mit? Mennyi?

5S 1. szelektálás 5. fegyelmezett magatartás, jó morál 2. helyes elrendezés 3. rendben tartás, takarítás 4. az előzőekkel elért eredmények megtartása, folyamatos javítása 5. fegyelmezett magatartás, jó morál

A Berry-féle meghatározó Konkrét értelmezése/tartalma az adott esetben 1. Megbízhatóság: a teljesítmény állandó, és az ügyfél/vevő bizalmát biztosító szintje. „Elsőre megfelelőt!”. Az ígéretek betartása; pontosság. 2. Alkalmazkodóképesség: a munkatársak hajlandósága, készsége a szolgáltatás nyújtására 3. Hozzáértés: a szolgáltatás nyújtásához szükséges jártasságok és tudás birtoklása 4. Hozzáférhetőség: megközelítés és könnyű elérhetőség. Elfogadható működési időtartam 5. Udvariasság: a vevővel kapcsolatba kerülő munkatársak viselkedése, barátságossága 6. Kommunikáció: figyelés a vevő szavára, a vevő számára érthető információ-kommunikáció 7. Hitelesség: becsületesség, szavahihetőség, tisztesség; a cég hírneve; a személyzet személyes tulajdonságai 8. Biztonság: minden kockázattól, veszélytől mentesség; fizikai-, pénzügyi biztonság, diszkréció 9. A vevő megértése: igyekezet a vevő elvárásainak, különleges igényeinek megértésére, megismerésére 10. Kézzel fogható tényezők: a szolgáltatás, a helyszín, a személyzet „képe”; más vevők jelenléte