erősségek gyengeségek
javítás-fejlesztés néhány erősség és gyengeség vonatkozásában
ERŐSSÉG GYENGESÉG LEHETŐSÉG FENYEGETÉS/VESZÉLY
TIPikus HIBák
egydimenziós 5W + 1H HOGYAN ? 5. MIÉRT? 4. MIÉRT? 3. MIÉRT? 2. MIÉRT? 1. MIÉRT?
ki? Hogyan? mikor? hol? miért? mit?
5W + 2H Ki? Hol? Mikor? Hogyan? PROBLÉMA/PROJEKT Miért? Mit? Mennyi?
5S 1. szelektálás 5. fegyelmezett magatartás, jó morál 2. helyes elrendezés 3. rendben tartás, takarítás 4. az előzőekkel elért eredmények megtartása, folyamatos javítása 5. fegyelmezett magatartás, jó morál
A Berry-féle meghatározó Konkrét értelmezése/tartalma az adott esetben 1. Megbízhatóság: a teljesítmény állandó, és az ügyfél/vevő bizalmát biztosító szintje. „Elsőre megfelelőt!”. Az ígéretek betartása; pontosság. 2. Alkalmazkodóképesség: a munkatársak hajlandósága, készsége a szolgáltatás nyújtására 3. Hozzáértés: a szolgáltatás nyújtásához szükséges jártasságok és tudás birtoklása 4. Hozzáférhetőség: megközelítés és könnyű elérhetőség. Elfogadható működési időtartam 5. Udvariasság: a vevővel kapcsolatba kerülő munkatársak viselkedése, barátságossága 6. Kommunikáció: figyelés a vevő szavára, a vevő számára érthető információ-kommunikáció 7. Hitelesség: becsületesség, szavahihetőség, tisztesség; a cég hírneve; a személyzet személyes tulajdonságai 8. Biztonság: minden kockázattól, veszélytől mentesség; fizikai-, pénzügyi biztonság, diszkréció 9. A vevő megértése: igyekezet a vevő elvárásainak, különleges igényeinek megértésére, megismerésére 10. Kézzel fogható tényezők: a szolgáltatás, a helyszín, a személyzet „képe”; más vevők jelenléte