Top 20 termékosztály – január

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
REKLÁMTORTA 2013 A évi televíziós reklámpiaci felmérés eredményei február 18.
Advertisements

A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 1998 július Műsorszolgáltatás.
2012 Comedy Central. Comedy Central – Alap információk Lead Az első hazai humorcsatorna Csatorna infók A 2008-ban induló Comedy Central a külföldön is.
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.
BMRB International Correspondence Analysis
nielsen közönségmérés
L’art pour l’art Társulat
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
Patrik TV KÉPÚJSÁG. 0 ELADÓ TAHITÓFALUN Régi házak kereshetek élőben. Tel.:
NAGY SZEKTOROK 2011 Magyar Média 2012 konferencia Mihálszki Zsuzsa.
A Nagy Átalakitás televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető m á rcius 18. M é diapiac.
Számítógépes alapismeretek Kommunikáció Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT)
Meghalt a király. Éljen a király! Balatoni Zsófia Szabó Anikó.
RÖVIDEN A GERILLAMARKETINGRŐL Dr. Orosdy Béla Pécs, január 29.
„Információvédelem menedzselése” XXII. Szakmai Fórum Budapest, szeptember 20. Egyesületi hírek Aktualitások az információvédelem területén Gasparetz.
A magyar médiaszektor kockázati térképe Budapest, december 8.
Megjelenít ő k Marlen Dániel Felkészítő tanárom: Czuth Éva Iskolám: 2000 Szentendre, Kálvária út 16.
Nem mindegy ! A minőségi televíziós reklámkörnyezet és az elkapcsolási hajlandóság Szeptember 29.
Helyi Fejlesztési Stratégia Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület Új Magyarország Vidékfejlesztési Program - Darányi Ignác Terv 2015.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
A WALLIS CSOPORT BEMUTATKOZIK Bajnai Gordon előadása Március 18.
IKO TV Central Europe – IKO New Media – IKO Media Group.
Microsoft Photo Story. Mi is ez?  A Microsoft Photo Story egy alkalmazás, amelyet a Microsoft, a világ egyik legnagyobb szoftvergyártó cége készített.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET
Aktualitások, a as hallgatói pályázatok (rész)eredményei
Kreatív Content + Marketing Konferencia Budapest, Mihálszki Zsuzsa
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
A technikai kép.
Kerekegyháza, november 18.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Top 20 termékosztály – július
Miért éri meg a jövő sportolóit támogatnia Önnek?
Top 20 termékosztály – szeptember
Balaton Marcell Balázs
Top 20 termékosztály – március
A Menedék Alapítvány ÉRTÉKEI
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – december
Digitális reklám Mit, kinek, hogyan? A célcsoport
Top 20 termékosztály – november
Top 20 termékosztály – június
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
STRANDOK 1.
Program környezeti értékeinkért
2. SZAKASZ (PRIMER KUTATÁS) Kutatási jelentés a MEME részére
A rendszeres gyógyszerszedők aránya %
IDŐJÁRÁS-JELENTÉSEK A HAJÓSOKNAK SZÓLÓ "NtS" ÜZENETEKBEN
Top 20 termékosztály – augusztus
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Baranya Megyei Paktum Konferencia
World map.
TÉNYEK UTÁN CSELEKVÉS Viziné Molnár Anna Uzsoki Utcai Kórház
NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
A valószínűségszámítás alapfogalmai
OTDK Konferencia, Gyöngyös, 2003
Az ember tragédiája Iglódi István rendezésével
TV ÉS ALTERNATÍV KÉPERNYŐK
TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018
2. SZAKASZ (PRIMER KUTATÁS) Kutatási jelentés a MEME részére
FÜGGVÉNYEK ÉS GRAFIKONJUK
Kultúra.
Előadás másolata:

Top 20 termékosztály – 2017. január A televízióreklámok GRP (bruttó elérés) értékei alapján Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: 18-49 évesek (Universe: 3 929 827 Cases: 1 184) Csatornák: AMC, ATV, AXN, Cartoon Network, Chili TV, Comedy Central, Cool, Discovery Channel, Disney Channel, DoQ, Duna TV, Duna World, F+, FEM3, Film Café, Film Mania, Film+2, FOX, Galaxy TV, Humor+, ID Xtra, Izaura, Kiwi TV, LifeNetwork, M1, M2, M3, M4 Sport, M5, Minimax, Mozi+, Music Channel, Muzsika TV, Nat Geo Wild, National Geographic Channel, Nickelodeon, Nick JR, OzoneNetwork, Paramount, Prime TV, RTL II, RTL Klub, RTL Spike, RTL+, Sláger TV, Sorozat+, Spektrum, Spektrum Home, Spíler TV, Sport1, Sport2, Story4, Story5, Super TV2, TLC, TV Paprika, TV2, Viasat3, Viasat6, VIVA , Zenebutik © Nielsen Közönségmérés Kft.