ERASMUS PLUS TANÁRI MOBILITÁS

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Miből tanítsak? A taneszköz-választás kérdései a 6-10 évesek nyelvoktatásában Kuti Zsuzsa Oktatási Minisztérium.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
Komplex Instrukciós Program
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
„Ezt egy életen át kell játszani”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
A közoktatás intellektuális infrastruktúrája Magyar Bálint oktatási miniszter.
TANTÁRGY-ORIENTÁLT IDEGEN NYELV OKTATÁS Istvánffy Miklós Általános Iskola.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Nem a tudás mennyisége a fontos, hanem a képességek fejlettsége
A „Storyline” - módszer alkalmazása a tanulásban akadályozott gyermekek ismeretszerzésében Szakál Judit Siteri Anikó Bárczi Gusztáv EGYMI Debrecen.
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
A gyakorlatvezető mentor
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
Az informatika szükségessége és lehetősége a hazai és az Európai Uniós fejlesztési célkitűzésekben Dr. Köpeczi-Bócz Tamás.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Iskolai könyvtárak külföldön. Kezdetben közös fejlődés  USA és Európa – sz. közös fejlődés a közművelődési könyvtárakkal Németország, Dánia, Franciaország,
SZTE BTK Spanyoltanár MA
A kerettantervek fejlesztése
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Kompetencia alapú idegen nyelvi
Tanulói laptopokkal a középszintű magyar érettségi felé
Közismeret Osztályfőnöki Kommunikáció-magyar ( KO-MA) Matematika Idegen nyelv Természetismeret Társadalomismeret.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Kompetensek lettünk? június 27..
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Tantervfejlesztési Hálózat építési Mobilitást segítő Támogatások forrás: „Magyar nyelven Európában” Budapest, április 1.
Az idegen nyelvi képzés kihívásai, tanulás-módszertani problémái
Tanári kompetenciák október 6. Caroline Kearney
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A Hernád-Pusztavacs Általános Iskola, mint referenciaintézmény Ráczné Kocsis Krisztina szakmai vezető.
Bevezetés Előadó: Blasszauer János Kaposvár, január 14.
Dr. Polgár Marianna Tanárképzés – továbbképzés. Történeti előzmények A tanárképzés (tágabban pedagógusképzés) a felvilágosodás korától intézményesült,
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A Francia Tanszék 50 kredites képzési formái az alapképzésben (BA)
Alkalmazott nyelvészet I.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
EÖTVÖS JÓZSEF ISKOLAALAPÍTVÁNY SZAKKÖZÉPISKOLÁJA BÉKÉSCSABA.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
Dávid Mária Online nemzetközi kurzusok a korszerű tanárképzésért Social Network in Teacher Education - Közösségi hálózatok a tanárképzésben Szakmódszertanos.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
ÚTI BESZÁMOLÓ Tanártovábbképzés Barcelonàban
Általános iskolai német sorozatok
Tehetséggondozás mozgóképkultúra és médiaismeret
Honlap: Program: A Math-Bridge interaktív tanulási platform lehetséges szerepe az oktatási folyamatban.
„Knowing You Knowing Me”
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
ERASMUS PLUS TANÁRI MOBILITÁS Szalóki Csilla
A nyelvi tudatosság fejlesztése Meixner Iskola, Szakmai nap
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Idegennyelv-tanulás Műhelykonferencia – sorozat 1
Előadás másolata:

ERASMUS PLUS TANÁRI MOBILITÁS Dojcsák Adrienn

MÓDSZERTANI TOVÁBBKÉPZÉS St. George International Language School London 2017. július 31 – 2017. augusztus 11.

A kurzus tematikája Első hét: Bevezetés a módszertanba, tanári és tanulói szerepek a tanórán, tanulói autonómia, sajátos nevelési igényű tanulók fejlesztése Beszédkészség, csoportdinamika és szervezés, a szóbeliség javítása Különböző módszerek alkalmazása egy tanórán belül, szókincsfejlesztés Feladatközpontú tanítás és tanulás, olvasási, szövegértési készség fejlesztése, autentikus szövegek használata Az önálló tanulás fejlesztéséhez szükséges óratervek és feladatok létrehozása, a tanulói motiváció fenntartása, hallás utáni szövegértés fejlesztése, autentikus hanganyagok és online források használata

A kurzus tematikája Második hét: Fonetika, zene és videó használata a tanórán Kreatív írás és önálló szöveg létrehozása, idiómák és képzettársítások az órán, történetírás Forrásanyagok használata, tankönyvek és online anyagok otthoni önálló tanulásra Szaknyelv oktatása Irodalmi szövegek a nyelvtanulásban, ezek fontossága a tanulói autonómia szempontjából Hospitálás és tanítási gyakorlat

Résztvevők

Elért célok Tanulói autonomitás növelése, praktikus és tantárgyi szervezés a tanítás-tanulás gyakorlatában Kreatív tanítás-tanulás formák Inter-intraperszonális intelligencia fejlődése Helyes önértékelés Nemzetközi kapcsolatok bővítése Jó gyakorlat átadása és átvétele Közös platformok kialakítása más európai jezsuita iskolákkal a tanárképzés megújulására Közös online tudásbázis létrehozása

The Baby Gorilla Joke Draw a man and a baby gorilla, standing in the street, holding hands. The gorilla is eating an ice cream. Draw a police officer next to the man. The police offficer is not happy.  Draw two speech bubbles. What can they say?

London

És egy másik London