TILTÁS + INFORMÁLÁS. TILTÁS + INFORMÁLÁS TILTÁS (Tabu) INFORMÁLÁS -> PORNÓ -> test mint szexuális objektum.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
Advertisements

TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS 27.Megoldás-Szociális védőháló.
A tréningmódszer lehetőségei és korlátai a felsőoktatásban Málovics Éva - Farkas Gergely SZTE GTK Gazdaságpszichológia Szakcsoport VI. Országos Tanácsadási.
Keretrendszerek az online felnőttképzés támogatására Taletovics Márk DEXTER.
Tolerancia Erősítő Innovatív Szövetség projektprogram.
KÖVETELMÉNY, ELVÁRÁS MEGNEVEZÉSTARTALOM EGÉSZSÉGÜGYI KÖVETELMÉNYJÓ ÁLLÓKÉPESSÉG EGÉSZSÉGES IDEGRENDSZER ÉP HALLÁS, ÉRTHETŐ BESZÉD KIZÁRÓ OK: MOZGÁS ÉS.
2011. évi zárás Készítette: Juhász Ágnes. 1. Zárást megelőző feladatok  Leltározás  Folyószámla egyeztetés (kapcsolt vállalkozásoktól egyenlegkérés)
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A VÉDŐNŐK SZEREPE AZ EMLŐRÁK KORAI FELISMERÉSÉBEN Puskás Gabriella AZ EMLŐRÁK GYÓGYÍTÁSÁÉRT ALAPÍTVÁNY BUDAPEST.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.
1 Beszámoló összeállítása Kérdések – feladatok. 2 Bevezetés A törvényi változások alkalmazása Elmélet – gyakorlat közötti összhang megteremtése Mérlegcsoportok.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?. HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
Az „első lépés” TÁMOP
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 19
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Résztvevői létszám Év Létszám Összesen: 2110 Budapest Regionális 456
A víziközmű-szolgáltatásról szóló évi CCIX
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Az elektrosztatikus feltöltődés keletkezése
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Segíteni vagy megmenteni
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A szaktanácsadásról.
Autista diákok kiscsoportos mentorálása
Konfliktusok az iskolában
Az életvezetés etikája - a döntésről
A szociális gazdaság jogi háttere Szlovákiában
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Előadó: Daka Zsolt ügyvezető Gyulahús Kft.
Kognitív viselkedés-tréning cukorbetegek és veszélyeztetettek számára
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
Környezeti Kontrolling
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Felnőttképzés a közművelődésben
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Az iskolai szervezet és fejlesztése
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Intézmény minőségirányítási programja
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
AC/DC Találd meg a helyed! Előadó: Fodor Ágnes, a VGYKE elnöke
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Gyermekekkel a mediáció szemszögéből
Előadás másolata:

TILTÁS + INFORMÁLÁS

TILTÁS (Tabu) INFORMÁLÁS -> PORNÓ -> test mint szexuális objektum

Tiltás  Értékközvetítés  ÖNÉRTÉKELÉS (VAGYON) Informálás  ERÉNY  ÖNURALOM (VAGYONKEZELÉS)

CÉL: Pszichoszexuálisan érett ember tartós érzelmi kapcsolat képessége a másik nemhez tartozóval; a saját nőiesség/férfiasság fejlesztése, tudatos viszony a nemiséggel; felelősségvállalás (önmagunkért és a másikért), a másik ember egyenlő félként való kezelése; a saját szexuális szükségletek feletti uralkodás képessége.

egy képzés a szerelemrôl, az együtt járásról és a barátságról „T á r s – s u l i” lányoknak – fiúknak egy képzés a szerelemrôl, az együtt járásról és a barátságról

A Társ-suli fontos ismérvei Fiatalok ösztönzése, hogy beszéljenek a kapcsolatokról, párkapcsolatokról Ön- és társismereti tréning: A bennünk lévô érzések tudatosítása Az egész embert megmozgatja (kéz, szem, érintés, hallás,…) Egy fontos élettapasztalat közvetítése: „Választani csak választékból lehet”

Célcsoport Fiúk 16 évtôl Lányok 14 évtôl Szakmunkások Középiskolások Vezetôképzô

Társ-suli formái 3 nap Hétvége keretében Táborban

A Társ-suli felépítése A Társ-suli hét blokkból áll Minden blokk tartalmaz egy elôadást nagycsoportnak(7 db) Játékos-kiscsoportos témafeldolgozás: önismereti játékok beszélgetések agyagozás Tesztek Nagycsoportos programok (tánc, játék, agyagozás, tesztek…)

1. blokk témája A FÉRFI és a Nô „Nincs rossz házasság, csak nehezen élhetô” „Férfivá és nôvé válni kell!” Öltözködés Ápoltság – higiénia Viselkedés Edzettség

A KAPCSOLATOK fajtái,elemei 2. Blokk témája A KAPCSOLATOK fajtái,elemei barátság, lazázás, együttjárás, házasság A házasság lehetôsége „Férfi és nô között nincs barátság”(?) A felelôsség kérdése

3. Blokk témája LPK – APK A laza párkapcsolat Az aszimmetrikus párkapcsolat NSZF, KSZF

4. Blokk témája Trükkök, gyakorlatok a kapcsolathoz

5. Blokk témája KIF görbe Szexualitás,intimitás Az ösztönök Test és lélek egysége Elkötelezôdés

ráhajtás, féltékenység 6. blokk témája ráhajtás, féltékenység 3 szereplô – 3 nézôpont A féltékenység spontán érzelem Nem lehet ésszel legyôzni – mit lehet tenni?

7. Blokk témája Veszekedés, szakítás A veszekedés elônyei, hátrányai A szakítás: kevés beszéd, sok cselekvés

A kiscsoportos beszélgetések módszertana Saját élményû csoport Titoktartás Helyzetgyakorlatok Tapasztalat-megosztás és visszajelzés

Köszönjük a figyelmet!