Intézményvezetői célkitűzések

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
Advertisements

„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
A Nemzeti Tehetség Programról Budapest, március 24. Dr. Szvathné Dr. Szalay Márta mb. tudományos és szakmai főigazgató-helyettes.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Integráció-szegregáció:probléma, eszközök, gyakorlat Havas Gábor Lillafüred, április 24.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?. HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi.
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Mayer József Budapest február 27.
Kispálné Horváth Mária
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Szülői választmány 2016.okt.18.
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
Az ÁFSZ feladatai az „Út a munkához” program végrehajtásában
Áttekintés a HÉTFA Kutatóintézet Önkormányzati témájú kutatásaiból
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
A Dunához kapcsolódó lehetőségek Budapest közlekedésfejlesztésében
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Tantárgyfelosztás Mint az intézményi költségvetés alapdokumentuma
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Lorem ipsum.
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Intézmény minőségirányítási programja
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Előadás másolata:

Intézményvezetői célkitűzések 2015.08.25. Zalabér

Célkitűzések Az intézményvezetői pályázatot a tantestület, a KLIK elfogadta Irányt mutat 5 éves időtartam munkatervek

Együttműködés a KLIK Zalaszentgróti Tankerülettel A tankerületen belüli intézmények közti együttműködés bővítése a tehetséggondozásban és a felzárkóztatásban. A tankerület támogatásának megőrzése és bővítése a hátrányos helyzetű kistérségünkben zajló nevelési és oktatási, az intézmény fenntartási és innovációs- kutató munkára vonatkozóan. A tankerület igazgatójával és munkatársaival fennálló jó munkakapcsolat hatékonyságának őrzése és növelése.

Statisztikai létszámadatok A létszámadatok vonatkozásában a törvény által előírt létszámadatok elérése a körzeten kívüli települések tanköteles tanulók köréből: Batykról, Dötkről, Bérbaltavárról, Pakodról.

Pedagógusok besorolása az életpálya modell szerint A pedagógusok segítése az életpályamodellben történő felkészítés és védés vonatkozásában Portfólió Óralátogatás, elemzés Innováció Önreflektív, reális szakmai énkép (írástudó lét) kialakításának segítése Szakmai önértékelés Szaknyelv használata Konfliktuskezelés Azonosulás az intézményi célokkal Intézményi értékelés

Szülőkkel való kapcsolattartás A szülői munkaközösséggel történő együttműködés őrzése és hatékonyságának növelése a kialakított rendszerben. Partnerség … együttműködés Konfliktuskezelés segítése … partikularitás … nembeliség Az Anti-Drill alapítvánnyal megvalósult együttműködés fenntartása és hatékonyságának növelése. Támogatási lehetőségek kihasználása

Diákönkormányzat működtetése Esély és ösztönzés komplex tehetségsegítő modell M(i)ért pont érték Követhetőség Aktualitás Publikáció Aktív társadalmi lét Demokratikus értékrend Európai Unió Rendszeres gazdagítás Osztályszintű Iskolaszintű

Nevelési és oktatási feladatok - mindennapi praxistól a pályázati lehetőségig - Intézményünkben érvényes HPP aktuális korrekciója és fejlesztése a törvény által előírt módon a 8 osztályos általános iskola és az alapfokú művészeti iskola programja tekintetében. A nevelési és oktatási folyamatok szakaszos vezetői (mkv. igh. ig.) ellenőrzése a kulcskompetenciák mentén. Ezen belül a gyenge területek feltárása, az erős területekre épülő fejlesztések támogatása. Az intézményünkben zajló mérések (OKÉV, testnevelés) mérések eredményeinek mélyrehatóbb elemzése és az országos átlag nagyobb mértékű megközelítése, elérése. (mkv.) A tehetséggondozásban elért országos és nemzetközi eredmények további őrzése és a versenyeztetés tantárgyi bővítése (mkv.) Az Esély és ösztönzés programunk koncepciója szerinti napközi és a tanulószoba működtetésének fejlesztése az egész napos oktatás lehetőségeinek kihasználásával (mkv.) A pedagógiai szakszolgálattal való eredményes együttműködés fenntartása és hatékonyságának növelése.

Szakmai együttműködés (mkv.) Tantestületen belüli együttműködés a nevelési és oktatási feladatok mentén Alsó tagozaton belül Felső tagozaton belül Tagozatok között Pedagógus életpályát szolgáló együttműködés Kölcsönösség Kompetenciahatalom Publikációra képes pedagógus Tantestületen kívüli KLIK szakmai szervezeteivel Akkreditált tehetségpontokkal Tehetségsegítő Tanácsokkal MATEHETSZ-szel Határon túli tehetségpontokkal Európai Tehetségponttal Hátrányos helyzetű intézményekkel Mentoráló intézmény

Innováció és kutatás Az „Esély és ösztönzés” komplex tehetségsegítő modell – pedagógiai kutatásra épülő – továbbfejlesztése, kitüntetetten a „M(i)ért pont érték” program tekintetében. Fókuszban az osztályfőnöki munka, rendszeres gazdagítás osztály és iskolai szinten A „Kreatív természettudományi tehetséggondozás”című pedagógiai kutatás eredményeinek továbbfejlesztése (kémia, biológia, fizika, földrajz) és jó gyakorlat szintre történő emelése. Aktív szerepvállalás lehetőségeinek kihasználása az osztályfőnöki munkában - az oktatáspolitikai koncepció által kijelölt szakmai fejlesztések területein és kutatásai témáin. Kutató Gyerekek Tudományos Konferenciájának további innovációja, kutatása (KGYTK TT) Művészetpedagógia alkalmazásának lehetőségei a szunnyadó tehetségek kibontakoztatásában és a felzárkóztatásban Egész napos iskola … fejlesztés és gazdagítás a napközis és tanulószobai foglalkozásokon

Pályázatok Az innovációra és a kutatásra épített további pályázatok készítése és benyújtása, a megjelenő pályázati lehetőségek maximális kihasználásával. Lehetőség az intézményünknek (szeptember 11.) Lehetőség a munkavállalóknak

Jövőképem Jól működő 8 osztályos általános iskola és alapfokú művészeti iskola Mentoráló intézmény Referencia intézmény Akkreditált kiváló tehetségpont Kiváló művészeti iskola Innováció és kutatás Sikeres publikálni tudó életpályák Minősített tehetséggondozó műhely cím Sikeres pályázatok