TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
Advertisements

Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
A gyakorlatvezető mentor
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
A kompetencia alapú szakképzés sajátosságai
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
Középpontban a fejlődés
Az ember futhat, de nem menekülhet a megmérettetés elől. Az egyetlen gyerek se maradjon ki a mérésből jelszavát hangoztató korban az oktatásban dolgozóknak.
A kompetencia alapú oktatásról
Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,
Radnóti Miklós Általános Iskola Kazinczy Ferenc Tagiskolája 8044 Kincsesbánya Iskola u. 1. „Jó gyakorlat” Év végi felmérő feladatlap kémia tantárgyból.
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
FIT elemző szoftver: Kinek és miért?
BEISKOLÁZÁSI MUNKAÉRTEKEZLET
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
A DIGITÁLIS NEMZEDÉK OLVASÓI PROFILJAI A nyomtatott és digitális olvasói szokások kapcsolata a teljesítménnyel a PISA2009 eredményei alapján Balázsi Ildikó-Ostorics.
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
A MÉCS munkája Vörösmarty Mihály Ipari Szakképző Iskola és Kollégium Hári Józsefné MÉCS vezető.
A 2007/2008-as tanév bemeneti kompetenciaméréseinek tapasztalatai a Rétközi Szakiskolában.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Idegenforgalmi, Kereskedelmi és Vendéglátó Szakképző Iskola Sopron Kompetencia mérések azok visszajelzései és hatása a napi munkára.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
Bemeneti kompetencia mérés SZAKISKOLAI KOMPETENCIAMÉRÉSEK Az előadás vázlata 1.Mérőeszközök -Jellemzők -Kompetenciák -Tevékenységek 2. Változások.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
Kompetenciafejlesztés - Tankönyvek
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Új skála – új lehetőségek
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Bemeneti kompetencia mérés
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
Kakusziné Körtvélyesi Anikó
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
MICS-MÉCS-PÉR (vitaindító)
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
3. osztályban.
Előadás másolata:

TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok: 2006/2007 tanévben 9/A, 9/B, 9/C 2007/2008 tanévben 9/A, 9/B 10/A, 10/B, 10/C osztályok

A kompetenciamérés eredményei SZFP-II. kompetencia felmérés 2006: SZFP-II. kompetencia felmérés 2007:

ÖSSZEHASONLÍTÁS A 2007. évi kompetenciamérés tesztátlagai (70 iskola) Szórás Kommunikáció A2 48,6 % 8,732 pont Kommunikáció B2 58,4 % 7,202 pont Kommunikáció A3 34,5 % 7,893 pont Kommunikáció B3 40,7 % 7,119 pont Problémamegoldás B 20,7 % 5,898 pont Problémamegoldás C 24,7 % 5,986 pont Szabálykövetés B 36,2 % 4,974 pont Szabálykövetés C 52,7 % 5,725 pont A 2007. évi kompetenciamérés tesztátlagai (saját iskola) Átlag Szórás Kommunikáció A2 46,0 % 9,9 pont Kommunikáció B2 58,7 % 8,3 pont Kommunikáció A3 36,1 % 8,4 pont Kommunikáció B3 43,5 % 8,2 pont Problémamegoldás B 21,1 % 5,3 pont Problémamegoldás C 21,5 % 6,0 pont Szabálykövetés B 33,5 % 3,9 pont Szabálykövetés C 44,9 % 6,5 pont

Mit tettünk Intézkedési terv 2006/2007 Tanulási szokások felmérése (kérdőívvel) Tanulásmódszertani ismeretek elsajátítása a pályaorientációs gyakorlatokon Rövidebb, könnyű szövegek olvasása, olvastatása és elemzése a különböző tanítási órákon Félévkor és évvégén újabb felmérésekkel szeretnénk meggyőződni, hogy milyen haladást értünk el.

Mit tehetünk még? Projekthetek – egyéni fejlesztések, fejlesztő feladatok alkalmazása Fenntartói pályázat: 1,5 millió ft: továbbképzések: - feladatlap készítés az összehasonlítható mérés érdekében - kompetenciák fejlesztésének elsajátítása

Köszönöm a figyelmet! Klemm Veronika - MÉCS-tag