Akcióhatékonysági index

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Republikon Tolerancia-kutatások
Advertisements

Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
A gazdaságos közlekedésért... Budapest, FORENSIS Autóklub.
A korrupció észlelése, elfogadása és gyakorlata Keller Tamás – Sik Endre Tárki Európai Társadalmi Jelentés, 2009.
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Témavezető tanár: Kerekes Noémi Készítette: Somogyi Ildikó
Mindenki Ságvári Bence másképp VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. Az internethasználat jellegzetességei, a kockázatok.
"vállalkozások klímatudatossága" Melyek vagy melyek lennének a legjobb, leghatékonyabb állami eszközök a vállalkozások klímatudatosságának erősítésére?
Értékesítési csatornák
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
AUCHAN MAGYARORSZÁG KFT.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Közlekedésstatisztika
INNOCSEKK 156/2006 Hasonlóságelemzés-alapú vizsgálat a COCO módszer használatával Készítette: Péter Gábor
Zökkenő a pályán? A makrogazdasági kiigazítás és a bankszektor fejlődése XIV. Vezérigazgatói Találkozó november Dr. Urbán László, vezérigazgató-helyettes.
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
A Dél-dunántúli régió helyzete, fejlesztési lehetőségei és az RFT szerepe a DDOP végrehajtásban Dr. Wekler Ferenc elnök szeptember 14.
MTA Regionális Kutatások Központja A MAGYAR RÉGIÓK MEZŐGAZDASÁGI HELYZETKÉPE A KÁRPÁT RÉGIÓBAN Kovács Teréz tudományos főmunkatárs MTA Regionális Kutatások.
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
GLOBAL CORRUPTION BAROMETER 2009 Globális Korrupciós Barométer Közvéleménykutatás az emberek korrupcióval kapcsolatos tapasztalatairól június 3.
Középpontban a fejlődés
Kovács Atila Magyar Közút Nonprofit Zrt. fejlesztési és felújítási igazgató ÚTÜGYI NAPOK A közúthálózat állapota és fenntarthatósági stratégiája a jelenlegi.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Az INTERREG III programok Magyarországon. Phare CBC Programok Magyarországon prog. AUSTRIA 62 MEUR Au-Slovenia 3 MEUR Au-Slovakia.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
Horoszkóp teszt!.
VI. PR NYÁRI EGYETEM Félig teli Bordás Zsuzsa Kovács Bianka Páll Zsolt.
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Energiatervezés | © 2014 ENERGIATERVEZÉSI FOGALMAK Idősor elemzések Statisztikai jellemzők.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
A Dél-borsodi Akciócsoport LEADER programja Értékelési szempontok Tiszaújváros szeptember 30.
Debrecen szeptember 17. Hogyan kerüljük el a nemfizetés kockázatát? Piac & Profit.
Koncepció javaslat a saját márkás termék létrehozására 1.
Gazdasági kilátások Török Zoltán Vezető elemző 2014 február Raiffeisen Bank.
A FALUSI TURIZMUS HÉTVÉGÉJE JÚNIUS Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület HAZAJÁRÓ HÉTVÉGE.
Asztrológiai továbbképzés
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató február 13.
TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE Roadshow
Akcióhatékonysági index
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
2017. Május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Június Élelmiszer kosár Júniusban a legolcsóbb: Ft.
Befektetések II. Dr. Ormos Mihály, Befektetések.
2017. Április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
2017. Augusztus Élelmiszer kosár Augusztusban a legolcsóbb: Ft.
A BŰNÜGYI HELYZET ÉRTÉKELÉSE
APEH Észak-magyarországi Regionális Igazgatósága Igazgató
Akcióhatékonysági index
Akcióhatékonysági index
2017. Szeptember Élelmiszer kosár Szeptemberben a legolcsóbb: Ft.
A részletfizetés tranzakcióról általánosságban
2017. Március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Október Élelmiszer kosár Októberben a legolcsóbb: Ft.
Mindenki lehet innovátor!
A legtöbbet promóciózott márkák
2018. Január Élelmiszer kosár Januárban a legolcsóbb: Ft.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Nagyváros–vidék egyenlőtlenség Kelet-Közép-Európában
2018. április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
A legtöbbet promóciózott márkák
A legtöbbet promóciózott márkák
2018. március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2018. május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
A legtöbbet promóciózott márkák
OLVASÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS EREDMÉNYEI, 2014
2018. Február Élelmiszer kosár Februárban a legolcsóbb: Ft.
Előadás másolata:

Akcióhatékonysági index 2017. Szeptember 2015. Szeptember Akcióhatékonysági index Szeptemberben a leghatékonyabb:

Metodika Csatornák Terjesztési kör 2017. Szeptember Metodika Elemzésünkben csak azokat a promóciókat vizsgáltuk, amelyek az adott időszak során (legalább egy nap átfedéssel) több kereskedőnél is megjelentek. Negatív promóciónak minősül az, ha a termék olcsóbban is megjelent, mint a referencia-kereskedő árpontja. Promóció-hatékonysági index (PEI): figyelembe vesszük mind a negatív promóciók, mind a közös promóciók arányát, így reális képet kapunk a megjelenések valódi hatékonyságáról: negatív promóciók aránya közös promóciók aránya Csatornák Hiper- és szupermarketek, C&C, hazai láncok, diszkontok Terjesztési kör Országos PEI =

2017. Szeptember MEGJELENÉSSZÁMOK Negatív promóciós index: zöld ponttal jelöltük azon kereskedőket, akiknél az index alacsonyabb 10%-nál, sárgával a 10-20% közötti értékeket, és pirossal azokat, akiknél 20% feletti a negatív promóciók aránya. Promóció-hatékonysági index (PEI): zöld ponttal jelöltük azon kereskedőket, akiknél az index alacsonyabb 25%-nál, sárgával a 25-50% közötti értékeket, és pirossal azokat, akiknél 50% feletti a negatív promóciók aránya. E mutatónál előfordulhat 100%-nál magasabb szám is, amennyiben a negatív promóciók aránya magasabb, mint a közös promóciók aránya.

NEGATÍV PROMÓCIÓK ARÁNYA 2017. Szeptember NEGATÍV PROMÓCIÓK ARÁNYA Szeptemberben ismét a Penny kiadványaiban találtuk a legkevesebb negatív promóciót: a megjelenéseik 5,66%-át találhattuk meg olcsóbban a konkurencia újságaiban. Utolsó helyen ezúttal is a Reál végzett, náluk a negatív promóciók aránya 44,76% volt e hónapban. A csatornák átlagát tekintve továbbra is a diszkontok újságaiban találtuk a legkevesebb negatív promóciót, itt az átlag 7,03% volt. A skála másik végén újfent a hazai láncok állnak, ahol átlagosan 36,47% lett a negatív promóciók aránya a közös megjelenések számához viszonyítva.

PROMÓCIÓ-HATÉKONYSÁGI INDEX (PEI) 2017. Szeptember PROMÓCIÓ-HATÉKONYSÁGI INDEX (PEI) E hónapban a Promóció-hatékonysági indexet vizsgálva is a Penny volt a leghatékonyabb: náluk volt a legalacsonyabb a negatív promóciók aránya, relatív magas közös promóció-arány mellett. A legrosszabb értéket pedig itt is a Reál érte el: hiába volt megjelenéseiknek több, mint fele közös promóció, a magas negatív promóció-arányt ez sem tudta ellensúlyozni.

Köszönjük megtisztelő figyelmét! Kérdéseivel és észrevételeivel forduljon bátran hozzánk: http://hiper-com.com bernadett.ludanyi@hiper-com.com monitoring@hiper-com.com Kövessen Minket a közösségi hálókon keresztül is: Hipercom Monitoring elérhető: Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Horvátországban, Kazakhsztánban, Oroszországban