Akcióhatékonysági index 2017. Szeptember 2015. Szeptember Akcióhatékonysági index Szeptemberben a leghatékonyabb:
Metodika Csatornák Terjesztési kör 2017. Szeptember Metodika Elemzésünkben csak azokat a promóciókat vizsgáltuk, amelyek az adott időszak során (legalább egy nap átfedéssel) több kereskedőnél is megjelentek. Negatív promóciónak minősül az, ha a termék olcsóbban is megjelent, mint a referencia-kereskedő árpontja. Promóció-hatékonysági index (PEI): figyelembe vesszük mind a negatív promóciók, mind a közös promóciók arányát, így reális képet kapunk a megjelenések valódi hatékonyságáról: negatív promóciók aránya közös promóciók aránya Csatornák Hiper- és szupermarketek, C&C, hazai láncok, diszkontok Terjesztési kör Országos PEI =
2017. Szeptember MEGJELENÉSSZÁMOK Negatív promóciós index: zöld ponttal jelöltük azon kereskedőket, akiknél az index alacsonyabb 10%-nál, sárgával a 10-20% közötti értékeket, és pirossal azokat, akiknél 20% feletti a negatív promóciók aránya. Promóció-hatékonysági index (PEI): zöld ponttal jelöltük azon kereskedőket, akiknél az index alacsonyabb 25%-nál, sárgával a 25-50% közötti értékeket, és pirossal azokat, akiknél 50% feletti a negatív promóciók aránya. E mutatónál előfordulhat 100%-nál magasabb szám is, amennyiben a negatív promóciók aránya magasabb, mint a közös promóciók aránya.
NEGATÍV PROMÓCIÓK ARÁNYA 2017. Szeptember NEGATÍV PROMÓCIÓK ARÁNYA Szeptemberben ismét a Penny kiadványaiban találtuk a legkevesebb negatív promóciót: a megjelenéseik 5,66%-át találhattuk meg olcsóbban a konkurencia újságaiban. Utolsó helyen ezúttal is a Reál végzett, náluk a negatív promóciók aránya 44,76% volt e hónapban. A csatornák átlagát tekintve továbbra is a diszkontok újságaiban találtuk a legkevesebb negatív promóciót, itt az átlag 7,03% volt. A skála másik végén újfent a hazai láncok állnak, ahol átlagosan 36,47% lett a negatív promóciók aránya a közös megjelenések számához viszonyítva.
PROMÓCIÓ-HATÉKONYSÁGI INDEX (PEI) 2017. Szeptember PROMÓCIÓ-HATÉKONYSÁGI INDEX (PEI) E hónapban a Promóció-hatékonysági indexet vizsgálva is a Penny volt a leghatékonyabb: náluk volt a legalacsonyabb a negatív promóciók aránya, relatív magas közös promóció-arány mellett. A legrosszabb értéket pedig itt is a Reál érte el: hiába volt megjelenéseiknek több, mint fele közös promóció, a magas negatív promóció-arányt ez sem tudta ellensúlyozni.
Köszönjük megtisztelő figyelmét! Kérdéseivel és észrevételeivel forduljon bátran hozzánk: http://hiper-com.com bernadett.ludanyi@hiper-com.com monitoring@hiper-com.com Kövessen Minket a közösségi hálókon keresztül is: Hipercom Monitoring elérhető: Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Horvátországban, Kazakhsztánban, Oroszországban