„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Advertisements

„ Hívogat az iskola, kapuját kitárja…”. Sarkad-Kötegyán-Újszalonta Közoktatási Intézményfenntartó Társulás Óvoda, Általános Iskola és Egységes Pedagógiai.
SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
Budapest-Fasori Református Kollégium Julianna Általános Iskola.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
Mercedes-Benz-Iskola
Új típusú tehetséggondozás a gyógypedagógiában
Önkéntes segítő gyakorlat a Család- és Gyermekjóléti Központnál
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
MOB (MAGYAR OLIMPIAI BIZOTTSÁG) felügyeletével
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Tájékoztató a felsőoktatási felvételi eljárásról és az emelt szintű képzés választásról február 22.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Pályaválasztási tanácsadás
A sport és testnevelés legfontosabb kézikönyvei, nyomtatott tájékoztató kiadványai Doktori Iskola Salamin Krisztina
APÁCZAI CSERE JÁNOS ELMÉLETI LÍCEUM
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Mayer József Budapest február 27.
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
szakmai referens, országos versenyszervező
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
1993-as közoktatási törvény
Oktatás helyzete az óvodai nevelésben
Az intézmény alapadatai
Intézményvezetői célkitűzések
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
Bemutatkozik az iskolapszichológus
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Felhasználóképzés a kórházban
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
DARUS.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Általános iskola eredménye, értékelése
Programjaink matematikából a es tanévben
Programjaink fizikából a es tanévben
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Belügyi Rendészeti Ismeretek
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Intézmény minőségirányítási programja
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett, mint az, amelyen nem nevettünk.” (Chamfort)

II. Rákóczi Ferenc Általános Iskolája A Kecskeméti Belvárosi Zrínyi Ilona Általános Iskola II. Rákóczi Ferenc Általános Iskolája Kecskemét legnagyobb általános iskolája, ahol jelenleg 27 osztályban 571 tanuló tölti napjai nagy részét igényesen kialakított környezetben.

nagy empátiával rendelkező, gyermekszerető pedagógusokból áll. Tantestületünk jól képzett, nagy tudású, magas fokú szakmai intelligenciával és nagy empátiával rendelkező, gyermekszerető pedagógusokból áll.

az informatika oktatása Pedagógiai programunk a tanulók egyéni képességeinek fejlesztését tűzte ki célul, kiemelten kezeljük a felzárkóztatást és a tehetséggondozást. Kiemelt területeink: anyanyelvi nevelés matematika-oktatás idegennyelv-oktatás az informatika oktatása testnevelés és sport

A 2009/2010-es tanévtől kezdődően kompetencia-alapú oktatást vezettünk be tíz osztályban matematika, szövegértés, és szociális kompetencia területen. Ebben a tíz osztályban - köztük négy alsós osztályban is - minden tanuló saját laptopon dolgozik.

Iskolánk kiemelkedő sporteredményeket ér el országos, megyei és városi szinten kézilabda, labdarúgás és atlétika sportágakban. Ezek mellett megismerkedhetnek tanulóink a karate, sakk, szivacskézilabda és a játékos sport alapjaival is.

Pedagógusaink minőségi munkáját fejlesztő pedagógus, gyógypedagógus és mozgásterapeuták segítik. Iskolánk nevelő-oktató munkáját a II. Rákóczi Ferenc Általános Iskoláért Alapítvány, a rászoruló gyermekeket a Fogódzó Gyermek Segélyezési Egyesület támogatja.

Iskolai könyvtárunk ideális környezetben biztosítja az olvasás, a kulturált időtöltés lehetőségét. Fontosnak tartjuk, hogy az iskola ne csak a tanulás színtere legyen a gyermekek számára. Alsó és felső tagozaton is számtalan szakkör közül választhatnak a diákok: rajz, színjátszó, énekkar, drámajáték, kézműves szakkör…

Miért jó a Rákóczi? - mert 6-14 éves korig a gyermekek képességeit és készségeit úgy fejlesztjük, hogy felkészültek legyenek a további tanulás különféle lehetőségeire és a társadalomba való beilleszkedésre - mert fontos a test, a lélek és a szellem harmonikus fejlesztése - mert pedagógusaink hisznek a nevelés és az oktatás csodájában

azokat a gyermekeket és szüleiket, Tagintézményünk szeretettel meghívja és várja azokat a gyermekeket és szüleiket, akik a 2017/2018-as tanévtől elsősök lesznek.

Javasoljuk a foglalkozásainkon való részvételt, mert: A gyermekek még az iskolába lépés előtt megismerkedhetnek tanítóikkal és egymással is. Felfedezhetik az iskola épületét, környezetét. A játékos foglakozások során fokozatosan hozzászokhatnak az iskolai módszerekhez. Az osztály kiválasztása előtt kiderül, hogy a gyermek érdeklődése és adottságai melyik osztály kínálatához állnak közelebb, megkönnyítve ezzel a szülők döntését. Kialakulhatnak olyan csoportkohéziós jellemzők, amelyek elősegítik a gyermek beilleszkedését a közösségbe.

A Gyere Te is a Rákócziba! rendezvénysorozatunk programjai a következők: Rákóczis-szerda 2016 novemberétől páros heteken iskola-előkészítő foglalkozásokkal, páratlan heteken szabadidős tevékenységekkel igyekszünk kellemes „iskolás” perceket szerezni a nagycsoportos óvodásoknak. Iskolaváró Sulikuckó: XI.16. és 30. XII.14. I. 11. és 25. II.8. és 22. III. 8. és 22. Szabadidős foglalkozások: XI.9. és 23. XII.7. I.18. II. 1. és 15. III. 1.

2017. február 7. kedd és február 8. szerda Nyílt napok a leendő 1. osztályokban 2017. február 7. kedd és február 8. szerda A jelenlegi 2.b, 4.b és 4.d osztályokba pillanthatnak be. Program: 7.45 órától: tájékoztató a szülők részére 1- 2. óra: közismereti tárgyak – magyar, matematika 3. óra: irányultság bemutatása

Haladva a kor igényeivel, az iskola kibővítette és új tartalommal töltötte meg az eddig is meglévő irányultságait. A 2016/2017-es tanévben a következő 1. osztályok indítását tervezzük: 1.a osztály: Angol – német nyelvi irányultságú Ezekben az osztályokban kiemelt helyen a korai nyelvoktatás áll, heti négy órában foglalkoznak a gyerekek az angol/német nyelvvel, amelyből kettő közismereti tárgy, azaz ezeken a foglalkozásokon is angolul/németül beszél a tanulókkal a pedagógus. 1 .b osztály: Matematika-informatika irányultságú Az informatika tantárgy a gyerekeket abban segíti, hogy a számítógép kezelés alapvető eszköztudássá váljon számukra. Ebben az osztályban is heti két idegen nyelv órán is részt vesznek a tanulók 1 .c osztály: Testnevelés – sport tagozatos Célunk, hogy labdarúgás és kézilabda sportágban felmenő rendszerben kimagasló eredményeket érjünk el, ezért biztosítjuk, hogy sportolóink egy osztályban tanulhassanak, szakképzett edzők segítségével fejlődhessenek. A fiúknak labdarúgásban, a lányoknak kézilabdában lesz alkalmuk a kötelező testnevelés tananyagon túl sportági edzéseken részt venni napközben és a délutáni időszakban is. A testnevelés és sport osztályban a gyerekek angol nyelvet tanulnak már első osztálytól kezdődően.  

Elérhetőségeink: 6000 Kecskemét, Tóth László sétány 2. tel Elérhetőségeink: 6000 Kecskemét, Tóth László sétány 2. tel.: 06-76-322-810 06-76-504-413/125-ös mellék e-mail: rakoczititkarsag@gmail.com honlap: www.rakoczi-kecskemet.hu Gyermekeik számára barátságos, szeretetteljes és kiegyensúlyozott légkörű iskolát kínálunk!

Köszönjük a figyelmét! zene: Ville Valo & Natalia Avelon - Summer Wine