A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Legújabb ismereti eredmények •A 2011-es II. János Pál boldoggá avatására több millió zarándokot vártak – joggal. •De a médiának sikerült olyan hangulatot.
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente Kisvállalati Marketing.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Generációk - kultúrák : információszolgáltatás A - Z-ig
Közösségi média használat az egészségipari kommunikációban
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Facebook.com/KBCEquitas | twitter.com/KBCEquitas | Kihagyhatatlan lehetőségek a vagyongyarapításban László Zoltán Marketing Manager,
Közösségi portálok használata (Etikett, veszélyek..)
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
{ Közösségi spammelés felismerése és eliminálása Kivonat – Pletser József.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Közösségi oldalak használata
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Közösségi weboldalak és az alumni szervezetek DPR Szakmai Klub I. Hain Ferenc - DPR Szakmai Klub http./
Közösségi oldalak: újabb aspektusok a kapcsolatokban Dr. Kósa Éva PPKE, BTK, VJK Internet konferencia Szeptember
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
A közösségi média térhódítása a vállalati kultúrában
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Az olvasó hallgató Olvasásszociológiai felmérés a Debreceni Egyetemen Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem ONK 2010.
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
A QR kódok használata marketingben és elektronikus ügyvitelben KOVÁCS BLANKA MŰSZAKI KOMMUNIKÁCIÓS MENEDZSMENT SZABADKA 2014.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Megosztok, tehát vagyok
Megosztok, tehát vagyok
Hajós Katalin Budapest, június 5.
TÉNYLEG SZÜKSÉGEM VAN APP-RA?. OKOSTELEFON HATÁSA AZ ONLINERA  Böngészés elsődleges csatornájává válik az okostelefon, az asztali gép egy kontroll eszköz.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
A MULTIK TÉVEDÉSE Nem minden tini egyforma!* *Az OTP Fáy András Alapítvány szakmai tapasztalatai alapján Schrankó.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Valós idejű, folyamatos, objektív StresszmérésspeciáliseszköznélkülStresszmérésspeciáliseszköznélkül.
Online // új üzleti modellek ‘Jó reggelt!’ A kód írása már zajlik… Miskolczy Csaba, Blogter ügyv.
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
Online adatbázisok  Minden jog fenntartva.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Regionális termékek az élelmiszer-kiskereskedelemben Szente Viktória és Szűcs Andrea Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem.
dr.Vécsei Pál: A vállalkozási adókedvezmények területi megoszlásának alakulása 1992 és 2008 között
Retailtainment.
Vállalati fenntarthatóság
Az online marketing legújabb generációja
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
Hány lojalitás programot bír még el a fogyasztó?
Generációk - kultúrák : információszolgáltatás A - Z-ig
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA

MI A SOCIAL MEDIA SIKERÉNEK A TITKA? „az ember szociális lény” Alapvető emberi szükségletet elégít ki! Sokkal személyesebbé , élményszerűvé válik az internetezés! Mindekihez közel lehetünk az otthon biztonságában.

A SOCIAL MEDIA SZÁMOKBAN 1 milliárd felhasználó világszerte A Facebook felhasználói létszáma alapján a világ egyik legnépesebb állama lenne A felhasználók többsége naponta több mint egy órát tölt közösségi oldalakon A Twitter 2681 százalékot nőtt 1 év alatt, míg a Facebook növekedésének „lassulása” 97 százalékos növekedést jelent Hazánkban a Facebook felhasználók száma átlépte az 1 milliós küszöböt

A SOCIAL MEDIA HATÁSA AZ INTERNETEZÉSI SZOKÁSOKRA A social media siteok és a felhasználók között jóval intenzívebb a kapcsolat , mint egy portál és olvasója között. Kutatók már-már függőségről beszélnek a közösségi oldalak kapcsán. Különösen aktívak az Iphone felhasználók, akiket a hagyományos média lassan nem tud elérni semmilyen eszközzel. Forrás: Retrevo

A felhasználók többsége ma már nem tud meglenni anélkül hosszabb ideig, hogy ne ellenőrizné kedvenc közösségi oldalát Érdekes , hogy a generációk között már nincsenek nagy különbségek, a Facebook legdinamikusabban növekvő tábora a baby boom nemzedék A felhasználók körülbelül 12 százaléka több órát se bír ki a Facebook nélkül Az elektronikus üzenetek lényegében bárhol elérik a felhasználókat Lassan nincs az a szituáció,ahol legalább a felhasználók egy része nem reagálna

A SOCIAL MEDIA FELHASZNÁLÓK SZERETNEK VÁSÁROLNI A brandeket követő felhasználók jelentős hányada többet vásárol a követett brand termékéből Fontos tény az is, hogy ajánlják ismerőseiknek is Érdekességként említendő, hogy a Twitter felhasználók 67 százaléka is hasonló adatokat produkált Egyértelművé teszi, hogy a brandeknek meg kell jelenni a közösségi térben DE VAJON MIÉRT KÖVETIK A FELHASZNÁLÓK A BRANDEKET?

A rajongók 25 százaléka akciókat, kedvezményeket vár el a követett brandtől Ugyan nem tudatosan, de megkérik az árát a rajongásnak 21 százalékuk meglévő ügyfél 10% szórakozásból és 8 százalék elsőként akar megtudni minden branddel kapcsolatos információt 5 százalékuk már eleve ismerősök ajánlása alapján lett követő!

A SOCIAL MEDIA HATÁSA AZ ONLINE MARKETINGRE Egy új tényezővel kell számolnunk: az öntudatos, de mégis tudatlan fogyasztó „hangjával” A hirdetők rá vannak kényszerítve, hogy kommunikáljanak a fogyasztókkal A termékfejlesztés előtt új dimenziók nyíltak meg A banner vakság a közösségi felhasználók között jóval nagyobb, mint az átlag A fogyasztók reakcióideje felgyorsult A fogyasztót viszont jóval intimebb térben érhetjük el, élménnyé varázsolhatjuk a reklámot

A SOCIAL MEDIA HATÁSA A CÉGEKRE

Beszéld a közösségi nyelvet és légy aktív! Keresd a véleményvezéreket és próbáld őket aktívan bevonni a social media jelenlétedbe. Légy hálás! A rajongóknak adjál kedvezményeket, kuponokat és információkat! Használd a közösséget fókuszcsoportnak és akár vond be őket a termékfejlesztésbe: co-creation! Vizsgáld meg hol érdemes ott lenned és hol nem! Érdemes integrált megoldásokban gondolkodni, a social marketing és a keresőmarketing jól kiegészíti egymást!

További információk: Mashable http://www. mashable További információk: Mashable http://www.mashable.com E-Marketer http://www.emarketer.com Social Media Today http://www.socialmediatoday.com

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Mocsai Norbert norbert.mocsai@trendency.hu 06-70-391-2540