Operatív HR helyett stratégiai HR: történetek a Generali életéből

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Miért éri meg családbarátnak lenni?
Advertisements

A munkahelyi egészségfejlesztés lehetőségei, nemzetközi tapasztalatok
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Alkossuk meg együtt a jövőt! Üzleti játék innovatív, sikerorientált hallgatók részére.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
MRGSZ Stratégiai terv Verzió: 2. RC2. JÖVŐKÉP Aktuális MRGSZ cél: Láthatóvá tenni a a rögbit Magyarországon és a Magyar rögbit Európában!
BEVEZETÉS A HUMÁN ERŐFORRÁS MENEDZSMENTBE
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
DPR és egyetemi stratégia Diplomás Páyakövetés
Social label – társadalmilag felelős munkáltató minősítés Garadnay Tea
Ahol a nők nincsenek hátrányos helyzetben Patai Ágnes humánpolitikai igazgató november 15.
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
Csapatépítés Egyénekből álló csoportok egységes ereje építette fel Egyiptom piramisait!
Szolgáltatásaink CégalapításHR folyamatokPályázatírás KönyvelésTréning Mindent a szakértő kezébe!!!
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Szervezetfejlesztési Program
SZEMÉLYZETI MARKETING
Robert Kaplan – David Norton: Balanced Scorecard
HUMÁNKONTROLLING Készítette: Buránszki Szilvia – MRDA9O, KGKIEG I.ÉVF.
Mire jó az internet? Kommunikáció a családdal, a barátokkal Elérhető információ és szórakozás Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek lehetőségek.
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
A HEM kialakulása és fejlődése
HUMÁN KONTROLLING.
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Az EEM helye a menedzsmentben
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
Trénerek: Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű.
„ Megváltozott munkaképességű munkavállalók –
A változások támogatása Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Némethné Eszenyi Judit HR törzskari szakértő.
Üdvözöljük a Waldviertelben. következetesség ● kézi munka ● tapasztalat ● bölcsesség ● megbecsülés.
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
EASY e-HR ® Automatizálja HR adatbázisát egyszerűen.
RIPPLN – AZ ÁTLÁTHATÓ KÖZÖSSÉG. Ripple = fodrozódás Ezt a szót használja az angol arra az esetre is, amikor egy vízbe ejtett tárgy, vagy vízcsepp maga.
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
Stratégiai emberi erőforrás gazdálkodás Hajdúnánás Város Önkormányzatánál (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a Hajdúnánási Közös.
Zöld út Bemutatkozik a Groupama Garancia Biztosító
Hatékonyság. Ügyfélközpontúság. Modernizáció. Diplomás pályakezdők kiválasztása és beillesztése a MÁV csoportnál Kiss Mária Humánerőforrás fejlesztés vezető.
A TÁVMUNKA Balázs Viktória Emberi erőforrások III. évfolyam.
Emberi erőforrás tudatos fejlesztése
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
STRATÉGIAI EMBERI ERŐFORRÁS MENEDZSMENT PARTNER 2015.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Tapasztalatok az Együtt lépünk tovább szakmai műhely felméréséről TÁMOP
KEHOP azonosítószámú, „Veszprém Megyei Klímastratégia” című projekt bemutatása Takács Balázs Veszprém, április 25.
A Magyar Természettudományi Múzeum stratégiai marketingterve 2014–2018
Rugalmas munkavégzési lehetőségek a Grundfosnál
Minőségi könyvtári szolgáltatások –
Országos kutatás a részmunkaidős foglalkoztatásról
K&H a családi vállalatok bankja
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
roma integrációs modellek a közös sikerekért
HR Specialista Dolgozz velünk az élet habos oldalán munkakörben!
Üzleti terv bemutatása
A munkaerőpiac mai kihívásai
Employer Branding - gyakornokok
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
Adatvezérelt employer branding
Játékosított kooperációs tréning a hatékony közös munkáért
SEEM alapok.
Előadás másolata:

Operatív HR helyett stratégiai HR: történetek a Generali életéből Fókuszban a munkatársak Bába-Szabó Magda HR és kommunikációs igazgató, Generali Biztosító

MI A GENERALI BIZTOSÍTÓ EGYIK LEGFŐBB ÉRTÉKE?

Value Our People - Megbecsüljük egymást A vállalat munkavállalói... a Generali, mint munkáltatói márka ...legjelentősebb nagykövetei.

A CÉL, HOGY KOLLÉGÁINK MINÉL ELHIVATOTTABBÁ ÉS ELKÖTELEZETTEBBÉ VÁLJANAK,HOGY A GENERALIHOZ VONZÓ LEGYEN CSATLAKOZNI.

Fókuszban a munkatársak

START Karrierút Toborzás/ Kiválasztás Próbaidő lejárta Jelölt tapasztalatok Munkavégzést inspiráló fizikai és mentális tényezők Családi élet Work-Life Balance Közösségi programok HR, toborzási folyamatok START Karrierút Nyugdíjazás… …ésnyugdíjazás után Toborzás/ Kiválasztás Próbaidő lejárta Visszanyert munkatárs Új lehetőségek: vezető, szakértő, nemzetközi mobilitás Munkáltatói márkaépítés és nagykövetei Veszélyeztetett munkatárs Onboarding folyamat, orientáció Meglévő HR folyamatok Kompenzáció Juttatások Teljesítménymenedzsment Fejlesztés Karriertanácsadás Belső és külső kommunikáció Projekt kiterjesztése Munkaügyi adminisztráció Elvesztett munkatárs

ELHIVATOTTSÁGI MUTATÓ Elhivatottsági felmérés 2015 ERŐSSÉGEK 90% az igen válaszok aránya FEJLESZTENDŐ TERÜLETEK Elhivatottsági felmérés 2015

Belső és külső kommunikációskampányok

EMPLOYEE CENTRICITY: munkavállalói elhivatottság 2016-2017. kampány

Munkavégzést inspiráló fizikai és mentális tényezők Kompenzáció Közösségi aktivitások Fókuszban

Béren kívüli juttatási rendszer - kommunikáció Kreatív, játékos és informatív tájékoztató-csomag segítségével mutattuk be a rendszert. A piaci összehasonlításban is versenyképes választási lehetőség széles körű megismertetése minden munkavállalóval. A nemzetközi munkatárs-elhivatottsági felmérésre adott válaszok alapján, 2016-ban megújítottuk a rendszert, hogy még több előnyt nyújthassunk. Béren kívüli juttatási rendszer - kommunikáció

Generali Tetőteraszok Büfé- és kommunikációs tér Generali Fitneszterem Helyek, amelyek közelebb hoznak Generali Tetőteraszok Büfé- és kommunikációs tér London tárgyaló Generali Fitneszterem

Instagram Nap Szurkoljunk együtt! Programok, amelyek összekötnek Instagram Nap Csapatgenráló Szurkoljunk együtt!

Mi történt ezután? Instagram Nap – #generalipiros-ba borult az ország Hello Instagram! 2016 májusában startolt hivatalos Instagram profilunk: generalimagyarorszag Első Instagram kampányunk: #generalipiros A kampánnyal nemcsak Instagram oldalunk követőit szólítottuk meg, hanem a hozzá kapcsolt belső kommunikációs aktivitással valamennyi kollégánkat is. Példaértékű együttműködésről és összetartásról tettek tanúbizonyságot. A nap motója: "Öltözz pirosba!„ Közös célunk volt, hogy egy napra pirosba borítsuk az ország generalis munkaállomásait! A vállalat létszámát tekintve nagy mértékű bevonódást eredményezett a fehívás, sok embert megmozgató, népszerű aktivitás volt: több mint 3000 kollégánk részt vett, és pirosban jött dolgozni. Mi történt ezután?

Csapatgeneráló: egy játék, ami összetartó közösséget épít 2016 őszétől 2017 tavaszáig kollégáink egy izgalmas csapatépítő aktivitásnak lehettek részesei, aminek során szórakoztató és élvezetes programokat szerveztünk a számukra. Azért, hogy összetartóbb közösséggé válhassunk – online és offline egyaránt – és összehozzuk azokat a szervezeti egységeket, akik távolabb (fizikailag vagy munkakörükből adódóan) dolgoznak egymástól. A programnak saját microsite-ot fejlesztettünk, ahol a kollégák regisztrálhattak, csapatokat alkothattak, és választhattak az izgalmas programok közül. www.csapatgeneralo.hu

Csapatgeneráló: egy játék, ami összetartó közösséget épít

Csapatgeneráló: egy játék, ami összetartó közösséget épít

Eredmények Vállalati stratégiai visszamérés 2016 73%-os kitöltési arány (1320 fő) Kollégáink 97%-ban megértették, sőt internalizálták a stratégiát. Célkitűzéseink mentén végzik mindennapi működésüket. Több mint 3000 résztvevő 120 poszt 300 megosztott kép Több mint 700 like Több mint 2000 komment és szavazat Közel 1000 résztvevő 104 csapat 52 izgalmas csapatépítő program Employee Centricity Munkáltatói márkaépítésünk alapjául szolgáló, munkavállalóink körében kitöltött nemzetközi elégedettségi felmérésünk következő hulláma idén, azaz 2017-ben lesz. Így az Employee Centricity projekt valódi hatását, kollégáink lojalitásában, elköteleződésében bekövetkezett változásokat annak keretén belül tudjuk majd hatékonyan, számokban is kimutatható módon visszamérni.

SIKERHEZ Kulcs Elhivatottság & Elégedettség Vállalati értékek & Munkáltatói márka

Köszönöm a figyelmet! Magda.Baba-Szabo@generali.com