Új autóbusz-hálózat Székesfehérváron

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Jó gyakorlatok” Európából Farkas Zsuzsanna projektmenedzser Közép-Dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség 1.
Advertisements

Széchenyi István EgyetemKözlekedési Tanszék Közlekedési üzemtan I. 2009/2010 II. félév Közforgalmú közlekedés szervezése Dr. Horváth Balázs egyetemi docens.
es vonal Lehel tér - Angyalföld kocsiszín kiágazások a.)Nincs biztonsági megállóhely a vonalszakaszon b.)Fiastyúk utca Újpest felé c.)A Gyöngyösi.
Közlekedéstudományi Konferencia SUPERNOVA Komplex közforgalmú közlekedési modell Thomas Epp – dr. Horváth Balázs PTV AustriaSzéchenyi István Egyetem
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
Budapest Airport, a T1 bezárása Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója május 24.
Szabadpiaci megoldások az európai autóbusz közlekedésben Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara XVII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szeged, 2015.
Közlekedésfejlesztés Magyarországon XVII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szeged Dr. Becsey Zsolt, közlekedésért felelős helyettes államtitkár Nemzeti.
Kocsis Tibor Kaposvár, március 01. Vállalatok K+F+I tevékenységének támogatása.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
A Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat „Első munkahely garancia” programja.
es vonal Kőér utca / Üllői út - Határ út / Nagykőrösi út, Nagysándor József utca / Török Flóris utca - Nagysándor József utca / Török Flóris.
Melyik számlaosztályban szerepelnek az alábbiak? a) Szállítók b) Vevők c) Anyagok d) Anyagköltség e) Pénztár f) Árbevétel g) ElÁBÉ h) Forgóeszközhitel.
es vonal Kőér utca/Üllői út - Béke tér 1. a.)Lajosmizsei sorompó mindkét irányban b.)Lajosmizsei sorompó mindkét irányban és az Iparvasút megálló.
A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE május 26.. A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE Beszerzés vs. közbeszerzés Az új közbeszerzési törvény tükrében Willinger Kornél NVMT Elnökségi.
A közúti felmérés eredményei (2013. október) EMAH Öko-mobilitás elősegítése az osztrák-magyar határtérségben VIRÁG Álmos, projektvezető TREPPER Endréné,
1 Minőségmenedzsment - Beadandó feladat. 2 Kidolgozandó tartalmi vonatkozások és ( pontértékek ): 1.részfeladat: A választott szolgáltatástermék-csomag,
2016. A helyközi autóbusz-közlekedés A helyközi autóbusz- közlekedésről általában.
as vonal Orczy tér - Kápolna utca/Mázsa tér 1. a.)Csak a Baross utcai kapun b.)Csak a Dobozi utcai kapun c.)Mindkét kapun.
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
as vonal József körút/Népszínház utca - Fiumei út/Magdolna utca 1. a.)A végállomás csonkavágányára szabad csak beállni és várakozni a tabulátorkezelői.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
Győri intermodális csomópont felülvizsgálata
MÁV-START Zrt. Budapest, december
Integrált közlekedés Hálózat-menetrend
Protheus projekt Protheus Smart Grid Project for Urban e-Mobility
3. tétel.
Lieszkovszky József Pál (PhD hallgató, RGDI
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Merre tovább magyar mezőgazdaság?
Részekre bontás tilalma
PÉLDÁK: Beruházás értékelés Kötvény értékelés Részvény értékelés.
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
KÖFOP – HIVATALOS KÜLDEMÉNYKÖVETŐ
A Digitális szakadék csökkentése (GINOP-6. 1
Az IM csomópont funkciója, főbb tervezési kérdései
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
AZ AUTÓBUSSZAL VÉGZETT MENETREND SZERINTI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁS ELINDÍTÁSA, HÁROM HÓNAPOS TAPASZTALATA DEBRECENBEN Budapest, Millenáris,
Egészségügyi közbeszerzések
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Nagyvárad A Kárpát Régió Üzleti Hálózat tevékenysége
A mozgási elektromágneses indukció
10 éves az INTERACTA! VELETEK EGYÜTT SIKERÜLT !!!!!!!!!
AZ ESZTÉTIKAI TÉNYEZŐ FORMA, REND, KÁOSZ Kovács Éva.
Nemzeti jövedelem és tőkefelhalmozás Magyarországon
Található-e hurokvágány a kocsiszín területén?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Folyamatosan emelkedik a lakosság
Grosz imre f. doc. Kombinációs hálózatok /43 kép
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
Verseny a bankszektorban
A Hálózat és Az internet
Jegyzői Értekezlet A településkép védelméről szóló évi LXXIV. Törvény végrehajtásának aktuális Önkormányzati feladatai Lukáts István.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
A Dunához kapcsolódó lehetőségek Budapest közlekedésfejlesztésében
Élj ökosan – generációkon át II.
2010. I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája,
A Közlekedési Igazgatóság tájékoztatója
Közlekedéspolitikáért felelős államtitkár
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Válassza ki a Blaha Lujza tér végállomásra vonatkozó helyes állítást!
Üzleti projektterv Előadó neve | Cégnév.
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
A társadalmi egyeztetés számokban
Nincs lehetőség hátsó áramszedő üzemszerű használatára b.)
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Előadás másolata:

Új autóbusz-hálózat Székesfehérváron Nagy Zsolt Székesfehérvár MJV Polgármesteri Hivatal Közlekedési Iroda

Célok - megoldások Javaslat: 3.082.000 km Cél: 3 millió km-re csökkentsük a teljesítményt Javaslat: 3.082.000 km Csökkentsük a járművek számát Javaslat: összesen 55 db járműre van szükség Cél: vonjunk be új területeket a kiszolgásába Javaslat: Maroshegy, Bregyó köz, Nagyszombati utca, Donát utca

Célok - megoldások Cél: csökkenjen az átszállások száma Javaslat: részben sikerült megoldani, elsősorban hivatásforgalmi időszakban Cél: új városrészi kapcsolatok Javaslat: Kisfaludról Videoton, Öreghegy-Köfém, Feketehegy-Videoton-Köfém, Fecskepart-Piac tér, Öreghegy-Kórház, Maroshegy-kórház

HÁTRÁNYOK: Utasok szempontjából: Megrendelő szempontjából Teljesen új menetrend, mindent újra kell tanulni Napközben, hétvégén a menetidő hosszabbodik a járatösszevonások miatt néhány városrész esetében Szolgáltató szempontjából: Feszesebb menetrend A váltások több helyen nem a megszokott rend szerint történnek (nem decentrum a végállomás) Megrendelő szempontjából Új infrastruktúrális beruházások, a hivatásforgalmi időszakoknak magas a járműigénye

Előnyök Kiszámítható, ütemes menetrend minden napszakban a törzsjáratok esetében (40 perces követési idők) Rugalmas rendszer, viszonylag könnyű a beavatkozás Utasok szempontjait jobban figyelembe vevő rendszer Független, akár több szolgáltató egyidejű bevonását teszi lehetővé

Köszönöm a figyelmet!