Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kovácsné Kerepesi Márta felülvizsgálati referens
Advertisements

Korai fejlesztés, korai intervenció tapasztalatai Biztos Kezdet mentorképzés Velence Meszéna Tamásné Apáczai Nevelési és Általános Művelődési Központ.
Tanévnyitó értekezlet
Szociálpedagógia szak (BA). A képzés célja: • olyan szociálpedagógusok képzése, • akik képesek a gyermek és ifjúsági korosztály • tanulási, szociális.
KVN OP 1.1. – TEAM – Képzés a közigazgatás hatékonyabbá tételének érdekében.
Koragyermekkori (0-7 éves) kiemelt projekt -TÁMOP 6.1.4
Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény
A Szaktanácsadók feladatai a 48/2012. (XII.12.) EMMI rendelet alapján
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
Együttgondolkodva a kisiskolásokért Alsó tagozatos munkaközösség-vezetők tanácskozása KPSZTI március 12.
AKUT BETEGSÉGEK ELLÁTÁSA
MÉRÉSI ÉRTÉKELÉSI RENDSZER
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
Simon Gábor a Fogyasztóvédelmi Bizottság elnöke Budapest, június 16. Fogyasztóvédelem és jogalkotás napjainkban.
Együttműködési kényszer a legkisebb érdeksérelemmel Szigetvár Dél-Zselic Többcélú Kistérségi Társulás.
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
2011. JÚNIUS 28. NYÍRBÁTOR A GYERMEKVÉDELEM ZSÁKUTCÁI A MENTÁLISAN SÉRÜLT FIATALOK GONDOZÁSA SORÁN.
Műhelyvezetők, tanácsadók szakmai napja Csizmazia Sándorné Szakmai vezető Pécs, nov. 10.
Matematika munkaközösség
as tanév 1. félév beszámolója.
Feladatnaptár Április 27. (kedd) Migráns-project megbeszélés (érintett ofők és ofő-h) Április 29. (csütörtök) Osztályozó értekezletek Április 30. (péntek)
J OGSZABÁLY VÁLTOZÁSOK G YVT. ÉS A C SALÁDTÁMOGATÁSI TÖRVÉNY MÓDOSÍTÁSAI HATÁLYOS :  Családi pótlék – nevelési – iskoláztatási támogatás.
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
14/1994 MKM r. változásai Nevelési tanácsadásra vonatkozó részek Dr. Szakács Katalin Készült az Oktatási és Kulturális Minisztérium támogatásával.
Az óvoda-, és iskolapszichológia szakmai feladatkörei
Beszámoló a Zöld szemüveggel a fenntartható életért projekt megvalósításáról Dr. Budayné dr. Kálóczi Ildikó a projekt szakmai vezetője Debrecen, 2009.
NEVELÉSI TANÁCSADÓ munkatársai.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.

II. Kerületi Védőnői Szolgálat gyermekvédelmi tevékenysége
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
Működését meghatározó törvények,rendeletek évi CXC törvény a nemzeti köznevelésről -15/2013-as EMMI rendelet a szakszolgálati intézmények működéséről.
A többcélú kistérségi társulás finanszírozási gyakorlata Debrecen, Megyeháza-Árpád terem.
A szakszolgálatok működése, távlatok. Kezdet 1800-as évek: Első gyógypedagógiai intézmények 1899: Psychophysikai Laboratórium 1900: Gyógypedagógiai tanárképzés.
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
P EDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT RÉGEN ÉS MOST Készítette: Szabó Katalin Konzulens: Dr. Simonics István egyetemi docens 2016.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Barlai Róbertné Maus Pál anyagának felhasználásával
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Esély, Lehetőség,Tehetség –ELTE
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A tankerületi szakértői bizottsági tevékenység feladatai
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Év végi értekezlet.
A gyermekjóléti szolgáltatás és a Szécsényi Gyerekesély Program kapcsolata Varsány községben Nagyné Mákos Izolda Családgondozó, Varsány.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Cegléd, június 1. Cegléd, Malom tér 3.
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
A problémafeltárás technikái
Tanfelügyelettel kapcsolatos előzetes feladatok - intézményvezetők
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Vezetői célok és feladatok
2018/2019 tanév.
VÁLTOZÁSOK címszavakban.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Előadás másolata:

Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet Cegléd, 2017. június 1. Cegléd, Malom tér 3.

A fejlesztő nevelés munkaközösség legfontosabb célkitűzései a 2016/2017 második félévében: Tagintézményenként beszámoló a meglévő személyi, tárgyi feltételekről Adminisztráció egységesítése Ellátatlan gyermekek lehetőségei – ötletbörze, brainstorming Tapasztalatcsere : alapítványi formában való ellátás – meghívott vendég

A munkaközösség legfontosabb eredményei a 2016/2017 második félévében: Tapasztalatcsere megtörtént Tagintézményi beszámoló megtörtént

A munkaközösség legfontosabb nehézségei a 2016/2017 második félévében: Csak néhány tagintézmény képviseltette magát a megbeszéléseken Tárgyi, személyi feltételek hiánya Változások

A munkaközösség legfontosabb kérdései: Hogyan tovább? Megmarad-e (bármilyen formában) a fejlesztő nevelés ? A korai fejlesztésbe beolvadva, hány éves korig fog kiterjedni? Hogyan alakulnak az óraszámok? Személyi feltételek

A munkaközösség szakmai területén bevezetett jogszabályi változások a 2016/2017 második félévében, amennyiben vannak: Szeptembertől új ellátási forma - félelmek

A 2017/2018 tanév tervezési feladatához kapcsolódó javaslatok, célok: Kapcsolódás a korai fejlesztéshez – intézményrendszerhez kellene igazodni Nehéz az átmenet – „átkísérés” – az egyik ellátási formából a másikba.

Köszönöm a figyelmet!