Akcióhatékonysági index

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Republikon Tolerancia-kutatások
Advertisements

Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
A korrupció észlelése, elfogadása és gyakorlata Keller Tamás – Sik Endre Tárki Európai Társadalmi Jelentés, 2009.
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Az idősebb munkavállalók foglalkoztatása Magyarországon
Témavezető tanár: Kerekes Noémi Készítette: Somogyi Ildikó
"vállalkozások klímatudatossága" Melyek vagy melyek lennének a legjobb, leghatékonyabb állami eszközök a vállalkozások klímatudatosságának erősítésére?
Keresőmarketing stratégiák
Árnyékoló fóliák összehasonlító mérése
Az OECD tagországok mezőgazdaságának támogatottsága az új metodika alapján - különös tekintettel Magyarországra Hajdú Eszter
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
AUCHAN MAGYARORSZÁG KFT.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Közlekedésstatisztika
INNOCSEKK 156/2006 Hasonlóságelemzés-alapú vizsgálat a COCO módszer használatával Készítette: Péter Gábor
MTA Regionális Kutatások Központja A MAGYAR RÉGIÓK MEZŐGAZDASÁGI HELYZETKÉPE A KÁRPÁT RÉGIÓBAN Kovács Teréz tudományos főmunkatárs MTA Regionális Kutatások.
Az üzleti élet illuzionistái „Csak a cégemet figyeljék, mert csalok!” december 3. Dr. Csorbai Hajnalka – stratégiai igazgató, Opten Informatikai.
GLOBAL CORRUPTION BAROMETER 2009 Globális Korrupciós Barométer Közvéleménykutatás az emberek korrupcióval kapcsolatos tapasztalatairól június 3.
Középpontban a fejlődés
Kotulyák Tamás, Get Energy Magyarország Kft.
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Siker a tőzsdén A/8 Trendek felépülése (emelkedő trend esetén): Trendek felépülése (emelkedő trend esetén): Felhalmozás szakasza: A kereslet szignifikánsan.
VI. PR NYÁRI EGYETEM Félig teli Bordás Zsuzsa Kovács Bianka Páll Zsolt.
Energiatervezés | © 2014 ENERGIATERVEZÉSI FOGALMAK Idősor elemzések Statisztikai jellemzők.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
TÁMOP-2.1.2/ Az eTanácsadó hálózat szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
A magán-munkaközvetítők évi tevékenysége Foglalkoztatási és Szociális Hivatal augusztus 2.
A FALUSI TURIZMUS HÉTVÉGÉJE JÚNIUS Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület HAZAJÁRÓ HÉTVÉGE.
Asztrológiai továbbképzés
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató február 13.
Foglalkoztatási együttműködések szabolcs-Szatmár-bereg megyében
Akcióhatékonysági index
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Nagyváros–vidék egyenlőtlenség Kelet-Közép-Európában
2017. Május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Június Élelmiszer kosár Júniusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
2017. Augusztus Élelmiszer kosár Augusztusban a legolcsóbb: Ft.
A BŰNÜGYI HELYZET ÉRTÉKELÉSE
APEH Észak-magyarországi Regionális Igazgatósága Igazgató
Akcióhatékonysági index
2017. Szeptember Élelmiszer kosár Szeptemberben a legolcsóbb: Ft.
Akcióhatékonysági index
A részletfizetés tranzakcióról általánosságban
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
2017. Március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Október Élelmiszer kosár Októberben a legolcsóbb: Ft.
A legtöbbet promóciózott márkák
2018. Január Élelmiszer kosár Januárban a legolcsóbb: Ft.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Nagyváros–vidék egyenlőtlenség Kelet-Közép-Európában
Nagyváros–vidék egyenlőtlenség Kelet-Közép-Európában
BROILER ágazati HELYZETKÉP
Nagyváros–vidék egyenlőtlenség Kelet-Közép-Európában
2018. április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
Magyar gazdaságpolitika a rendszerváltás után 2. A 2010 utáni korszak
dr. T. Nagy Judit - dr. Molnár Tamás Edutus - DE, METK
Nagyváros–vidék egyenlőtlenség Kelet-Közép-Európában
A legtöbbet promóciózott márkák
A legtöbbet promóciózott márkák
2018. március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2018. május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
A legtöbbet promóciózott márkák
OLVASÓI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS EREDMÉNYEI, 2014
2018. Február Élelmiszer kosár Februárban a legolcsóbb: Ft.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Akcióhatékonysági index 2017. Július 2015. Július Akcióhatékonysági index Júliusban a leghatékonyabb:

Metodika Csatornák Terjesztési kör 2017. Július Metodika Elemzésünkben csak azokat a promóciókat vizsgáltuk, amelyek az adott időszak során (legalább egy nap átfedéssel) több kereskedőnél is megjelentek. Negatív promóciónak minősül az, ha a termék olcsóbban is megjelent, mint a referencia-kereskedő árpontja. Promóció-hatékonysági index (PEI): figyelembe vesszük mind a negatív promóciók, mind a közös promóciók arányát, így reális képet kapunk a megjelenések valódi hatékonyságáról: negatív promóciók aránya közös promóciók aránya Csatornák Hiper- és szupermarketek, C&C, hazai láncok, diszkontok Terjesztési kör Országos PEI =

2017. Július MEGJELENÉSSZÁMOK Negatív promóciós index: zöld ponttal jelöltük azon kereskedőket, akiknél az index alacsonyabb 10%-nál, sárgával a 10-20% közötti értékeket, és pirossal azokat, akiknél 20% feletti a negatív promóciók aránya. Promóció-hatékonysági index (PEI): zöld ponttal jelöltük azon kereskedőket, akiknél az index alacsonyabb 25%-nál, sárgával a 25-50% közötti értékeket, és pirossal azokat, akiknél 50% feletti a negatív promóciók aránya. E mutatónál előfordulhat 100%-nál magasabb szám is, amennyiben a negatív promóciók aránya magasabb, mint a közös promóciók aránya.

NEGATÍV PROMÓCIÓK ARÁNYA 2017. Július NEGATÍV PROMÓCIÓK ARÁNYA Júliusban ismét a Penny kiadványaiban találtuk a legkevesebb negatív promóciót: a megjelenéseik 16,63%-át találhattuk meg olcsóbban a konkurencia újságaiban. Utolsó helyen ezúttal is a Reál végzett, náluk a negatív promóciók aránya 50,88% volt e hónapban. A csatornák átlagát tekintve továbbra is a diszkontok eredménye a legjobb, habár folytatódott az emelkedő trend (8,09%-ról 9,31%-ra). A skála másik végén újfent a hazai láncok állnak, ahol szintén nőtt a mutató: 31,26%-ról 34,61%-ra emelkedett a negatív promóciók átlagos aránya.

PROMÓCIÓ-HATÉKONYSÁGI INDEX (PEI) 2017. Július PROMÓCIÓ-HATÉKONYSÁGI INDEX (PEI) E hónapban a Promóció-hatékonysági indexet vizsgálva ismét a Penny volt a leghatékonyabb: náluk volt a legalacsonyabb a negatív promóciók aránya, relatív magas közös promóció-arány mellett. A legrosszabb értéket pedig itt is a Reál érte el: hiába volt megjelenéseiknek több, mint fele közös promóció, a magas negatív promóció-arányt ez sem tudta ellensúlyozni.

Köszönjük megtisztelő figyelmét! Kérdéseivel és észrevételeivel forduljon bátran hozzánk: http://hiper-com.com bernadett.ludanyi@hiper-com.com monitoring@hiper-com.com Kövessen Minket a közösségi hálókon keresztül is: Hipercom Monitoring elérhető: Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Horvátországban, Kazakhsztánban, Oroszországban