Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Republikon Tolerancia-kutatások
Advertisements

Dupláz-e a Jobbik? Mérők Klubja, január 30. Előadó: Závecz Tibor.
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Levéltárak, Balatonfüred, június közösségi oldalak, web 2.0.
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
IKT pedagógusoknak.  Csoportok vagy társadalmi rendszerek ideáltipikus meghatározása, amelyek az egyes tagok közötti szilárd kötődések eredményeként.
2.0 Informatikus-e a könyvtáros?. Nehézségek: • informatikushiány a könyvtárakban • egyetemi oktatás hiányosságai: – bölcsész szemlélet – informatikaoktatás.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
THE BUSINESS AUTOMATION COMPANY Alsópáhok,2012. február 12. Új média Magyar Kolping Szövetség titkári továbbképzés.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
2014. június 28. Hálózati tanulás Hálózatok Internet Web 2.0.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Web2 és a blogok. Mi az a web2? 1.Filozófia (tartalom) szabadság nyitottság közösség 2.Eszköz(készlet) egyszerűség integráció kompatibilitás mobilitás.
Közösségi portálok használata
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
 Információs társadalom – a fogalom és ami mögötte van  Másvilág – fiatalok az információs társadalomban  Útikalauz stopposoknak – ifjúsági munka virtuális.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
{ Közösségi spammelés felismerése és eliminálása Kivonat – Pletser József.
Közösségi portálok használata
Kereskedelmi és Vendéglátóipari Tagintézménye
Informatika verseny január 25. Hunyadi János Gimnázium
Közösségi portálok ajánlott használata
Közösségi portálok használata
Közösségi portálok használata
Közösségi portálok használata
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Barát Tamás: Hogyan használható az e-pr, a közösségi média az egészségügyben? 1 Hogyan használható az e-pr, a közösségi média az egészségügyben?
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Közösségi oldalak használata
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Közösségi weboldalak és az alumni szervezetek DPR Szakmai Klub I. Hain Ferenc - DPR Szakmai Klub http./
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Örömkeresés az online térben
A közösségi média térhódítása a vállalati kultúrában
LEKTOR/Lexelerator workshop – március 4. A LEKTOR projekt és a Lexelerator platform szolgáltatásainak és eszközeinek ismertetése.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Web-programozás Lénárt Anett egyetemi adjunktus - PTE PMMK Rendszer- és Szoftvertechnológia Tanszék 1. Előadás Tananyag: A WWW A HTML nyelv alapjai.
„A hét műtárgya” Facebook alkalmazás Kuttner Ádám.
Facebook A facebook amerikai alapitasu ismeretsegi haloyat,amely februar 4.-en kezdte mukodeset. Eredeti neve a THEFACEBOOK Volt.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
ORSZÁGOS SZÉCHÉNYI KÖNYVTÁR E-SZOLGÁLTATÁSI IGAZGATÓSÁG BIBLIOTHECA NATIONALIS HUNGARIAE Együttműködés az online közösségekkel a közgyűjteményekben Networkshop.
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
 Az Instagram egy közösségi oldal, amely okostelefonon történő fényképek és rövid videók megosztásán alapul. A felhasználók fényképeket és videókat készítenek,
Civil szervezetek szerepe a nevelési és oktatási feladatok ellátásában Harmóniában a környezettel=egészséges életmód.
TÁMOP /1-2F Modern informatikai eszközök Közösségek az interneten Papp Szabolcs 2009.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Menüpontok szerkesztése.
A rendezvény az Emberi Erőforrás Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Wekerle.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
Közösségi oldalak az oktatásban gyakorlati szemszögből Uher Bertalan zenetanár Csermák Antal AMI, Veszprém Öveges József Szakképzőiskola, Gimnázium és.
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Baloldali, liberális pártok 2016 elején Reiner Roland
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Előadás másolata:

Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak Facebook

A hipermédia a hipertext kiterjesztése, kibővítése audiovizuális elemekkel, objektumokkal (például képpel, hanggal). A hipermédia tehát a rendszer multimédiás  jellegét hangsúlyozza a hipertext esetleges szövegközpontúságával szemben. A hipertext és a hipermédia kifejezések a gyakorlatban többnyire szinonimák.

A web 2.0 (vagy webkettő) kifejezés olyan internetes szolgáltatások gyűjtőneve, amelyek elsősorban a közösségre épülnek, azaz a felhasználók közösen készítik a tartalmat vagy megosztják egymás információit. A „lájkolás” (tetszikelés) kifejezés beépült a magyar társadalom szókincsébe, és ahogy egyre természetesebbé válik a közösségi web használata, úgy jelenik meg ezen a színtéren is az ebből a szempontból leginkább választópolgárként meghatározható magánszemélyek és a politikai erők közeledése. Bár az utóbbi szereplők üzeneteinek eljuttatásához a közösségi weben leginkább személyre szabható módon a magánszemélyek hozzájárulása is kell, természetesen a politika szereplőinek is sokat kell tenniük azért, hogy a választópolgárok felfigyeljenek rájuk, netán mindennapi online aktivitásuk követőjévé váljanak.

Facebook

A Facebook amerikai alapítású közösségi hálózat, amely 2004 A Facebook amerikai alapítású közösségi hálózat, amely 2004. február 4-én kezdte meg működését. Az egyik legnagyobb ismeretségi hálózat a világon, amely 2011 februárjára már több mint 637 millió regisztrált felhasználót számlált. A Facebook alapvetően egy közösségihálózat-építő oldalként indult ugyan, az elmúlt pár év fejlesztéseinek köszönhetően az igen aktív, kétirányú ismertségi kommunikáció mellett alapszintű tartalommegjelenítési platformmá is vált. Egyebek mellett az állapotfrissítések technikailag maximális hossza (400 karakter) és a blogbejegyzésekhez hasonló módon, az állapotfrissítéseknél jóval komolyabban formázható és képekkel kiegészíthető jegyzetek közzétételének lehetősége is hozzájárult ahhoz, hogy a Facebook bizonyos esetekben átvette a blog szerepét, máskor pedig legalábbis egy szinten mozog vele vagy komolyan kiegészíti azt.

Facebook felhasználok száma Romániába

„Facebook választásként” is emlegetett 2008-as amerikai elnökválasztás Obama - kampány „Barack Obama választási kampánya érzékeltette, milyen nagy erőforrás valójában a web 2.0 a politikai kommunikációban.”  „Facebook választásként” is emlegetett 2008-as amerikai elnökválasztás

Visszajelzések fogadása A Facebooknak alapvetően három főbb funkciója lehet egy politikai erő kommunikációjában: 1 2 Elősegíti, hogy a politikai erő üzenete újságírói újraértelmezés (netán kommentár, kifordítás, torzítás) nélkül jusson el az emberekhez Mozgósítás Könnyen belátható NÉGY 3 Visszajelzések fogadása Lassabban beérő folyamatok

A facebook viszonylag könnyen személyre szabható magán személy- elérést biztosit a politikai erők számára. A facebook-on keresztül könnyű elérni a véleményvezéreket, akik társaságukban, csoportjukban továbbítják az üzenetet. – állitja Kiszelly Zoltán, politológus.

Orbán Viktor A magyar (mainstream) nagypolitikai színtéren, a pártvezetők közül a Facebook kifejezést először Orbán Viktor használta, akkor még a Fidesz miniszterelnök-jelöltjeként, 2010. februári évértékelőjében.

2011. Ápr. 14. 2015. Dec. 8. Orbán Viktor 94 359 450 484

Készítette: Albert Orsolya Kommunikáció és PR I. év 2015.12.10. Köszönöm a figyelmet!  Készítette: Albert Orsolya Kommunikáció és PR I. év 2015.12.10.

források https://hu.wikipedia.org/wiki/Hiperm%C3%A9dia http://www.digitalhungary.hu/kozossegi- media/Kozossegi-media-a-kampanyok- szolgalataban/939/ http://www.slideshare.net/cousteau/politika-s- facebook http://hampukrichard.blog.hu/2010/02/06/mainstream ben_a_politikai_web_2_0_frissitve http://www.facebrands.ro/blog/2015/03/8-milioane- conturi-utilizatori-facebook-romania/ http://www.mediakutato.hu/cikk/2011_02_nyar/03_pol itika_kozossegiweb http://www.168ora.hu/itthon/politika-kozossegi- oldalak-twitter-facebook-youtube-iwiw-41594.html