Munka és álláskeresési tanácsadás minőségi szempontjai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Laboratóriumi munka szerepe a minőségbiztosításban
Advertisements

Észak-alföldi Regionális Munkaügyi Központ Szolnoki Kirendeltség és Szolgáltató Központ Szolgáltató Centrum  augusztus 21. óta működik  az Észak-alföldi.
Foglalkoztatási Információs Pontok Bács-Kiskun megyében.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
A Pécsi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma
TARKA-BARKA Szászvár Főtér
A TISZK-ek fenntarthatósága 1 Budapest, január 14.
általános főig. helyettes
A MENTOROK SZEREPE A KOMPLEX REHABILITÁCIÓ FOLYAMATÁBAN Tengelic.
Az állást kereső kerületi lakosoknak nyújtott szolgáltatások a Baross utcai munkaügyi kirendeltségen és a Kesztyűgyári állásbörzéken Szakmai gyakorlat.
1. Előzmények -Munkavállalói és Munkáltatói érdekképviseleti szervezetek együttműködése -Meglévő MSZOSZ jogsegély szolgálat és a Partnerek helyszíneinek,
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
A tanácsadói tevékenység koordinálása Páll Viktória Ec-Pec Alapítvány.
Velünk egy jobb világért! II. Országos Módszertani Konferencia Beszámoló az elmúlt 1 év Munkájáról.
„ MEGYÉN INNEN… MEGYÉN TÚL…” A szakfelügyelet és a megyei intézmények együttműködése tapasztalatainak összegzése. KÖZMŰVELŐDÉSI FELADATELLÁTÁS ORSZÁGOS.
A projektmenedzsment funkciói és területei
Reintegrációs tanácsadó munkakör
TÁMOP / Humánszolgáltatások szabaduló fogvatartottak részére.
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
A pályáztatási eljárás általános bemutatása, kiemelt projektek Czégér Zsuzsanna főosztályvezető KvVM FI KEOP KÖZREMŰKÖDŐ SZERVEZET Székesfehérvár 2007.április.
Minőségbiztosítás. A minőségügy A minőségügy alapjai A minőséget meghatározó tényezők A minőségrendszer Minőségrendszer felépítése Tanúsítás.
Minőségirányítás a felsőoktatásban
MAG – Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Ügyfélbarát ügyintézés, partneri kapcsolat a pályázatkezelésben – Az Új Széchenyi Terv pályázatok tanulságai Biró.
Szervezetfejlesztési Program ÁROP November 12. Teljesítménymenedzsment fejlesztési módszertan Előadó: Tóth Dorottya.
Az ÚMVP intézményrendszere
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
Széchenyi István Egyetem, Győr
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Főigazgatói értekezlet A KÖZFOGLALKOZTATÁSI TERVVEL KAPCSOLATOS KIRENDELTSÉGI FELADATOK AZ ÁLLÁSKERESÉSI MEGÁLLAPODÁS LEGFONTOSABB VÁLTOZÁSAI november.
Szolgáltatáselemző Rendszer. A rendszer fejlesztése szeptemberében kezdődött, az előkészítő munkálatok év elejétől. Az éles rendszer átadásának.
Temelésmenedzsment Production Management VI. előadás Minőségbiztosítás.
Foglalkoztatási Információs Pontok munkatársainak képzése Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ május.
Partnerség és együttműködés Érdekcsoport-elemzés
A Foglalkoztatási Információs Pontok a Dél-dunántúli régióban Márk László Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ.
Vucskó Bernadett Fővárosi Esélyegyenlőség Módszertani Iroda „ HÉTRŐL ÉVRE A MUNKÁBAN ” NONPROFIT MUNKAKÖZVETÍTŐI RENDSZER BEMUTATÁSA március 26.
Az EEM helye a menedzsmentben
2007. évi célkitűzéseink. I as uniós pénzügyi-tervezési időszakra való felkészülés átfogó regionális területfejlesztési program elékszítése,
Átlátható projektek az abas-ban. Projekt fogalma Project => előrevetítés Cél elérése érdekében végzett tevékenységsorozat.
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
A végrehajtás operatív kérdései Előadó: Ferenczi Beáta, projektmenedzser Nemzeti Fejlesztési Ügynökség, Nemzetközi Együttműködési Programok Irányító Hatósága.
A szakszervezet szerepe a jogérvényesítésben. A JOGPONT Hálózat bemutatása 1.

Kulturális Projekt Ciklus Menedzsment A kultúra gazdaságtana
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Fels ő - Répcementi Kistérségi Foglalkoztatási Információs Pontot (FIP) M ű ködése.
WTS Klient csoport Budapest Adózási és könyvelési szolgáltatás Magyarországon és Németországban.
Foglalkoztatási Információs Pontok
A Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program 1.3. A nők munkaerőpiaci részvételének támogatása, a család és a munka összehangolásának segítése november.
Belső ellenőrzés az önkormányzatoknál
SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon
Minőségbiztosítási ismeretek
A közszolgáltatásokra kifejlesztett általános együttműködési modell GYÁL VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNÁL Gyál, szeptember 30.
A Kistérségi Koordinációs Hálózat szerepe a roma integráció elősegítésében Székely Andrea főosztályvezető NFÜ Központi Fejlesztési Programiroda.
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Minőségi szempontok a munkaerő-piaci szolgáltatások rendszerében A Munkaügyi Központ és a civil szervezetek kapcsolata a Dél-alföldi régióban, különös.
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
A minőségügy és helye a Szent Imre Kórházban Dr. Varga Piroska főigazgató helyettes, minőségügyi igazgató.
FAIR RENDSZERKONCEPCIÓ ÉS A BEVEZETÉS LÉPÉSEI DECEMBER 17.
Innovációs célú nemzeti és regionális szintű pályázati források
Megyei szintű foglalkoztatási megállapodások, foglalkoztatási-gazdaságfejlesztési együttműködések SIPOS-KOVÁCS MÓNIKA PROJKETMENEDZSER.
Pályázat - fogalmak.
“PUBLIC AND PRIVATE SERVICES: TOWARDS A QUALITY ASSURANCE SYSTEM”
MINŐSÉG BS 4778 "Egy termék vagy szolgáltatás jellemzőinek és sajátosságainak összessége, amelyek együttesen egy adott szükséglet kielégítésére képesek".
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
SZAKKÉPZÉSI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZER (SZMBK) 11. előadás
Minőségbiztosítás.
Minőségbiztosítás.
Puskás Hajnalka szakmai vezető, Bács-kiskun Megyei Nőközpont
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

Munka és álláskeresési tanácsadás minőségi szempontjai www.emcsoport.hu

Bevezetés   Társaságunk az EM Csoport Kht. 2008-ban 1320 ügyfél részére nyújt álláskeresési- és munkatanácsadást négy kistérségben a Dél-Alföldi Régióban.

A minőség definíciója   A minőség a szolgáltatás azon jellemzőinek összessége, amelyek befolyásolják azon képességét, hogy meghatározott és elvárt igényeket kielégítsen.

A szolgáltatás szereplői ügyfél írásos megállapodás szóbeli megállapodás írásos szerződés munkaügyi szervezet szolgáltató

Ügyfél elvárásai   Állás, önéletrajz, hallgassanak meg, ne keljen várnom, felesleges dolgokról nem szeretnék hallani, hasznos tanácsokkal lássanak el

Munkaügyi szervezet elvárásai   Szerződés szerint járjon el a szolgáltató, minden precízen legyen adminisztrálva, a jogszabályoknak megfelelően végezze a munkáját

Szolgáltató elvárásai Az ügyfelekkel kapcsolatosan:   Az ügyfelekkel kapcsolatosan: megjelenés a szolgáltatáson, együttműködés és visszajelzés A munkaügyi szervezettel kapcsolatosan: tájékoztatás, visszajelzés és pontos fizetési határidők betartása

  Jó esetben a munkaügyi szervezet és az ügyfél elvárásai egymást erősítik   Ez esetben lehet a szolgáltató részéről minőségi szolgáltatás tervezéséről beszélni

Az ügyfél érdekében a szolgáltató minőségbiztosítási kritériumai Ügyfél - szolgáltató   Az ügyfél érdekében a szolgáltató minőségbiztosítási kritériumai Struktúra – iroda (helyszín), tanácsadó személye (befogadó egyénisége, alkalmazkodó képessége) Folyamat – egyfelől nyomon követhető – másrészt individuális tanácsadás, mely személyre szabott Eredmény – kimenetek biztosítása

A munkaügyi szervezet érdekében a szolgáltató minőségbiztosítási kritériumai Dokumentáció teljes körű, hibátlan vezetése Elszámolások beszámolók pontos időbeni elkészítése Tervezés a következő hónapra Szükség esetén segítségnyújtás a kirendeltség más tevékenységéhez Ügyféllel végzett tanácsadás szakmai tartalma Kimenetek elérése Adatvédelem

A minőség mérésérnek módszerei   Monitoring – helyszíni szemle a MSZ részéről Elszámolások, ügyfél dokumentáció ellenőrzése Szakmai tevékenység ellenőrzése Ügyfelek elégedettsége Új ügyfelek időarányos fogadása Visszahívott ügyfelekkel teljesített alkalmak száma

Összegzés   A program folytatása során a leendő pályázati kiírás törekedjen az ügyfelek és a munkaügyi szervezet elvárásait harmonizálni és ezzel ösztönözni a szolgáltatókat mind magasabb szintű tevékenységre.

Köszönöm a figyelmet!