Komplex kommunikációs és természettudományi csomag 11. évfolyam

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A szeretet himnusz értelmezése
Advertisements

Amiért érdemes idejönnöd…
IWOWWE: AMEDDIG NEM FÁJ, NEM VÁLTOZTATSZ! iWowWe Technikai Tréning 04.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
Információbiztonság vs. informatikai biztonság?
A holokauszt tanítása iskolámban
A FELNŐTTKÉPZÉS SAROKKÖVEI:
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
AZ MSZ SZABVÁNYSOROZAT SZÜKSÉGESSÉGE
A Budapesti Egyetemi Katolikus Gimnázium és Kollégiumban
Minőségben utazunk! Az Africa-Europe Challenge hivatalos utaztatója.
A Hüllők osztálya Készítette: MBI®.
Projektcím: Dél-alföldi Felnőttképzési - Szakképzési Tudástár és Tanácsadó Központ létrehozása /DAF-FSZTTK/ Projektkód: TÁMOP / Kedvezményezett:
Programozás alapjai A programozás azt a folyamatot jelenti, melynek során a feladatot a számítógép számára érthető formában írjuk le. C++, Delphi, Java,
„A Radnóti-hagyaték eddig nem látott kincsei” (..aki ezt nem látja, az alig látott valamit Radnótiból…) Eredeti levelek (köztük a Fannihoz írott két utolsó.
Magyar népmese 4. osztály
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
A KUTYA TOVÁBB.
2012. február 29. Paulik Áron.  Eddig: összegzés, számlálás  III. Lineáris keresés tétele  Egy bizonyos értéket keresünk egy adatsorban  Benne van-e?
Autoszegmentális fonológia, ábrázolások, jegygeometria
Szakdolg gyakorlat I.. Bemutatkozás Ady És Önnek?
A mai órán az őskor festészetével ismerkedünk meg!
CIGÁNY NYELV GYEREKEKNEK
CIGÁNY NYELV GYEREKEKNEK
CIGÁNY NYELV GYEREKEKNEK
Pavlov kísérlet.
Magyarország kincsei. Amikor fényképezőgépet fogunk a kezünkbe, mindenki turistának néz bennünket.Végül valóban azzá válunk: saját magunkban teszünk utazást.
Tervezett hatások & Nem várt hatások „Partnerség a foglalkoztatásért 2009” TÁMOP projekt.
Két ember eléd lép, két ember Téged kér, áldd meg, áldd meg
3.2. A program készítés folyamata Adatelemzés, adatszerkezetek felépítése Típus, változó, konstans fogalma, szerepe, deklarációja.
Egy rejtélyes írás (meg?)fejtése
Mesék bűvöletében Az állatmese
TEHETSÉGFEJLESZTŐ PROGRAMOK AZ IDEGEN NYELV OKTATÁSBAN
Mit tennél, ha te is ilyen helyzetben élnél, mint a képeken látható gyerekek és felnőttek? Gondolkozz el ebben a pár percben, hogy te milyen szerencsés.
A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában   „Az első lépések”
Logika szeminárium Előadó: Máté András docens Demonstrátorok:
(nyelv-családhoz képest!!!
Alapkompetenciák a munkadarabok tükrében
Deutsch hat Zukunft A német nyelvnek van jövője.
KÖSZÖNTJÜK RÉSZTVEVŐINKET. … és mégis mit keresünk mi itt? Mit jelent a konferencia címe? Miről fogunk hallani ma? Miért épp Önöket hívtuk? Hogyan fog.
Néhány jótanács prezentációk készítéséhez
Az idegen nyelv fejlesztésének célja és rendszere Készítette: Robinson Erika Anna.
Készítette: Gribunov Anton
INNET Az interaktív térkép Duray Zsuzsa. Mi is az interaktív térkép? Olyan kép- és hangzóanyagokat, feladatokat tartalmazó felület, amely bemutatja a.
Logika szeminárium Előadó: Máté András docens Demonstrátorok:
Polinomok.
Nyisd meg a szívem, ó Jézus
(gazdasági ismeretek gyors, velős átismétlése)
1. FELKÉSZÜLÉS Ami elromolhat, el is romlik Reméld a legjobbat, készülj a legrosszabbra!
TÁMOP /1-2F JAVA programozási nyelv NetBeans fejlesztőkörnyezetben I/13. évfolyam Utasítás és blokk. Elágazás típusai, alkalmazása Kovács.
A gerincesek - A hüllők.
A ngol az A vasiban Az „ A ” listás nyelv. Miért fontos az angol nyelv?  Világnyelv  A társadalom- és természettudományok, a művészetek és a sport közös.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
A B C D Párhuzamos: Merőleges: Szögek Szögek fajtái
Angol az Avasiban Az „A” listás nyelv.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
5. évfolyam – 3. téma Ókori Görögország.
Határon túli magyar tanulók teljesítménye a PISA vizsgálatok alapján
Általános iskola eredménye, értékelése
AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, KORSZERŰ, AKADÁLYMENTES ÉPÜLET
Ön szerint a honlap jelentősége.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Készítette: Tremmel Máté
MADAGASZKÁR a makik szigete
JAVA programozási nyelv NetBeans fejlesztőkörnyezetben I/13. évfolyam
JÓ REGGELT ! 4.
SZEGED, MOBILITÁSI KÉPZÉS
Az ókori Olümpia romjai
TÁMOP / „Bakonyszentlászlói iskola fejlesztése”
Előadás másolata:

Komplex kommunikációs és természettudományi csomag 11. évfolyam Anyanyelv Urbán Barbara 2009 TÁMOP 2.2.3-07/1-2F-2008-0011 1

Gondolkozz – Beszéld meg párban! Figyeld meg a következő képeken szereplő embereket! Kik lehetnek? Miről beszélhetnek? Hogyan szólhatnak egymáshoz?

Kit öl meg? Mikor? Ki ez? Miért „csak” lehetséges? Hol? Mi ez? Nem következik be. Bekövetkezik.

Összegzés Nem teljesül. Nem teljesül. 1. bekezdés Összegzés 1. bekezd. 2. bekezdés 2. bekezdés

Kivu, a potenciális gyilkos

Figyeld meg a következő képeket! Mi lehet a közös bennük?

Veszélyeztetett fajok Közös bennük: Veszélyeztetett fajok

A látott állatok: addax vagy mendeszantilop Amszterdam-szigeti albatrosz véznaujjú maki (madagaszkári nyelven: aje-aje) gangeszi gaviál fossza hosszúszárnyú bálna madagaszkári vari (lemur)