Matematika 2. osztály Készítette:Pinczésné Kovács Anikó.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
Advertisements

Regionális konferencia Szolnok március 12..
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
Gondolkozzatok el azon, mit jelent a megbocsátás? Mondjatok példát !
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Belső kommunikációs tréningek
Függvénytranszformációk
MAGYAR KASTÉLYOK I..
Sárpilisi Horgászok Egyesülete
Egészséges táplálkozás
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
A munka eszköze magam vagyok
A szerkezetátalakítási programban bekövetkezett változások
„JÓT TENNI JÓ” Fejes Lívia Horváth Anna Mária Süveg Leon Kocsis Erik
Gyorsjelentés a hajléktalan emberek kérdőíves adatfelvételéről
Érettségi feladatok Matematika logika, gráfelmélet
A filiszteusok. A filiszteusok Filiszteusok a Bibliában Több mint 250 említés Négy korszakban érintkezik Izrael történetével Az ellenség őstípusa Ám.9:7.
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
a) Melyiken van a legnagyobb haszon
A magyar társadalom a népszámlálás tükrében
Évközi 7. vasárnap Február 19. – „A” év.
Függvénytranszformációk
Útravaló ösztöndíjprogram Andrássy Gyula Gimnázium és Kollégium
Szülői választmány 2016.okt.18.
2016.május-június érettségi vizsga eredményei 2016.augusztus 29.
Főmunkatárs x (0) Határozatlan Wigner Posztdok Posztdok
A legnagyobb közös osztó
Hogyan tehetjük biztonságosabbá a gabona átvételt
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
FOTÓPÁLYÁZAT RÉSZTVEVŐI
5. lecke TESTÜNK SZÖVETEI 8. osztály
Őszi alkotótelep XI KÉTEGYHÁZA.
Tiéd a végtelen, a kárpiton túli tér. Tiéd a menny és a Föld,
AZ ESZTÉTIKAI TÉNYEZŐ FORMA, REND, KÁOSZ Kovács Éva.
I-054.
FONTOS: ennél a szabálynál a vektorokat közös pontba kell hozni
Hajós voltam az Égei-terngeren
Számításelmélet 4.
HA SZELLEMED ÁTJÁR, SZÁLL A DICSÉRET, BENNED ÉLHETEK VÁLASZOLOK,
Tanfelügyelet, önértékelés tapasztalatai
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Érettségi eredmények május-június
Transzformációk.
A MAGYAR GÉPJÁRMŰ MÁRKAKERESKEDÉSEK
TÉSZ-ek árjelentése a PÁIR-ban
Érettségi eredmények május-június
AZ ÉLELMEZÉS ÉS GAZDÁLKODÁS JÖVŐJE.
Az őszirózsás forradalom
Vállalkozóvá válás elősegítése a generációk közötti tudásátadással
Általános iskola eredménye, értékelése
Matematika 10.évf. 5.alkalom
A SZINTEZÉS A SZINTEZÉS. A SZINTEZÉS A SZINTEZÉS.
az ADYban tanulna tovább 
Statisztika Érettségi feladatok
Programjaink fizikából a es tanévben
A Weende-i takarmányanalitikai rendszer
Táplánszentkereszt közösségi élete
Teljes öröm van házadban, félelmeim semmivé válnak trónodnál állva.
Sukorói körtúra Készítette: Szabó Lilla
I-048.
József Attila: Osztás után
Félévi eredmények
Belügyi Rendészeti Ismeretek
Thema: 100%-os teljesítmény
Befektetések a családok életében
Érettségi feladatok Matematika logika, gráfelmélet
Kombinatorika Érettségi feladatok
A Magyar Egészségügyi Menedzser Klub fóruma
JAVA programozási nyelv NetBeans fejlesztőkörnyezetben I/13. évfolyam
Magyar őstörténet tanuláshoz....
Előadás másolata:

Matematika 2. osztály Készítette:Pinczésné Kovács Anikó

Thököly Imre a kastélyában magához hívatta az udvarmesterét. -Hogy állunk a fegyverekkel ? -Karabélyok darabszáma 98, s 19-cel kevesebb az ágyúnk. Hány ágyú van? 79 ágyú van.

-Hogy állunk az gabonával?Tele a kamra? -Búzából 52 zsák van,18-cal több zsák,mint a rozsból. a.Hány zsák rozs van? b.Hány zsák gabona van összesen?

a. 52-18=34 34 zsák rozs van. b. 34+52=86 86 zsák gabona van.

-Mennyi szalonnánk van? -21 szalonnánk van, s négyszerannyi sódar. Hány sódar van? 21x4=84 84 sódar van.