Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
A FOGLALKOZTATÁS ÉS A CSALÁDOK ÉRDEKÉBEN ÁTALAKULT SZAK- ÉS FELNŐTTKÉPZÉS Kormányzati stratégia intézkedések Modláné Görgényi Ildikó szakképzési és felnőttképzési.
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény Együttműködés a szakképzés területén a kamarák és az érdekképviseleti szervek között Dávid Lajos FMKIK alelnök Székesfehérvár,
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar bemutatása Oktatás-kutatás-innováció Dr. Estefánné dr. Varga Magdolna.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
A sport és határterületei szakirodalmának keresése könyvtári katalógusokban Pándi Dóra TE könyvtáros.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
AZ OEFI TÁMOP / SZÁMÚ ”EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI SZAKMAI HÁLÓZAT LÉTREHOZÁSA” CÍMŰ KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJE FELADATAI
Környezettan-tanári mesterszak 1. A szakirány célja: A szak célja olyan tanárok képzése, akik képesek a környezettannal, környezetvédelemmel, természetvédelemmel.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
MESZK Gyermekápolási Szakmai Tagozat Beszámoló Bognár Lászlóné tagozatvezető.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Aaa. Nők és családon belüli erőszak elleni lépések  től a Szociális és Munkaügyi Minisztérium (jogelődje ICSSZEM)és a civil szervezetek egyeztetése.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Pályázati lehetőségek Nagy Réka Közművelődési és kulturális intézmények pályázati lehetőségei.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
„Az én könyvtáram” a Múzeumi és könyvtári fejlesztések mindenkinek A könyvtári fejlesztéseket bemutató programismertető Fodor Péter előadása 2017.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
SZAKMAI ÉLETÚT Baranyai Zoltán Józsefné igazgató rajz, vizuális- és környezetkultúra szakos tanár Badacsony 2015.
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Együttműködő egyetemek:
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
A felsőoktatási tanácsadás országos módszertani fejlesztése
Barcsák Marianna KPSZTI
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
A magyar LLG Tanács ülése
Gyakorlati megvalósítása
Mayer József Budapest február 27.
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
Kispálné Horváth Mária
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Magyarország: logisztikai központ
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Dr. Varga Csaba, SZTE TTIK,
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Mikáczó Viktória tanársegéd
Szakmai köszöntő Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
A program általános célja
A projektek jelentősége a Műegyetemen
Ereky István Közjogi Kutatóközpont
Ifjúságsegítés értékközvetítéssel
Intézményvezetői célkitűzések
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Áttekintés a HÉTFA Kutatóintézet Önkormányzati témájú kutatásaiból
Zalaegerszeg, 21 February 2018
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Felnőttképzés a közművelődésben
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Lorem ipsum.
Célegyenesben vagy a rajtvonalnál?
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
Üzlezi információelemző specializió
A statisztikus elemző specializió
Előadás másolata:

Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0012 Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva A Nyugat-magyarországi Egyetem szerepvállalása a projektben Katona György 2014.június 04.

Előadás vázlat A Nyugat-magyarországi Egyetem Pedagógusképzés az NymE-n A projektben vállalt feladatok TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0012

Nyugat-magyarországi Egyetem Hálózatos egyetem: 9 Kar – 6 város Apáczai Csere János Kar (Győr) Benedek Elek Pedagógiai Kar (Sopron) Berzsenyi Dániel Pedagógusképző Kar (Szombathely) Erdőmérnöki Kar (Sopron) Geoinformatikai Kar (Székesfehérvár) Közgazdaságtudományi Kar (Sopron) Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar (Mosonmagyaróvár) Simonyi Károly Műszaki, Faanyagtudományi és Művészeti Kar (Sopron, Zalaegerszeg) Természettudományi Kar (Szombathely) Minőségre törekvés: 75 % fölötti minősítettség TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0012

Pedagógusképzés az NymE-n Az NymE pedagógusképző spektruma: Csecsemő és kisgyermeknevelő BA szak Óvodapedagógus BA szak Tanító BA szak Szakoktató (műszaki , üzleti, mezőgazdasági) BA szak Közismereti tanár szakok 15 osztatlan MEd szak Szakmai tanár szakok Agrármérnök-tanár MA szakok Közgazdásztanár MA szak Mérnöktanár MA szakok Pedagógusképző Központ (2013. januárjától) Érintett karok: AK, BPK, BDPK, TTK, MÉK TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0012

A projektben vállalt feladatok - O/1. A pedagógusképzés módszertani támogatása, képzés és tartalomfejlesztés Az „IKT a pedagógiában” tantárgy megújítása A közgazdásztanár és az agrár-mérnöktanár képzés megújítását célzó szakmódszertani kutatások Tananyagfejlesztés a szakmai tanárképzés és a szakmacsoportos OKJ képzés összekapcsolására a közgazdásztanár és az agrár-mérnöktanár képzésekben Összehasonlító kutatás a szakmai tanárképzést folytató intézmények körében A fenntarthatósághoz és a környezettudatossághoz kapcsolódó tananyagfejlesztés TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0012

A projektben vállalt feladatok - O/1. A pedagógusképzés módszertani támogatása, képzés és tartalomfejlesztés 3 szakirányú továbbképzés szakmai pedagógusok számára 2 tananyagfejlesztés az ember és társadalom NAT területen 3 szakmai megújító és gyakornok-támogató program kidolgozása képzők képzése program ember és társadalom NAT területen Képzési akkreditációs és nyilvántartási feladatok elvégzése Módszertani jegyzet a szakmai pedagógusképzéshez A szakmai tanárképzés múltja és jelene - tanulmánykötet A Képzés és gyakorlat neveléstudományi folyóirat továbbfejlesztése a szakmai pedagógusképzés számára TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0012

A projektben vállalt feladatok - O/2. A szakmai gyakorlat elindításához szükséges fejlesztések kialakítása A BCE mentor-kiválasztási rendszerére alapuló program gyakorlatvezető tanárok számára Részvétel a szakmai pedagógusok szakmai gyakorlatára vonatkozó egységes tartalmi elemek kidolgozásában A szakmai pedagógusképzésében résztvevő mentorok számára továbbképzés kidolgozása Egységes adatmodellen alapuló adatbázis létrehozása a gyakorlatra jelentkező szakmai pedagógusjelöltek és intézményi gyakorlóhelyek társítására Képzők képzése programban a tehetséggondozás tématerület gondozása TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0012

A projektben vállalt feladatok - O/3. Pedagógusképző kutató- és szolgáltató központok hálózatának fejlesztése Részvétel a szakmai pedagógusképzést folytató intézmények szolgáltató- és kutató hálózatának szervezetében Kapcsolódás az OFI kutatási munkájához Részvétel projekt-rendezvényeken, fórumokon, workshopokon, konferenciákon TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0012

Nyugat-magyarországi Egyetem Köszönöm figyelmüket! Katona György Nyugat-magyarországi Egyetem titkarsag@bpk.nyme.hu TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0012