LabVIEW bevezetéstől a feszültség-áram karakterisztikáig Vida Andrea

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Térinformatika a Soproni Vízmű Rt. - nél Bódis Gábor Varga Ákos Sopron és Környéke Víz- és Csatornamű Rt.
Advertisements

A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
AZ OEFI TÁMOP / SZÁMÚ ”EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI SZAKMAI HÁLÓZAT LÉTREHOZÁSA” CÍMŰ KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJE FELADATAI
KÖZÖS UTAKON – PÁRBESZÉD A TÁRSADALMI FELZÁRKÓZÁSÉRT KONFERENCIA DECEMBER 2. DR. GARAI PÉTER EU FEJLESZTÉSEK VÉGREHAJTÁSÁÉRT FELELŐS HELYETTES-ÁLLAMTITKÁR.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
Energetikai tanácsadás Tervezés Energetikai tanúsítás Komplex kivitelezés Megvalósítási tanulmány Projekt finanszírozás Több mint 400 db kivitelezés több.
Pályázati lehetőségek Nagy Réka Közművelődési és kulturális intézmények pályázati lehetőségei.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
XXIV. Országos Jegyző-Közigazgatási Konferencia Wi-Fi és HD kamerarendszer Borbély Olivér
Az Európai Unió fogyatékosügyi stratégiája Szombathely, június 22.
Internet tudományos használata
Gazdasági informatika - bevezető
Nemzeti Audiovizuális Archívum
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
Számítógépes szimuláció
A GINOP kiemelt projekt általános bemutatása, elért eredményei
Az „első lépés” TÁMOP
Operációs rendszerek.
A kérdőívek, a kérdőívszerkesztés szabályai
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
A rehabilitációt segítő támogatások, jogszabályi változások
Gyűjtőköri szabályzat
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Mikrovezérlők alkalmazástechnikája laboratóriumi gyakorlat
Becslés gyakorlat november 3.
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Országos Felnőttképzési Tanévnyitó Debrecen
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
Táblázatkezelés alapjai
A mozgási elektromágneses indukció
„B” komponens Az SZTE informatikai infrastruktúrájának fejlesztése
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
A számítógép operációs rendszere
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Grosz imre f. doc. Kombinációs hálózatok /43 kép
Regressziós modellek Regressziószámítás.
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Monitor(LCD).
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
Informatikai gyakorlatok 11. évfolyam
Munkanélküliség.
B M Java Programozás 4. Gy: Java GUI IT A N Tipper, MVC kalkulátor
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
A Microsoft SharePoint testreszabása Online webhely
Posteinerné Toldi Márta
A számítógép története
A szállítási probléma.
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
A számítógép operációs rendszere
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Mikrovezérlők alkalmazástechnikája laboratóriumi gyakorlat
Matematika II. 5. előadás Geodézia szakmérnöki szak 2015/2016. tanév
A MATARKA és az EPA közötti együttműködés
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Szöveges adatok tárolása
A dolgozói teljesítménymérés gyakorlata a százhalombattai Hamvas Béla Városi Könyvtárban Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár Minőségirányítási szakmai nap.
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Előadás másolata:

LabVIEW bevezetéstől a feszültség-áram karakterisztikáig Vida Andrea Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0007 2018.05.11.

Bemutatkozás Név: Vida Andrea Szak:Mérnök informatikus Szakirány: „Rendszer és hálózati mérnök” Végzés várható időpontja: 2016. január Cél: TDK Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0007 2018.05.11.

Tartalom jegyzék LabVIEW (Laboratory Virtual Instrument Engineering Workbench) A program főbb egységei Másodfokú egyenlet megoldására szolgáló program Általam elkészített programok SI és a brit mértékegységrendszer között átváltó program Prímszám megállapító program Feszültség – áram karekterisztika Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0007 2018.05.11.

LabVIEW (Laboratory Virtual Instrument Engineering Workbench) grafikus programozási nyelv virtuális műszereket (virtual instruments) hozhatunk létre kialakíthatjuk virtuális műszereinket, a kezelőfelületet, ezután speciális illesztőkártyák segítségével a technológiához kapcsolhatjuk a különféle célokra kifejlesztett műszereket mérésadatgyűjtésre specializált elemeket tartalmaz, amelyek segítségével kialakíthatjuk programunk felhasználói felületét kezelőfelület kialakítása után a műszerek közötti kapcsolatot definiálni kell, mely grafikusan történik egy másik ablakban Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0007 2018.05.11.

A program főbb egységei Front panel, felhasználói felület beleavatkozás a program működésébe kontrollok(bemeneti, vezérlő elemek, melyek befolyásolják a programunk működését) indikátorok (kimeneti, kijelző elemek, melyek eredmények megjelenítésére szolgálnak) Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0007 2018.05.11.

Block Diagram panel programozói felület programkészítés grafikus elemek segítségével minden elem szimbóluma megjelenik, melyeket a front panelen előzőleg elhelyeztünk az elemek közötti kapcsolat megteremtése struktúrával függvénnyel aritmetikai logikai műveletekkel minden egyéb szükséges objektummal Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0007 2018.05.11.

Másodfokú egyenlet megoldására szolgáló program   Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0007 2018.05.11.

SI és a brit mértékegységrendszer között átváltó program 1m = 3,281 ft (láb) 1kg = 2,2 Ibs (font) Celsius∙11,8 + 32 = Farenheit Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0007 2018.05.11.

Prímszám megállapító program Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0007 2018.05.11.

Ismerkedés a LabVIEW programmal SI és a brit mértékegységrendszer között átváltó program szókereső program 10 különböző számot tartalmazó tömb létrehozása bekéréssel véletlenszám generáló és százalékos eloszlást kirajzoló program prímszám megállapító program Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0007 2018.05.11.

Adatgyüjtö eszköz NI USB-6008 Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0007 2018.05.11.

Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0007 2018.05.11.

Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0007 2018.05.11.

Köszönöm a megtisztelő figyelmüket!  Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi Főiskolán TÁMOP-4.2.2/B-10/1-2010-0007 2018.05.11.