PSV AKADÉMIA 2007/2008.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Játékvezetők teendői mérkőzés előtt, közben és után
Advertisements

KÖZÖSSÉGI HÁZ KISVASZAR 2012.
Új pályán! MKOSZ-STRATÉGIA.
Játékváros (Ditzingen játékvárosainak példái alapján) Időpont: június vége- július eleje Helyszín: GYAKI-5.Sz. Általános Iskola és Sportiskola Játékváros.
UEFA-A /UEFA PRO Tanfolyan Mérkőzés megfigyelés BELGIUM - SPANYOLORSZÁG Bob Browaeys , 19: :30.
OTP-MOL BOZSIK – PROGRAM Tehetségkutató és Foglalkoztató program
Bozsik Gyermek Egyesületi Program U8/9
MRGSZ Stratégiai terv Verzió: 2. RC2. JÖVŐKÉP Aktuális MRGSZ cél: Láthatóvá tenni a a rögbit Magyarországon és a Magyar rögbit Európában!
Elnökségi beszámoló 2009 Lányi András. Tartalom - Triatlon, mint lehetőség - Elnökségi tevékenység - Eredmények - Tervek 2010.
Alapinformációk az átmenetben nyújtott munkaerőpiaci szolgáltatásról Munkaerőpiaci szolgáltatás az iskola és a munkaerőpiac közötti átmenetben.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
KAPUS KÉPZÉS EDZŐI SZINT 1. (UTÁNPÓTLÁS) ELMÉLET
Minden csapatjátékban, a legfontosabb része a játéknak a VÉDEKEZÉS.
Az Egri Vízilabda Klub útmutató támogató szervezetek részére.
A Belga LSZ fejlesztési terve
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
1905->. A csapat amióta létrejött még soha nem esett vissza a Spanyol másodosztályos bajnokságába.
 Citybau Junior European Tennisteam július óta Babos Timi ajánlásával (ha többet szeretnél megtudni Timiről: vagy
Egyéni látogatás a Kecskeméti Kulturális és Konferencia Központ Nonprofit Kft.-ben ( ) Készítette: Alföldy-Boruss Zsófia.
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Testnevelés (Labdarúgás)
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Mesés Mesék Élvezd a mesék csodálatos világát!
Magyar Máltai Szeretetszolgálat Nyugat-Dunántúli Régió
A BELGA LABDARÚGÓ SZÖVETSÉG UTÁNPÓTLÁS NEVELÉSI FILOZÓFIÁJA
EDZŐKÉPZÉS A MŰKÖDÉS Bob Browaeys , 17: :00.
UEFA STUDY GROUP OCT 2008 A BELGA LABDARÚGÓ SZÖVETSÉG TECHNIKAI OSZTÁLYA A MŰKÖDÉS Michel Sablon , 17: :15.
UEFA STUDY GROUP OCT 2008 UTÁNPÓTLÁS AKADÉMIAI IGAZGATÓ (DYA) ELMÉLET Marc Van Geersom , 10: :10.
évi adatok labdarúgó csapatok száma versenyengedélyes labdarúgók száma amatőr sportszervezetek száma.
Horváth Mihály Gimnázium
A pszichológia tárgya mentális folyamatok viselkedés.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK A TÁMOP Jó pályán! projekt nyíregyházi szakmai fórum RÉSZTVEVŐIT! Nyíregyháza, július 16 szombat.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Mennyire találta motiváltnak 1.sz. asszisztensét, mennyire segítette működését? Mennyire találta motiváltnak 2.sz. asszisztensét, mennyire segítette működését?
Mentor Oscar.
Látjátok! Ők az ellenfelek…
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
A beiskolázás előkészítése
A talentum A tehetségfejlesztés programja SZOMBATHELY(kick-off)
EDZÉSTERVEZÉS.
HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “UviaYouth.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Kézilabda.
A Labdarúgás.
TÁMOP / A mindennapos testnevelés részét képező mozgásprogramok tapasztalatai.
Alsó korhatár: 16. életévét a mérkőzés napjáig naptári napra betöltötte A mérkőzésre kötelezően nevezendő legalább 3 fő január 1. és utána született.
A éves gyermekek támogatása a tanulásban - szülői szemmel Prigl Ágnes szülő Szolnoki Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti.
Tájékoztató előadás a szakról ELTE PPK Nyílt Nap január 29. Sportszervező BSc.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
A köznevelési intézményi rendszer változása, Szakképzési Centrum és Kamara együttműködése a kamarai garanciavállalás sikeres megvalósításáért Kalmár Andrea.
TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” Előadó: Petromán Anikó.
PFLA Regionális Utánpótlás Központ
Művészeti szülői értekezlet
„Közös cél-közös akarat” program Szombathely 2009
Almási-Szabó Marcella Tímea - sportmasszőr
A mennyiségből a minőségbe – az MKOSZ stratégiai terve
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
Back to Nature Egy kísérleti, természet-közeli, innovatív pedagógia kifejlesztése általános iskolák számára.
Veszprém Megyei Tájfutó Szövetség Közgyűlés, január 28
UEFA Grassroots Tornák szervezése
2016. november 7..
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
KÉSZÍTETTE: DORKA PÉTER ALPROGRAM FELELŐS
KINCSKERESŐ TEHETSÉGKUTATÓ PROGRAM
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

PSV AKADÉMIA 2007/2008

„A tanulás és a foci kéz a kézben megy!” ISKOLA ÉS LABDARÚGÁS Főállású tanulási koordinátor LOOT – PROJECT GRADES „A tanulás és a foci kéz a kézben megy!” PSV AKADÉMIA 2007/2008

CÉLOK AZ AKADÉMIÁN Elsődleges cél Másodlagos cél Hosszú távú cél A PSV számára profi játékosokat nevelni! Másodlagos cél Karrier profi játékosként vagy a PSV-nél vagy MÁSHOL! Hosszú távú cél A jó hírnév megszerzése minőségi edzésekkel és nemzeti/nemzetközi oktatási központtal PSV AKADÉMIA 2007/2008

AZ AKADÉMIA FELÉPÍTÉSE Felelős személy Edward Sturing Csapat Edzésszám Meccsszám/hét 2e U23 7 1 A1 U19 11 (8) 1+1 B1 U17 6 1+1 C1 U15 5 1 C2 U14 5 1 Felelős személy Roland Vroomans Csapat Edzésszám Meccsszám/hét D1 U13 5 1 D2 U12 4 1+1/2 D3 U11 3 1+1/2 E1 U10 3 (2) 1+1/2 7:7 E2 U9 3 (2) 1+1/2 7:7 F1 U8 2 1+1/2 7:7 Kapus edzők (2): 1. Andre v Gerven 2. Edwin Sussenbek Kordinációs edző (2): 1. Luc v Agt 2. Gert Jan van Dijk Technikai edző (9–19 éves korig): 1. Jefta Bresser PSV AKADÉMIA 2007/2008

Egyéni képzés az első helyen! A játékosoknak dominánsabbá kell válniuk! Kreatív játékosra van szükség! A labda és a test kontroll alatt tartása Egyénileg dominálni a pályán Csapatként dominálni a pályán Mindezt összekapcsolják passzolási és kapura lövési gyakorlatokkal! PSV AKADÉMIA 2007/2008

A TEHETSÉGKUTATÁS FELÉPÍTÉSE A nemzeti és nemzetközi tehetségkutatás felelőse Stan Valkx Felnőtt nemzetközi 5 főállású tehetségkutató 19 év feletti játékosok Nemzetközi fiatalok Fiatalok (hazai és külföldi) 2 főállású tehetségkutató 14–19 évesek 7–14 évesek Kb. 25 segítő tehetségkutató van! T-T-P-M Erények hiányosságok elemzése Együttműködés amatőr klubokkal Képzett új játékosok igazolása Masters/Masters on-tour PSV AKADÉMIA 2007/2008

TEHETSÉGKUTATÁS FELÉPÍTÉSE PSV terv az utánpótlásra PSV SZAKEMBEREK KEZDÉS! 2007. szeptember PSV terv az utánpótlásra TEHETSÉG- KIVÁLASZTÁS Bemenő folyamat 8 hónap alatt PSV F1 U8 PSV E1/E2 U10+U9 2008. április PSV AKADÉMIA 2007/2008

ISKOLA ÉS FOCI PSV AKADÉMIA 2007/2008

ISKOLA ÉS FOCI 4-5-6 osztály 1-2-3 osztály PSV AKADÉMIA 2007/2008 NAPI PROGRAM 4-5-6 osztály 07.00–08.00 Utazás Eindhovenbe 08.00–08.30 Utazás az iskolához 08.30–13.00 Tanórák (+óra lehetséges) 14.10–15.45 Házi feladat 15.45–16.15 Utazás az edzésre 16.15–17.30 Edzés 17.45–18.00 Utazás állomásra 18.00 Eindhovenből hazautazás 19.00 Hazaérkezés 2x1 héten edzés az iskolába 1-2-3 osztály 07.00–08.00 Utazás Eindhovenbe 08.00–08.30 Utazás az iskolához 08.30–13.00 Tanórák 13.25–14.30 Házi feladat 14.30–15.00 Utazás az edzésre 15.00–16.15 Edzés 16.30–16.45 Utazás állomásra 17.00 Eindhovenből hazautazás 18.00 Hazaérkezés 1x1 héten edzés az iskolába PSV AKADÉMIA 2007/2008

KOMMUNIKÁCIÓ A JÁTÉKOSOKKAL VCM=EGYÉNI KÉPZÉSI PROGRAM ÉS SZÜLŐKKEL VCM=EGYÉNI KÉPZÉSI PROGRAM PSV AKADÉMIA 2007/2008

KOMMUNIKÁCIÓ A JÁTÉKOSOKKAL ÉS SZÜLŐKKEL 1. Június – találkozó az új szülőkkel, játékosokkal 2. Augusztus – csapattalálkozó – általános előadás az edző részéről a játékosokkal. Szülőkkel 3. Augusztus – a PSV légkör megismertetése 4. December – egyéni képzés, program 5. Január – vendég előadók beszéde különböző célokról 6. Április – egyéni képzés, program PSV AKADÉMIA 2007/2008

KOMMUNIKÁCIÓ A JÁTÉKOSOKKAL ÉS SZÜLŐKKEL • Július – összes edző megbeszélése, egyéni képzés (1.) • Augusztus – egyéni képzés (1.) csak játékosokkal • November – összes edző megbeszélése, egyéni képzés (2.) • December – egyéni képzés (2.) csak játékosokkal + szülőkkel is • Március – összes edző megbeszélése, egyéni képzés (3.) • Április – egyéni képzés (3.) csak játékosokkal Célok: 1. Tiszta, érthető legyen 2. Bátorítás az önállóságra PSV AKADÉMIA 2007/2008

KOMMUNIKÁCIÓ A JÁTÉKOSOKKAL ÉS SZÜLŐKKEL POZITIV ÉRDEKLŐDÉS NE LEGYEN FELTŰNŐ VISELKEDÉS A MECCSEKEN SPORTOLÓI HOZZÁÁLLÁS KOMMENTÁR, HOZZÁSZÓLÁS CSAK OTTHON! KRITIKA CSAK EDZŐ, AKADÉMIAI VEZETŐ TEHETI! PSV AKADÉMIA 2007/2008

KOMMUNIKÁCIÓ A JÁTÉKOSOKKAL ÉS SZÜLŐKKEL Mérkőzés: – ( – ) Dátum: . Név és szám Osztályzat: Rövid értékelés: PSV AKADÉMIA 2007/2008

EGYÉNI KÉPZÉSI PROGRAM (ANALÍZIS) Rövid és hosszú távú célok Idő terv 1. 2. 3. Név Pozíció a csapatban Rövid és hosszú távú célok Játékos álma Erősségek Hiányosságok Példa a következő oldalon PSV AKADÉMIA 2007/2008

EGYÉNI KÉPZÉSI PROGRAM (ANALÍZIS) Lars Hutten Idő terv 1. 2. 3. Én magam a következőkért vagyok felelős TERV Célok: Minden IFI „A” meccsen játszani/ profi szerződést kapni Ha az IFI „B”-ben játszom a legjobb legyek Az iskolában letenni a vizsgáimat A szezon második felében a kedvenc pozíciómban akarok játszani (9vagy 10) A szezon második felében meghívjanak a válogatottba Álom: 1. A PSV első csapatában akarok játszani 2. A REÁL MADRIDBAN játszani Erősségek Hiányosságok PSV AKADÉMIA 2007/2008

Készítette a 2A Reklámstúdió Kft.