HELLO BULLSHIT NÉLKÜLI VILÁG!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
Tízből 8 magyar netező használ közösségépítő szájtot.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Innovatív értékesítési lehetőség a mezőgazdasági vállalkozók számára.
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
A székesfehérvári fiatalok helyzete
MOBIL – PLT együttműködés
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
NIIF VoIP projekt aktualitások
Az „első lépés” TÁMOP
Adattárház fejlesztés módszertani tapasztalatok a HIFI-ben
Szakdolgozatok védése
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 19
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Résztvevői létszám Év Létszám Összesen: 2110 Budapest Regionális 456
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
A hazai gépjárművezető-képzés elméleti oktatásának közlekedésbiztonsági elemzése és hatása a kezdő gépjárművezetőkre Kiss Diána Sarolta Prof. Dr. Holló.
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
Szakdolgozatok védése
Vállalati brosúra A cég általános célkitűzése
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
Tájékoztató a évi OSAP teljesüléséről
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
SZÁMVITEL.
Vállalati értekezlet Cégnév.
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
„Általunk lesz jobb!” EURÓPAI IFJÚSÁGI HÉT 2008.
Az egyéni és Szociális kompetenciák szerepe a karrierindításban
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
Zalaegerszeg, 21 February 2018
Compliance és Corporate Governance
Új pályainformációs eszközök - filmek
Northwind Traders Kik vagyunk?
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
A kutatás etikai vonatkozásai
A gyermeki jogok érvényesítése
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
Vállalati brosúra A cég általános célkitűzése
Publikálni vagy nem publikálni? Ez itt a kérdés
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Céges értekezlet címe Előadó.
Az „Egyetlen PPG” vagyunk
Áramlástan mérés beszámoló előadás
Miért veszélyes a gyógyszerhamisítás?
Az aktív korúak ellátására való jogosultság megállapítása
A tehetséggondozás kihívásai
“Kicsit kemény, nehéz, de kezdem élvezni”
Intuitív szakértői módszerek
Előadás másolata:

HELLO BULLSHIT NÉLKÜLI VILÁG!

GENERÁLJUNK SZTORIT! CÉLJAINK : Újságírók - Odafigyelünk rátok. Potenciális megbízók - Tudunk sztorit generálni. Vállalati pr-esek - Mindenkinek jobb, ha erre figyelünk. Saját ügyfelek: Hagyjuk már a bullshitet, nem működik!

KÉRDEZZÜK MEG AZ ÚJSÁGÍRÓKAT! Szerintük mitől jó egy pr-es? (…és mitől rossz?) Mik azok a dolgok, amiket szeretnek? (…és miket utálnak?) Melyek a trendi témakörök? (…és mi az uncsi?) Újságírók mondták (telefonon, e-mailben, kutatás közben, s utána): „Jó, hogy végre foglalkozik valaki ezzel…” „Az utált szavak és kifejezések felsorolására több lehetőséget kellett volna adni. :-))” „Nagyon jó ötletnek tartom ezt a kérdőívet, mert a PR és a média együttműködésén sokat javíthat, ha egyik fél meghallgatja a másik véleményét.” „ Kiváló kezdeményezésnek tartom a kérdőívet, így sokkal hatékonyabb lesz munka.” „ Végre egy valamirevaló kutatás, amelyik nem akarja elkenni már a kérdésekben a valószínű válaszokat. :)”

KIDERÜLT: A leginnovatívabb sajtóanyagokat gyűlöli leginkább a sajtó. ÉS KIDERÜLT, HOGY MILYEN A JÓ PR-ES

A KUTATÁS IHLETET ADÓ EREDMÉNYE: Avagy így született meg a Bullshit Filter

ÍRTAK RÓLUNK

PRESSBOOK Dátum Médium Cím, link az eredeti anyaghoz Téma 2015.02.27 Médiapiac Felmérés a pr-esek és az újságírók kapcsolatáról Újságírók és pr-esek viszonya News4business Sakkom Interaktív: Felmérés a pr-esek és az újságírók kapcsolatáról 2015.02.28 Bevezetem.eu A bevezetem.eu stábja is részt vett a pr-esek és az újságírók kapcsolatát elemző felmérésben 2015.03.02 Médiapiac hírlevél Brandtrend A leginnovatívabb sajtóanyagokat gyűlöli leginkább a sajtó Médiainfo A pr-esek és az újságírók kapcsolata Marketinginfo 2015.03.03 Médiainfo hírlevél Kreatív Online hírlevél Storyból vásárlót - Tartalommarketing a gyakorlatban (2015-03-11) Workshop 2015.03.04 Marketinginfo hírlevél 2015.03.05 Menedzserképző Központ Menedzserképző Központ VI. Marketing Konferencia Marketing Konferencia: Tartalomból vásárlót 2015.03.07 Turizmus Online Storyból vásárlót - Tartalommarketing a gyakorlatban 2015.03.08 Élelmiszer.hu 2015.03.17 Salesactivation.hu Storyból vásárlót - előadói szemszögből 2015.03.23 Bkik.hu Értékesítésfüggő marketingstratégiák a gyakorlatban Előadás 2015.04.03 Men.hu 10 gyűlölt szó, amit rühellnek az újságírók 2015.04.08 Prherald A PR-ESEK ÉS AZ ÚJSÁGÍRÓK KAPCSOLATA 2015.07.24 Bullshit-szűrőt fejlesztett a SAKKOM Bullshit filter Kreatív.hu Bullshitszűrőt fejlesztett egy ügynökség PR Herald A sajtókommunikáció hatékonyságnövelése mmonline Bullshitmentesítésben segít a pr-cég 2015.07.27 Kreatív Hírlevél 2015.07.28 Sakkom Interaktív: Így növelheti a sajtókommunikáció hatékonyságát 2015.08.04 Origo Üzletrész Visszaüt, ha innovatívnak nevezi a termékét 2015.09.05 Így növelheti a sajtókommunikáció hatékonyságát 2015.09.25 Kreativ Online Rapszám készült a buta közleményekről

KONFERENCIÁKRA IS ELVITTÜK AMI PARÁZS VITÁT IS GENERÁLT. Az egyik vállalati kommunikációs szakember már ismerte a kutatás eredményeit, s ezzel nyitott: „Az újságíróknak nincs más feladata, csak lehozni a mi anyagainkat…” Több ügyféloldalon dolgozó kommunikációs szakember mondta, hogy amióta olvasott a Bullshit Filterről, lefutatja a közleményüket benne, mielőtt kimenne.

AZ ÜGYFELEINKKEL IS ÁTBESZÉLTÜK Khm…de hát a Bullshit Filter pirossal jelöli, az újságírók tuti hidegrázást kapnak tőle… Most azonnal beleírod, hogy innovatív! Edukációs workshop ÉS MÉG DAL IS KÉSZÜLT A BUTA SAJTÓKÖZLEMÉNYEKRŐL! (KATT AZ IKONRA!)

EREDMÉNYEK A kutatásban 117 újságíró vett részt: már ekkor tucatnyi hívást és e-mailt kaptunk („jó, hogy végre valaki foglalkozik ezzel”). Azóta nem ritka, hogy „na, ezt nézd meg” kommenttel más sajtóhírét kapjuk meg újságíróktól. A pr-esek körében hírhedt, HWSW szerkesztőség által szégyenfalként üzemeltetett OMFG 2.0-ra is felkerülnünk pozitív értelemben: a Bullshit Filter bejelentésének napján „Végre!” felkiáltással posztolták hírünket. A téma szakmai berkekben is vitát generált: konferenciákon, illetve már a szakmához szorosan nem kötődő lapokban is beszéltek a kezdeményezésről. A Bullshit Filtert eddig 180-an töltötték le (pr szakemberek nevüket is vállalva), ügyfeleinknél és új ügyfelekkel való beszélgetésekkor hivatkozási alap lett.