Kispálné Horváth Mária

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
„KAPASZKODÓ” SZOCIÁLIS BÖRZE november 24. Szakmai programok és kihívások az FSZK jelenében és jövőjében.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
SZAKMAI ÉLETÚT Baranyai Zoltán Józsefné igazgató rajz, vizuális- és környezetkultúra szakos tanár Badacsony 2015.
A lemorzsolódás jogszabályi környezete és a lemorzsolódás megelőzését szolgáló jelző- és támogató rendszer Benczúr Katalin főosztályvezető-helyettes Pedagógiai-szakmai.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
A felsőoktatási tanácsadás országos módszertani fejlesztése
Barcsák Marianna KPSZTI
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
A POK SZERVEZÉSÉBEN MEGVALÓSULÓ SZAKMAI PROGRAMOK A 2017/2018
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Mayer József Budapest február 27.
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során a megyében Simon Nóra Edina a Békéscsabai Pedagógiai.
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Közösségek, iskolák, resztorativitás
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Mikáczó Viktória tanársegéd
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Egri Pedagógiai Oktatási Központ
Ifjúságsegítés értékközvetítéssel
Intézményvezetői célkitűzések
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Áttekintés a HÉTFA Kutatóintézet Önkormányzati témájú kutatásaiból
Zalaegerszeg, 21 February 2018
DARUS.
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
SZAKMAI ÉLETRAJZ Dr. HÓDI Sándor
Pedagógusokat segítő szerepek
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Lorem ipsum.
Intézmény minőségirányítási programja
Iskolai szociális segítő
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Előadás másolata:

ELTE Savaria Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ tevékenységei Kispálné Horváth Mária 2017. 02. 07. Szakmai nap az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karán

Érintendő témák Az SRPSZKK-ról röviden Szakmai Szolgáltató Intézményegység tevékenységei Felsőoktatási és Kutatási Intézményegység tevékenységei Egyéb tevékenységek

1. Az SRPSZKK-ról röviden Alapítás: 2006 Többcélú, közös igazgatású köznevelési intézmény PPK szakmai felügyelete 10 fő közalkalmazott (6 ped. szakértő, 1 ped. előadó) További 5 fő havi megbízással, félévente akár több száz fő eseti megbízással 2 intézményegység Fő tevékenységek: pedagógiai szakmai szolgáltatások + felsőoktatási és köznevelési kutatások + gyakorlati képzés Hídszerep a köznevelés és a pedagógusképzés között

2. Szakmai Szolgáltató Intézményegység Pedagógusok tanulásának támogatása: 34 akkreditált 30 órás továbbképzés tankerület-igazgatási, köznevelési vezető szakvizsgás képzés nevelési értekezletek, szakmai napok, műhelymunkák, jó gyakorlatok… Pedagógiai értékelés: Szoftver a kompetenciamérések egyéni eredményeinek elemzésére Kompetencia-fejlesztő feladatbank Alkalmazás-fejlesztő feladatbank Tehetséggondozás: Országos történelem versenyek szervezése (7-8., 9-10. évf.) Szaktanácsadás/tantárgygondozás, pedagógiai tájékoztatás, tanulótájékoztatás, tanügy-igazgatási szolgáltatás, lemorzsolódás ellen támogató rendszer

3. Felsőoktatási és Kutatási Intézményegység Tanári MA: Szakterületi gyakorlat, féléves összefüggő egyéni gyakorlat Záróvizsga Osztatlan tanár: Alkalmassági vizsga Közösségi pedagógiai gyakorlat, szakterületi gyakorlat, egyéves összefüggő egyéni gyakorlat Kapcsolattartás a szakmódszertanosokkal, a Pedagógiai Intézettel, a Bolyai iskolával, a mentorokkal és a partneriskolákkal Kutatások: felnőttkori tanulás, pedagógusok tanulása, kutatás és probléma alapú tanulás, módszertan, mérés-értékelés, tehetséggondozás, iskolai egészségfejlesztés… Oktatás a pedagógusképzésben és továbbképzésben (6 fő)

4. Egyéb tevékenységek Projektekben való részvétel, tervezett projektek: EFOP 3.1.7. – Esélyteremtés a köznevelésben EFOP 3.1.2. – KOALA 2 nemzetközi Vasi Diák Közösségi Szolgálat irodájának működtetése Nyugdíjas Egyetem szervezése Szakmai programok, konferenciák szervezése Tanulmánykötetek gondozása Elektronikus tananyagok készítésének támogatása Pedagógiai innovációk támogatása Kulturális programok támogatása