ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Dijkstra algoritmus.
Advertisements

TANKÖNYVSZÁMLÁZÓ Rövid bemutató. Tanulók adatainak importálásához az xls fájlba rögzítjük az adatokat majd mentés másként csv fájltípusként.
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
Weblap szerkesztés HTML oldal felépítése Nyitó tag Záró tag Nyitó tag Záró tag oldalfej tözs.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
Független Pedagógiai Intézetben Az internet: miért, hogyan?
Jakab András Program-koordinátor Microsoft Program.
S z o b a s z e r v í z L A K Á S M A G A Z I N. p o r t á lp o r t á l Szobaszervíz lakásmagazin internetes portál Az internetes Szobaszervíz lakásmagazin.
Alapok Néhány apróság, amit tisztázni kell. Első feladatok Szúrj be egy diát a legelső helyre! Legyen rajta valami főcímszerű szöveg!
Böngészők Internet Explorer Mozilla Firefox
Prefix egyszerűen Miről is beszélek?. Részlet egy szoba beszélgetéséből.
Eszterházy Károly Főiskola ─ Médiainformatika Intézet HTML (HiperText Mark-Up Language) HTML leírónyelvvel írjuk le, hogy a weboldal elemei (képek, szöveg,
Tibeti személyiségteszt
A HTML alapjai Havlik Barnabás Készítette:
A GIMP képszerkesztő program bemutatása
Microsoft Office Power Point 2003 segítségével
Prezentáció a prezentációról
Mobilkód – az interaktív offline Szabó Tamás Head of Mobile Multimedia, Pannon.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Kezdeti teendők Letöltés: CharacterModellingBase.zip Blender3D futtatása headBase.blend betöltése.
Kézmozdulat felismerő rendszer
Eu-háló Partnerszervezeti Kommunikációs Center január 17.
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Az Internet alkalmazásának lehetőségei Áttekintés.
Adatbázis-kezelés Probléma: az excel kezelhetetlen túl sok adat esetén
EASY e-HR ® Automatizálja HR adatbázisát egyszerűen.
Egyszerű cserés rendezés
Készítette: Turócziné Kiscsatári Nóra
Többoldalas dokumentum készítése
Első lépések a szövegszerkesztő használatában
Gimp – animációk (1. rész)
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
Készítette: Földi Gergely Felkészítő: Antal Zoltán Szentpéterúri Általános Iskola Szentpéterúr, Kossuth Lajos Utca 13. Kedvenc szerkesztő szoftverem.
Hogyan készítsünk előadást?
Az Office 2007 új grafikus felülete
Táblázatok készítése Szövegszerkesztés – 5. óra. Miért érdemes táblázatot beilleszteni egy dokumentumba? Ha a dokumentumban sorokba és oszlopokba rendezetten.
Készítette: Derecskei Nikolett
PowerPoint A PowerPoint szerkesztői felülete öt fontosabb részre osztható fel. menüsor és eszköztár - ahonnan az utasításokat, eszközöket, opciókat,
Kompakt digitális fényképezőgép. Vonzó, masszív és könnyen kezelhető, a COOLPIX L25 ért a képekhez – így Önnek nem kell. Csoportképektől kezdve a közeli.
Rövid összefoglalás: © 2013 Microsoft Corporation. Minden jog fenntartva. A Lync kezdőképernyője A Lync kezdőképernyőjének bal oldalán lévő központban.
A Mozilla magyar nyelvű szerkesztőjének használata
Másolás és automatikus kitöltés
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Informatika Oktató: Bock Ádám. Prezentáció készítés PowerPoint program segítségével.
Telekocsi szolgáltatás kialakítása “Ruby on Rails” és lokalizációs megoldások felhasználásával Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai.
Táblák létrehozása és feltöltése adatokkal Rendezés Szűrés.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Információ és kommunikáció
Ajánlat, szerződés, számla dokumentumok egységes kezelése
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Ezek a stratégia elemek sorban
Osztály neve, száma Oktató Csapattagok
EZ AZ ÉN MŰVEM Facebook oldal.
Windows és Linux Word 1 (1983) … Word for Windows (1989)
Fodor Edina, óra feladata Fodor Edina,
Endnote Cite While You Write plugin 2013
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
CONNECTRA rendszer bevezetése
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Játszunk telefonon Készítette: Homlok Dávid
Hogyan készítsünk előadást?
Endnote Cite While You Write plugin 2015 Skultéti Attila
Előadás másolata:

Hogyan készítsd el a LEGHATÉKONYABB Facebook hirdetéseket percek alatt?

ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ Klikk ide: onlinekatapult.hu/adespresso

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra #1 Hirdetés feltöltés AdEspressoval Az első zseniális funkció, az a különböző hirdetésváltozatok percek alatt történő létrehozása!

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra Címsor variációk gombnyomásra

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra Hirdetés szöveg variációk gombnyomásra

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra Hirdetés KÉP variációk gombnyomásra

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra A kiválasztott képek…

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra Hirdetés URL & link szöveg

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra Így néz ki az első hirdetés variáció:

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra …a második variáció, különböző képpel:

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra …a harmadik variáció, különböző képpel:

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra Annyi variációt generál, amennyi különböző képet, szöveget, címsort adunk meg:

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra Ez eddig 3-5 perc volt és kész a 12 hirdetés variációnk

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra Elhelyezési beállítások (mobil – asztali, hírfolyam- jobb sáv stb.)

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra CSÚCS: automatikus UTM paraméterezés

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra Természetesen: konverzió követés

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra Földrajzi hely, életkor, nem – minden, ami Fb-on belül is beállítható

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra Érdeklődési körök – nagyon jó logikai feltételekkel

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra Hol tartunk eddig? 12 féle kreatív elkészítve Közönség beállítás kész 7-9 perc valós időben

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra Feltöltés előtt: különböző tesztelési lehetőség (ők mind külön adsetbe kerülnek)

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra Ha kiválasztod, hogy a nemet teszteled, Akkor 12 helyett 24 hirdetést hoz majd létre.

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra KÉSZ VAGY! Összesen 10-12 perc

#1 Hirdetés variációk gombnyomásra Ennyire egyszerű az AdEspressoval egy csomó különböző hirdetés variációt tesztelni. 10-12 perc kérdés az, ami a Power Editorral minimum 1-2 óra munka. …és ez még nem minden!

#2 Szuper statisztikai felület #2 Összehasonlíthatatlan statisztikai fel. A második zseniális funkció, az az, hogy egy képernyőn látsz minden a hirdetéseid teljesítményével kapcsolatban.

#2 Szuper statisztikai felület A hirdetés létrehozásánál azt a sok-sok különböző hirdetést nem csak véletlenül csináltuk… … mindegyik tesztelt beállítás egy felületen összefoglalja az eredményeket.

#2 Szuper statisztikai felület Közönség statisztikák Nálunk csak a férfiak konvertálnak jól…

#2 Szuper statisztikai felület Érdeklődési kör statisztikák Lehet, hogy nem a legnagyobb iparági oldalra érdemes hirdetned

#2 Szuper statisztikai felület Hirdetés „top factors” statisztikák

#2 Szuper statisztikai felület Összefoglaló: Mit nyersz, ha használod az AdEspressot? #1 Egy rakás időt: tized annyi energia a sokféle változatot elkészíteni az AdEspresso segítségével

#2 Szuper statisztikai felület Összefoglaló: Mit nyersz, ha használod az AdEspressot? #2 Aranyat érő statisztikákat: közönség, érdeklődési kör, hirdetés képek – szövegek eredményei

ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ A konkurensed utca hosszal le lesz maradva és ha csak nem ismeri az AdEspressot és azt, hogy mire képes…