Az iskola legfontosabb statisztikai adatai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
Advertisements

as tanév Záró értekezlet.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
A gyakorlatvezető mentor
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
Óvoda-iskola átmenet a Józsefvárosban
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
Magyar nyelv és irodalom TÁMOP-tapasztalatok. Külső - negatív A pályázat csúszása  Előzetes tanfolyamok + tanácsadó hiánya  teljes tanácstalanság A.
Kompetencia alapú képzés  Képességek, kézségek fejlesztése  9.C Közlekedési osztály  9.D Informatikai osztály.
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
Az országos mérések megújult rendszere
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
A mérés, értékelés szerepe, módja, lehetőségei a tehetség felismerés és a tehetséggondozás területén Ráduly Zsolt.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Tájékoztató fórum Szakiskolai fejlesztési program C komponens iskolái számára KOMPONENS C Miskolc május 5. Nagy Zoltán komponensvezető
Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Kaposvár (volt Rippl-Rónai)
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola Kecskemét Bethlen krt. 63. Mérés-értékelés Konferencia Mezőtúr
Idegenforgalmi, Kereskedelmi és Vendéglátó Szakképző Iskola Sopron Kompetencia mérések azok visszajelzései és hatása a napi munkára.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
Köszöntjük a pályaválasztási szülői értekezlet résztvevőit! Nyíregyháza, szeptember 29.
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
Inczédy György Szakközépiskola és Szakiskola Iskolánk idén 125 éves, a térség legrégebbi szakképző intézménye. Szakmák Vízvezeték- és vízkészülék-szerelő,
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
2016. november 12..
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
Regionális konferencia
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
Pályaválasztási szülői értekezlet
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
IRÁNY A PÁLYA! november 14. „Az emberi nemnek az a hivatása, hogy munkáljon, alkosson, teremtsen.” Széchenyi István.
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
2018/2019 tanév.
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Szülői választmány 2018.szept. 25.
Középfokú oktatási intézmények
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Pályaválasztási szülői értekezlet
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Előadás másolata:

Az iskola legfontosabb statisztikai adatai Tanulólétszám: 308 fő 9.-10. évfolyamon – 7 szakmacsoport, 117 tanuló Reintegrációs csoport – 11 fő 11.-12.-13. évfolyam – 8 szakma, 191 fő

A 2007 szeptemberében a bemeneti kompetenciamérésen résztvevők adatai Minden 9.-10. évfolyamos tanuló részt vett – 117 fő Javítást az osztályfőnökök végezték (5 fő) Az adatok feldolgozását az osztályfőnökök és az informatikus végezte

A kompetenciamérés eredményeinek feldolgozása, további sorsa Szülői értekezlet Tantestületi értekezlet Osztályfőnöki órák Közismereti és szakmai órák

A feldolgozás szülői értekezleten Rendkívüli szülői értekezlet – szülő + tanuló Minden szülő kézhez kapta gyermeke eredményeit Az osztályfőnökök segítséget adtak értelmezni az adatokat Pozitív eredmény: a szülők kb. 70%-a felkereste az iskolát!

Tantestületi értekezleten történő feldolgozás Osztályfőnökök beszámolói osztályuk eredményeiről Kiemelt feladatok megfogalmazása Csoportbontás: csak matematika és német A hiányosságok alapja a szövegértés!!!

Tantestületi döntés A tanévben 150 db-os kb. 10 perces szövegértési feladatbank létrehozása Példa: a mellékelt lapokon Elkészült már 60 db Felhasználása: órákon, a helyettesítéseken különösen hasznosak

Feldolgozás osztályfőnöki órákon Tanulói beszámolók januárban A féléves munka könnyebb értékelése Nevelési cél: önértékelés

Feldolgozás közismereti és szakmai órákon A magyar és matematikát tanítók beszámolója az augusztusi salgótarjáni felkészítésről Az interneten található kompetencia alapú feladatsorok rendszeres használata

Kiemelt feladat a következőkben Felkészülés szövegértési feladatokkal, kompetencia alapú gyakorlatokkal, a 2008-as májusi OKÉV-os és a 10. évfolyamos SZFP II.-s kompetenciamérésekre

Köszönöm figyelmüket! Hipságh Mihály