Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban 1
ETARGET hirdetési rendszer * kulcsszavak, honlapok, megyék, érdeklődési kör (célcsoportra jellemző kulcsszavak) szerinti célzás * tartalmi, közösségi honlapokon megjelenő hirdetések: Origo, Iwiw, Femina * szöveges, szöveg + kép hirdetések * CPC szerinti árazás
PPC tartalmi oldalakon, közösségi honlapokon DIRECT RESPONSE + BRAND Druhý, nazvime ho PPC navel, je PPC v obsahovej sieti. Okrem direct response možností má v sebe ešte pupok, ktorý ponúkne viac. PPC v obsahovej sieti je navyše má rovnako dobrý direct response a navyše patrí, ako vraví Jeremiah, medzi brandingové nástroje. 3
60% hisz a honlapon található információknak 20% hisz a reklámoknak 60% hisz a honlapon található információknak Ako navyše vraví Nielsen report, iba 20% ľudí verí reklame, a naopak až 6O % ludi veri informaciam, ktore najdu na stranke firmy. Ako to teda čo najlepšie využiť? (NIELSEN RESEARCH) 4
TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól 1. Priamy titulok Titulok, ktorý sa na nič nehrá a priamo vyjadruje vašu hlavnú myšlienku. Príklad: Biznis plán, ktorý okamžite generuje peniaze 7
TIPP 2: Újdonság a fejlécben * az emberek szeretik az újdonságokat * új, bevezető, most, végre * ilyen szavak használata felkelti az emberek érdeklődését 2. Novinky v titulku Ľudia majú radi novinky. Slová ako nový, uvádzame, teraz či konečne upozorňujú, že máte niečo nové, čo by zákazníka mohlo zaujímať. 8
TIPP 3: a „HOGYAN“ szó * a probléma megoldását ígéri vagy * érdekes információt 3. „Ako“ titulky Takýto typ titulku sľubuje riešenie problému alebo zaujímavú informáciu. Príklad: Ako prestať fajčiť za 30 dní 9
Példa: HOGYAN... „Hogyan szokjunk le a dohányzásról 30 nap alatt“ „7 tipp, hogyan újítsuk fel lakásunkat“ PRÍKLAD: AKO... „Ako prestať fajčiť za 30 dní“ „7 tipov, ako zrekonštruovať byt“ 10
TIPP 4: Kérdés * az Ön előnyére kell irányulnia vagy * az ügyfél problémájára 4. Otázka Titulok vo forme otázky. Ak si dáte záležať na tom, aby sa otázka dotýkala vašej konkurenčnej výhody, máte veľkú šancu získať pozornosť zákazníka. Spýtajte sa navyše aj na zákazníkov problém - a úspech máte zaručený. Príklad: Ako zistím, či je druhý pilier pre mňa dobré riešenie? 11
Példa: Kérdés „Milyen kabáttal készül a télre?“ „Milyen mobilt a fa alá?“ „Honnan tudom, melyik biztosítás előnyösebb a számomra ?“ PRÍKLAD: AKO... „Akú bundu máte na zimu?“ „Aký telefón pod stromček?“ „Ako zistím, ktoré poistenie je pre mňa najvýhodnejšie?“ 12
TIPP 5: tettre késztető szavak * Ezek a szavak motiválhatják az ügyfelet a vásárlásra 5. Príkaz Príkaz vie zaktivizovať zákazníka a naviesť ho rovno k predaju. Príklad: Zavolajte dnes a objednajte si lístok na film Dobrodruh 13
Példa: tettre késztető szavak „Kérjen ajánlatot [az Ön terméke] „Hívjon...“ „Regisztráljon...“ PRÍKLAD: AKČNÉ SLOVÁ „Vyžiadajte si ponuku na [doplňte váš produkt] „Zavolajte...“ „Staňte sa...“ 14
TIPP 6: INFORMÁCIÓ * az emberek információk alapján döntenek * szerezze meg érdeklődésüket és hosszútávú bizalmukat 6. Informácia Ľudia sa rozhodujú na základe informácii, ktoré im poskytnete. Vzdelávajte ľudí, tak získate ich pozornosť a dlhodobú dôveru. 15
60% hisz a honlapon található információknak 20% hisz a reklámoknak 60% hisz a honlapon található információknak Ako navyše vraví Nielsen report, iba 20% ľudí verí reklame, a naopak až 6O % ludi veri informaciam, ktore najdu na stranke firmy. Ako to teda čo najlepšie využiť? (NIELSEN RESEARCH) 16
Eszközök a célok eléréséhez: * 87%-os elérés a magyar piacon * célcsoportra jellemző kulcsszavak * regionális célzás * hirdetés variációk * honlapok szűrése kategóriák szerint * tesztelés, tesztelés, tesztelés... 5. Príkaz Príkaz vie zaktivizovať zákazníka a naviesť ho rovno k predaju. Príklad: Zavolajte dnes a objednajte si lístok na film Dobrodruh 17
blog.etarget.hu - reklamtorta.blog.hu j blog.etarget.hu - reklamtorta.blog.hu