Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Miért hirdetne egyenként több online állásközvetítő portálon, ha Önnek elegendő 1 helyen kérnie, hihetetlenül alacsony áron? hihetetlenül alacsony áron?
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
IWOWWE: AMEDDIG NEM FÁJ, NEM VÁLTOZTATSZ! iWowWe Technikai Tréning 04.
ÉRZELMI FELSZABADULÁS TECHNIKA RÖVIDEN, KÉPEKBEN.
Digitális világ Mindent rólad - Személyes adatok gyűjtése.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
Videó autoresponder és videó feliratkozó űrlappal
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Ukončenie projektu a čo ďalej. Doc.Ing. Stanislav Šilhár CSc. Koordinátor projektu Záverečná konferencia projektu HUSK-0901/1.2.1/0010 Veľký Meder,
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban október 24. Baktalórántháza Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka Kék Pont Alapítvány.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
Rádai Péter Euro Nyelvvizsga Központ Top tippek az Euroexam nyelvvizsgákra készülőknek Angol B2 / C1.
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Cyklus FOR. for premenná_cyklu := výraz1 to výraz2 do príkaz ; Pr. for i := 1 to n do príkaz ; Deklarácia : i,n:integer;
A Facebook marketing trendjei
REMARKETING STRATÉGIÁK
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
Vnorené cykly.  Pri riešení problémov sa stáva, že použijeme viac cyklov za sebou, alebo jeden cyklus vnorený do druhohého.
Jagodics Rita – kereskedelmi marketing szakértő GYŰJTS TÖBB VEVŐT ÉS PÉNZT KIVÁLÓ REKLÁMSZÖVEGGEL!
Vitaj! Üdvözöllek!. e-marketing odkazy utalások banery bannerek.
Vitaj! Üdvözöllek!. Informačné a komunikačné technológie Információs és kommunikációs technológiák.
Vitaj! Üdvözöllek!. POUŽÍVANIE DOKUMENTU EUROPASS – ŽIVOTOPIS EUROPASS ÖNÉLETRAJZ-SABLON KITÖLTÉSE.
Vitaj! Üdvözöllek!. Podnikateľský plán Üzleti terv.
Vitaj! Üdvözöllek!. vedľajšie vety s „že“ – „hogy“ kezdetű mellékmondatok Počasie bude zajtra možno lepšie. Az idő talán jobb lesz holnap. Odkiaľ to viete?
Vitaj! Üdvözöllek!. napriek tomu – ennek ellenére Nemá študentský preukaz. Napriek tomu chce lacný lístok. Nincs diákigazolványa. Ennek ellenére olcsó.
Vitaj! Üdvözöllek!. V meste - A városban Chcel by som ísť na železničnú stanicu. A vasútállomásra szeretnék menni. Chcel by som ísť na letisko. A repülőtérre.
Vitaj! Üdvözöllek!. Prehliadka mesta - Városnézés Je trh otvorený každú nedeľu? Nyitva van a piac vasárnaponként? Je veľtrh otvorený každý pondelok? Nyitva.
Vitaj! Üdvözöllek!. POUŽÍVANIE DOKUMENTU EUROPASS – ŽIVOTOPIS EUROPASS ÖNÉLETRAJZ-SABLON KITÖLTÉSE.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Vitaj! Üdvözöllek!.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Vitaj! Üdvözöllek!.
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
Vitaj! Üdvözöllek!.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
ERASMUS + Stredná odborná škola – Szakközépiskola Ul. SNP 41, Šahy
Vitaj! Üdvözöllek!.
Vitaj! Üdvözöllek!.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban
Vitaj! Üdvözöllek!.
Vitaj! Üdvözöllek!.
Kegyelmed elég, több mint elég, Igédben bízom én.
Vitaj! Üdvözöllek!.
Vitaj! Üdvözöllek!.
Vitaj! Üdvözöllek!.
Előadás másolata:

Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban 1

ETARGET hirdetési rendszer * kulcsszavak, honlapok, megyék, érdeklődési kör (célcsoportra jellemző kulcsszavak) szerinti célzás * tartalmi, közösségi honlapokon megjelenő hirdetések: Origo, Iwiw, Femina * szöveges, szöveg + kép hirdetések * CPC szerinti árazás

PPC tartalmi oldalakon, közösségi honlapokon DIRECT RESPONSE + BRAND Druhý, nazvime ho PPC navel, je PPC v obsahovej sieti. Okrem direct response možností má v sebe ešte pupok, ktorý ponúkne viac. PPC v obsahovej sieti je navyše má rovnako dobrý direct response a navyše patrí, ako vraví Jeremiah, medzi brandingové nástroje. 3

60% hisz a honlapon található információknak 20% hisz a reklámoknak 60% hisz a honlapon található információknak Ako navyše vraví Nielsen report, iba 20% ľudí verí reklame, a naopak až 6O % ludi veri informaciam, ktore najdu na stranke firmy. Ako to teda čo najlepšie využiť? (NIELSEN RESEARCH)‏ 4

TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól 1. Priamy titulok Titulok, ktorý sa na nič nehrá a priamo vyjadruje vašu hlavnú myšlienku. Príklad: Biznis plán, ktorý okamžite generuje peniaze 7

TIPP 2: Újdonság a fejlécben * az emberek szeretik az újdonságokat * új, bevezető, most, végre * ilyen szavak használata felkelti az emberek érdeklődését 2. Novinky v titulku Ľudia majú radi novinky. Slová ako nový, uvádzame, teraz či konečne upozorňujú, že máte niečo nové, čo by zákazníka mohlo zaujímať. 8

TIPP 3: a „HOGYAN“ szó * a probléma megoldását ígéri vagy * érdekes információt 3. „Ako“ titulky Takýto typ titulku sľubuje riešenie problému alebo zaujímavú informáciu. Príklad: Ako prestať fajčiť za 30 dní 9

Példa: HOGYAN... „Hogyan szokjunk le a dohányzásról 30 nap alatt“ „7 tipp, hogyan újítsuk fel lakásunkat“ PRÍKLAD: AKO... „Ako prestať fajčiť za 30 dní“ „7 tipov, ako zrekonštruovať byt“ 10

TIPP 4: Kérdés * az Ön előnyére kell irányulnia vagy * az ügyfél problémájára 4. Otázka Titulok vo forme otázky. Ak si dáte záležať na tom, aby sa otázka dotýkala vašej konkurenčnej výhody, máte veľkú šancu získať pozornosť zákazníka. Spýtajte sa navyše aj na zákazníkov problém - a úspech máte zaručený. Príklad: Ako zistím, či je druhý pilier pre mňa dobré riešenie? 11

Példa: Kérdés „Milyen kabáttal készül a télre?“ „Milyen mobilt a fa alá?“ „Honnan tudom, melyik biztosítás előnyösebb a számomra ?“ PRÍKLAD: AKO... „Akú bundu máte na zimu?“ „Aký telefón pod stromček?“ „Ako zistím, ktoré poistenie je pre mňa najvýhodnejšie?“ 12

TIPP 5: tettre késztető szavak * Ezek a szavak motiválhatják az ügyfelet a vásárlásra 5. Príkaz Príkaz vie zaktivizovať zákazníka a naviesť ho rovno k predaju. Príklad: Zavolajte dnes a objednajte si lístok na film Dobrodruh 13

Példa: tettre késztető szavak „Kérjen ajánlatot [az Ön terméke] „Hívjon...“ „Regisztráljon...“ PRÍKLAD: AKČNÉ SLOVÁ „Vyžiadajte si ponuku na [doplňte váš produkt] „Zavolajte...“ „Staňte sa...“ 14

TIPP 6: INFORMÁCIÓ * az emberek információk alapján döntenek * szerezze meg érdeklődésüket és hosszútávú bizalmukat 6. Informácia Ľudia sa rozhodujú na základe informácii, ktoré im poskytnete. Vzdelávajte ľudí, tak získate ich pozornosť a dlhodobú dôveru. 15

60% hisz a honlapon található információknak 20% hisz a reklámoknak 60% hisz a honlapon található információknak Ako navyše vraví Nielsen report, iba 20% ľudí verí reklame, a naopak až 6O % ludi veri informaciam, ktore najdu na stranke firmy. Ako to teda čo najlepšie využiť? (NIELSEN RESEARCH)‏ 16

Eszközök a célok eléréséhez: * 87%-os elérés a magyar piacon * célcsoportra jellemző kulcsszavak * regionális célzás * hirdetés variációk * honlapok szűrése kategóriák szerint * tesztelés, tesztelés, tesztelés... 5. Príkaz Príkaz vie zaktivizovať zákazníka a naviesť ho rovno k predaju. Príklad: Zavolajte dnes a objednajte si lístok na film Dobrodruh 17

blog.etarget.hu - reklamtorta.blog.hu j blog.etarget.hu - reklamtorta.blog.hu