TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
TÁJÉKOZTATÁS A SZAKMAI VIZSGARENDSZEREK KUTATÁSÁRÓL Dr. Hideg Éva Budapesti Corvinus Egyetem, Jövőkutatás Tanszék Az FKA-KT 4/2006. sz. téma, Megvalósíthatósági.
A VM Dunántúli Agrár-szakképző Központ bemutatása, helyzete
A Pécsi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
Projektciklus- menedzsment (PCM)
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
A kamara szerepvállalása a szociális képzések területén
Munkaterv Miért szükséges, mik az előnyei?
A Nemzeti Fejlesztési Terv Logisztika a gyakorlatban Nemzetközi Szakkiállítás Szeptember 12. Jobbágy Valér Nemzeti Fejlesztési Terv és EU Támogatások.
Agrár- és Vidékfejlesztési Operatív Program Budapest, február 9.
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
KÖZBESZERZÉSEK ÁTLÁTHATÓSÁGA Transparency International Magyarország Eger, szeptember 29. the coalition against corruption.
EKOP Elektronikus levéltár
Projektmenedzsment szeminárium 1 Projektkészítő szeminárium Pályázati technikák gyakorlati alkalmazása.
AZ ORSZÁGOS EGYHÁZI TISZK KÜLDETÉSE. A fenntartók elvárásai a TISZK, a Felügyelőbizottság és az intézmények felé Olyan szakképzési intézményrendszeri.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A projektmenedzsment funkciói és területei
A 100%-os helyszíni ellenőrzés koncepciója
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
TISZK informatikai rendszerek MS alapon
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
Az ÚMVP intézményrendszere
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A területi szervek fő feladatai a nukleárisbaleset - elhárítás területén Jogszabályi háttér § §248/1997. (XII. 20.) Korm. rendelet az Országos Nukleárisbaleset-elhárítási.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
Műhelyvezetők, tanácsadók szakmai napja Csizmazia Sándorné Szakmai vezető Pécs, nov. 10.
Funkciói, feladatai és területei
FELELŐS SZAKMAI SEGÍTŐ EREDMÉNY NFT (CSF) végrehajtásáért felelős szervezet kijelölése: kormány NFT végrehajtási rendjének kialakítása: NFT munkacsoport,
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar 2009/2010-es tanévre pótfelvételi eljárásban meghirdetett képzések.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)

Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Intézményfenntartás a köznevelésben, új irányok
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ TÁMOP- Zárókonferencia.
Foglalkoztatási Paktum Magyarországon Gere János.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
„NŐ az esély” TÁMOP B-2-12/
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Országos nagykereskedelmi menedzser
Hajdú-Bihar Megyei Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft.
„Együtt, eredményesen”
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Napirendek Megnyitó Együttműködési megállapodás megvitatása, elfogadása Irányító Csoport megválasztása, Irányító Csoport elnökének megválasztása Egyebek.
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Az SZMBK Intézményi Modell
Előadás másolata:

TÁMOP-2.2.3-07/2-2F-2008-0021 FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ Munkaerő- piaci igényekhez alkalmazkodó Térségi Agrár-szakképző Központ fejlesztése TÁMOP-2.2.3-07/2-2F-2008-0021 FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

A projektciklus Forrás: CEC (PCM Handbook) Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető Tagintézmények Apponyi Sándor Mezőgazdasági Szakképző Iskola (Lengyel); Csapó Dániel Középiskola, Mezőgazdasági Szakképző Iskola (Szekszárd), FVM Mezőgazdasági Szakképző Iskola (Sellye); FVM Mezőgazdasági Szakképző Iskola (Vép); Móricz Zsigmond Mezőgazdasági Szakképző Iskola (Kaposvár); Lippai János Kertészeti Szakképző Iskola (Sopron); Ujhelyi Imre Mezőgazdasági és Közgazdasági Szakközépiskola (Szentlőrinc); Teleki Zsigmond Mezőgazdasági Szakképző Iskola (Villány). Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető Szervezeti felépítés Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető Szervezeti felépítés A DASZK vezetője az igazgató A tagintézmények vezetői az igazgatók (tagintézményvezető) Az igazgató munkáját a DASZK igazgatótanácsa segíti Az igazgatótanács a DASZK stratégiai döntéshozó szerve Az igazgatótanács tagjai a tagintézmények vezetői Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

A projekt integrált irányítása Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A projektmenedzsment A projektmenedzsment a DASZK munkaszervezete és projektvégrehajtó szervezete is egyben. Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

A projektmenedzsment tagjai Projektmenedzser: a DASZK vezetője Projekt irányító: a DASZK igazgatóhelyettese Pénzügyi vezető: a DASZK gazdasági vezetője Adminisztrátor: a projekt adminisztrációját végzi Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

Projektmenedzser feladata a projekt végrehajtásának irányítása a projekt képviselete a DASZK Igazgatótanácsa munkájának irányítása, koordinálása szerződések megkötése a PEJ jóváhagyása és benyújtása Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető Projektirányító A projekt tartalmi megvalósításáért felel Feladata különösen: a projektelemek szakmai végrehajtásának irányítása a projektfeladatok tervezése, ütemezése döntés előkészítő dokumentumok elkészítése beszámolók készítése a munkatársak tevékenységének szakmai irányítása PEJ szakmai tartalmi elemeinek összeállítása Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

Pénzügyi vezető feladata a projekt pénzügyi megvalósulásáért és elszámolásáért felelős Feladata különösen: a projekt végrehajtásának pénzügyi tervezése a szerződések, kötelezettségvállalások ellenjegyzése kötelezettségvállalások nyilvántartása PEJ pénzügyi elemeinek összeállítása Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető Tagintézményvezetők Felelősségi körük kiterjed: a projekt támogatási szerződésében meghatározott feladatoknak és tevékenységeknek az általuk képviselt tagintézményekben történő végrehajtására az általuk képviselt tagintézményekben a fejlesztési csoportok tagjainak meghatározására az általuk képviselt tagintézményben a fejlesztésekhez szükséges erőforrások biztosítására az általuk képviselt tagintézményekben az eredmények elterjesztésére A munkaterületéhez tartozó ellenőrzések, a szükséges beavatkozások elvégzésére Az igazgatótanács tagjaként egyetemleges felelősséggel bírnak a projekt magvalósításáért Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető Munkatársak A projektmenedzsment mellett dolgoznak, a projektmenedzsmenttel együtt alkotják a projektirodát. Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető Munkatársak Szervező, kapcsolattartó: a DASZK belső és külső partnereivel kapcsolatot tart, továbbá felelős az információk terjesztéséért, a DASZK megjelenítéséért, rendezvények szervezéséért. Pedagógiai munkatárs: a projektelemek pedagógiai megvalósításáért felel, és működteti a közösségi funkciókat. Műszaki munkatárs: a projektelemek műszaki megvalósítását felügyeli, és azok technikai feltételeit biztosítja. Gazdasági munkatárs: a projektelemek gazdasági egyensúlyát, az azokhoz tartozó beszerzések jogszerűségét felügyeli, felelős új gazdasági partnerek bevonásáért. Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető Projektiroda A projektmenedzsment és a munkatársak alkotják Feladataik: fejlesztési projektek figyelése a hazai és a nemzetközi pályázatok előkészítése lobbitevékenység döntések előkészítése projektvezetők kiválasztása fejlesztési projektek monitorozása Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető Fejlesztő csoport Meghatározott feladat végrehajtására a projektmenedzsment hozza létre Feladatát a projektírányító irányítása alapján végzi Eseti megbízás alapján működik Feladatuk a projekt kiemelt fejlesztéseiben való operatív részvétel Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető Fejlesztő csoportok Mérés-értékelés Minőségbiztosítás Felnőttképzés Hátrányos helyzetűek reintegrációja Kompetenciaalapú, moduláris szakképzés Tanügyigazgatás Pályakövetés Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető