Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A gazdaságos közlekedésért... Budapest, FORENSIS Autóklub.
Advertisements

Miért jobb egy (nem csak) geolokációs mobil kutatási rendszer? 1 HWSW – App!mobile konferencia, MOM Budapest, november 13. Pintér Róbert.
A NEtTelefon – üzleti Előfizetőknek
MasterCard - Év bankja 2010 Gauder Milán regionális igazgató MasterCard Europe.
44.Közgazdász Vándorgyűlés Nyíregyháza Szeptember 1.
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
Szinkronizált multiplatform élmények
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Kötelező Önvédelmi Gyakorlatok Nem Csak „Feketeöves Adatvédőknek” Kun Árpád vezető rendszermérnök, CEH Budapest, Január 28.
Új szelek a lakáshitelezésben? Merre tovább 2011-ben? Lakásvásár 2011 Árva András, CIB Bank lakossági üzletfejlesztési vezető Budapest, március 4.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatika szerepe a vállalati kultúra és versenyképesség javításában Dr. Kornai Gábor AAM Tanácsadó.
Mylogo is member of Erste Group (this is optional: please cancel completely from the Master, if not needed or just cancel this info) E RSTE B ANK „Olaj.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Internetes bankok piacformáló hatása
2010. november Balatonfüred
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország.
Avem încredere EU és üzlet határok nélkül román–magyar üzleti konferencia Egyszerűen a siker felé Befektetési és uniós tanácsadás Romániában Diósi László.
1 Bank relationship management a válság idején Pesel Andrea Tőkepiac vezető MOL Csoport.
Környezeti megtakarítások a versenyképesség szolgálatában A DESZKTOP program tapasztalatai a pécsi kistérségben Hohmann Balázs Tudatosan a Környezetünkért.
WSDL alapismeretek A WSDL (Web Services Description Language – Web szolgáltatások leíró nyelv) egy XML-alapú nyelv a Web szolgáltatások leírására és azok.
Vevőkövetelések finanszírozása Gyors, megbízható, kreatív pénzügyi megoldások a Magyar Factortól Csinos Tibor, Magyar Factor zRt III. Pénzügyi Vezetők.
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
Az információs ipar teljesítménye Európai Unió, Magyarország, Amerikai Egyesült Államok.
EBA STEP2 Az első pán-európai elszámolási rendszer a kisösszegű euró átutalások teljesítésére Bartha Lajos február 23.
MagNet Magyar Közösségi Bank Kedvező finanszírozások a fenntarthatóbb jövőért Piac & Profit Klub Pénz de honnan konferencia május 29. Dakó Andrea.
Stratégia, előrejelzések az Electrolux csoportnál
Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné.
Elektronikus bankolás Gyors, hatékony és biztonságos módja a kommunikációnak és az üzleti kapcsolatnak a Bankal. Tranzakciókat a saját irodából vagy otthonról.
EME Zrt. 2007/Fürst György/ EME mobilfizetés – bankszámláról?! Füst György Igazgatóság elnöke EME Zrt november 20. EME mobilfizetés - Bankszámláról?!
Internetes bankok piacformáló hatása
Üzleti mobilfejlesztés és integráció Magic konferencia 2012.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Hasznos mobilos alkalmazások Mobilos alkalmazások általában Példa ELTE tanrend Készítette: Kozma Réka.
Egy tőkebevonás tapasztalatai
Jövő Internet fejlesztések és alkalmazások
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Modern megtakarítási formák kezelése e-banking felületeken
Mítosz vagy valóság? Közműdíj-fizetés mobilról. 2 / Turny Ákos - Közműdíj-fizetés mobilon / 4/1/2015 Dinamikus fejlődés minden területen 1998 – 1999Az.
Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.
Vizuális programozás Előadó: Csapó Gábor.
Csak egy kattintás Fontos információk egyszerűen.
MagNet Magyar Közösségi Bank Piac & Profit Klub Üzleti etikus cégek fóruma június 5. Dakó Andrea.
Molnár Ferenc „Innováció a vállalatirányításban és az ügyfélkapcsolat kezelésben” Debrecen, Szeptember 17.
INDULNAK AZ ÚJ, KKV-K VERSENYKÉPESSÉGÉT SEGÍTŐ EU- PÁLYÁZATOK MÁTHÉ PÉTER VEZETŐ TERVEZŐ, DDRFÜ.
2016. szeptember 23. Légiközlekedés a H2020 első két felhívásában Bajdor Gyöngy Katalin Horizon 2020 NCP Nemzeti Innovációs Hivatal.
Visszavett eszközök kezelése a finanszírozóknál - portfoliókezelési dilemmák, másodlagos piac, értékesítési csatornák Báti Balázs CIB Bank Budapest, 2011.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Azonosítás és biztonság pénzintézeti környezetben Jakab Péter igazgató Magyar Külkereskedelmi Bank Rt. Bankbiztonság.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
0 0 Faktoring egyszerűen Csinos Tibor értékesítési igazgató GF Faktor Zrt. HSF április 07.
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
DIGITALIZÁCIÓ A NAGYVÁLLALATBAN
Modellezési Kockázat Kereskedelmi Banki Kockázatmodellezés
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Szűk keresztmetszet a banki digitalizációban
PhD online közösségi oldal Dr
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
BÁN KRISZTIÁN KOVÁCS ZOLTÁN
Új kapukat nyit az IoT a parkolóházak digitalizálásánál
Minden az azonnali fizetési rendszerről
Az API Design és Management evolúciója
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
1 Tudásbázis követelmények a digitális korszakban Gyulay Tibor tudásmenedzsment szakértő előadása „A tacit (avagy a hallgatólagos tudás) jövője a negyedik.
Előadás másolata:

Aki nem lép egyszerre… avagy innováció, mint teljes szemléletváltás Budapest, 2016. november 22. Molnár Péter, e-banking vezető, CIB Bank

Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az innováció éllovasa lehet Hogyan valósul meg az innováció? Change the mindset! Bíztató kezdeti eredmények

A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon 2000 e-broker Az IEB kereskedő rendszerének indulása 2001 Internet Bank CIB internet bank indulás WAP Bank CIB mobil bankolás kezdete Legígéretesebb Netbank Díj 2002 Legjobb Netbank Díj 2003 Legjobb Netbank Díj 2006 Legjobb Netbank Díj 2008 Legjobb Netbank Díj mobilCIB CIB okostelefonos bankolás

A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás 2009 Semmi 2010 Semmi 2011 Semmi 2012 Semmi 2013 Semmi 2014 Valami kezdődik…

A CIB újra az innováció éllovasa lehet A CIB Bank mobilalkalmazás 2016. márciusában indult el A nagybankok közül először ingyenes push üzenet szolgáltatással „Nagyszerű meglepetés a CIB-től, igazi katarzis az internet bank után” „Végre egy bank aki nem akar lehúzni és ingyen adja a kártyás üzeneteket.” „Nagyon hasznos, egyszerűen kezelhető app! Szinte minden intézhető vele, ami fontos.” „Könnyű kezelés, hasznos funkciók, remek design.” „K***a jó! Gratulálok! Sikerült felzárkóznotok!” „Gyors, szép és ami a legfontosabb: testreszabható.”

Hogyan valósul meg az innováció? Szemléletváltással! ISP Csoport Platform fejlesztők App fejlesztők Designerek A technikai fejlesztés a könnyű része. Nagyon sok a szereplő és mindenkinek ugyanazt kell akarnia! Üzlet Jog Risk IT

Nem elég a platform, mögé kell tenni a termékeket és az árazást Üzlet Nem elég a meglévő termékek elérését biztosítani az új platformokon: új termékeket kell létrehozni Új árazási stratégiát kell kialakítani, ami igazodik az ügyfelek folyamatosan megújuló elvárásához és egyben támogatja a Bank profitabilitását Mobilalkalmazásra szabott megtakarítási megoldások és folyószámla Csatornahasználat ösztönzés (pl. ingyenes push üzenet szolgáltatás) CRM (x-sell) fókuszú profit stratégia

Nem tölthetnek ki az ügyfelek 5 oldalas kockázati kérdőívet Kockázatkezelés Alapvető feltétel az üzleti (növekedési) szemléletű kockázatkezelés Alaposan meg kell érteni a felügyelet és a kockázatkezelés elvárásait és ezek teljesítésével kell új módszereket kidolgozni Pre-approved fedezetlen hitelezés folyamatának megvalósítása mobilalkalmazáson, tisztán viselkedési adatokra építve (elhagyva az adatbekérést) A jövőben big data alapú scoring bevezetése (LinkedIn, Facebook adatok stb.)

Nem szabad 10 óvszert felhúzni, ha elég egy is Jog A válság óta sokat szigorodott a felügyelet és a legtöbb bankban kialakult a túlbiztosítás gyakorlata, elkerülendő a néha kiszámíthatatlan büntetéseket Ennek feloldására be kell vonni a felügyeletet, külső jogi segítséget kell kérni amennyiben szükséges és az első naptól be kell vonni a jogi területet, hogy megértsék az új trendeket és elvárásokat Ujjlenyomat alapú belépés és aláírás Harmadára csökkenő dokumentáció Aláírás nélküli átvezetés

Egyre rugalmasabb rendszerekre van szükség IT A gyorsaság fontosabb, mint valaha Alaposan ismerni kell a következő évek felmerülő üzleti/fogyasztói igényeit, hogy ne kelljen toldozni- foltozni a rendszereket később, rugalmasság Gyors szállítás és megbízható üzemeltetés összeegyeztetése Új szolgáltatások kialakítása, amik a gyorsabb feldolgozást teszik lehetővé Rugalmasabb változáskezelés Dokumentumkezelés és küldés átalakítása

Bíztató kezdeti eredmények 70 ezer ügyfél regisztráció 75% feletti aktivitási ráta 50% feletti online ügyfélkontakt növekedés 9x hatékonyabb kampányok

Köszönöm! Molnár Péter e-banking vezető, CIB Bank molnar.peter.1@cib.hu