Mobiltelefon használat külföldön

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kutatási eredmények Az Évgyűrűk Magánnyugdíjpénztár ügyfelei között végzett telefonos közvéleménykutatásról 2008 Április.
Advertisements

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Szélkerék-erdők a világban és hazánkban
Napfényen a „rejtőzködő szavazók” Mérők klubja április 24.
Gondolatok és dilemmák
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
ISO 9001 Tanúsított cég április NIIF VoIP projekt aktualitások Ilyés Gábor Mészáros Mihály Szabó Szabolcs NIIF Intézet.
A NEtTelefon – üzleti Előfizetőknek
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
ACN videótelefon Iris 5000 ACN Telefon Adapter.
Ahány ház, annyi szabály Székely Levente
Információs Társadalom- és Trendkutató Központ 1111 Budapest, Műegyetem Stoczek u St ép 108. • Telefon: • Telefax: •
Közösségi internethasználat Nyitrai Erika ELTE IK Algoritmusok és Alkalmazásaik Tsz. tanársegéd.
MINDEN AMI ENERGIA. Nagyon sok mindennapi dologban használhatnánk a fizika törvényeit energiagazdálkodásra. Általában viszont az emberek lusták használni.
Szándékolatlan roaming június 26. Takács Péter, NHH hírközlési fogyasztói jogok képviselője.
© Michel Roggo / WWF-Canon 1 Vállalati autóflották környezettudatos használata Benkő Dániel WWF Magyarország október 17. Zöld flotta program.
T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007.
Wireless Home Gateway Handover és roaming kérdések Készítette: Tóth Balázs Viktor.
Karriertervezés.
Okostelefonok....
Kozma Judit „Jó gyakorlat - rossz gyakorlat” a roma állampolgárokkal végzett szociálpedagógiai munkában Miskolc, szeptember 12.
ANOREXIA "....amíg az ember eszik, iszik nem fog rajta a szomorúság" (Cervantes)
4. A nyilvánosság – a civil társadalom éltető kerete. Civilség és közhasznúság.
Utazási iroda alapítása
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Österreich Werbung Magyarország Budapest, november Szedlák Péter Osztrák Nemzeti Idegenforgalmi Képviselet Sajtókapcsolatok.
GLOBAL CORRUPTION BAROMETER 2009 Globális Korrupciós Barométer Közvéleménykutatás az emberek korrupcióval kapcsolatos tapasztalatairól június 3.
Budapesti közvélemény-kutatási eredmények 2013 júliusi adatfelvétel alapján.
A másodlagos élelmiszer-ellenőrzésekhez kapcsolódó szakmai kihívások a gyártók, feldolgozók szemszögéből. Az új szabályozás hatása a magyar termékek piaci.
A Közigazgatás Korrupció-megelőzési Programja 2012 – 2014 Szentkirályi-Szász Krisztina közigazgatási stratégiáért felelős helyettes államtitkár.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Nyugat-Mecseki TIT területi kutatás Összefoglaló 2005.április.
Vegyes kvantifikáció A kvantorcsere szerepe a Henkin-Hintikka játékban: l. Mixed Sentences, Kőnig’s World. Gyakorlás: 11.5 HF: 11.4, 11.9.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
TAJ KÁRTYA Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS
jozefusz Andre Rieu A krónikás feljegyzései a nagy forradalmár életéből.
MISKOLC ÉS TÉRSÉGE TELEPÜLÉSI SZILÁRDHULLADÉK-KEZELÉSI RENDSZERÉNEK TOVÁBBFEJLESZTÉSE – KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÁS A PROGRAM ÁLTAL ÉRINTETT LAKOSOK KÖRÉBEN PROJEKTAZONOSÍTÓ:
Tudatos a fogyasztó? Kozák Ákos március 28..
mint ami mások szerint szükséges!
Távközlési tanácsadás Egy lehetőség a költségcsökkentésre.
Gazsó Tibor Századvég Alapítvány
Szemben az árakkal … Mottó: Addig nyújtózkodj, amíg jól esik! A takaród majd nő az igényeiddel.
Felmérés a MÚOSZ-tagok üdülési szokásairól, igényeiről Készítette: Bellai László, Horváth Zoltán – január 25.
Van egy rossz hírem, máshogy nem megy!
ÚTLEVÉL Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS 1145 Budapest, Amerikai út 14. Tel.: (061)
Wireless Home Gateway Handover, roaming, keletkező veszteségek Készítette: Tóth Balázs Viktor.
Ó csak levél! Mi fájdalom! Lásd sír te hű Urad! Ilyen kevés tehát hited? Csak így szeret kemény szíved? Nincs rajtad semmi más: Csupán levél, csupán levél!
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet1 Fehérvári Anikó Munkapiaci elvárások FSZ- és BA-hallgatók körében ONK november.
A két- és többnyelvűségről Vélemények és gondolatok.
1 Egészség, biztosítás... Hidvégi Áron közvélemény- és piackutatási igazgató.
Repül a, repül a…. 5%-uk utazott repül ő vel az elmúlt 1 évben Forrás: TGI.
A budapesti olimpiával kapcsolatos lakossági attitűdök Közvélemény-kutatási eredmények január 8. 1.
Kompetenciák tartalmi értékelése : A Természetvédelmi Mérnök és Környezetgazdálkodási Agrármérnök BSc szakok megítélése a munkaadók körében.
ÜGYFELEK ÉS CSOMAGOK: mindenki elégedett? A fogyasztók és a bizalom kérdése.
Free Association Research Kft Budapest Sütő u április Éves fiatalok Online kutatás.
Az autóbuszos turizmus támogatásának fontossága az EU tagállamaiban Stephen Smith Elnök Autóbuszos Turizmus Európai Szövetsége.
Iskolakezdés, ahogy a családok látják
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
Ami változott, és ami nem
Okos városok és technológiák a társadalom szemszögéből
Szándékolatlan roaming június 26.
utazási iroda Margit Margit utazási iroda
Motivációs kutatások kutatási kérdései
Közvélemény- és piackutatási igazgató
Előadás másolata:

Mobiltelefon használat külföldön A 18 év felettiek 79%-a használ mobiltelefont. A mobiltelefont használók 32%-a utazott az elmúlt 3 évben külföldre. A külföldi utazások ritkák: 47% csak évi egy-két alkalommal utazik külföldre, ennél gyakrabban csupán 16%. Évi egy két alkalomnál is ritkábban 36%. Mobiltelefonálási gyakorlat külföldön A mobiltelefont használók körében Ilyen esetben: annyit beszél, amennyit szeretne: 10% valamelyest korlátozza a hívásait: 34% erősen korlátozza a hívásait, csak a legszükségesebbet beszéli meg: 54% A 18 év felettiek 79%-a használ mobiltelefont. A mobiltelefont használók 32%-a utazott az elmúlt 3 évben külföldre. Minden ötödik mobilosra jellemző, hogy külföldről Magyarországra szokott telefonálni, illetve, hogy külföldön tartózkodva is felveszi a mobiltelefonját, hogyha ott hívják. Haza irányuló hívásoknál a használók fele erősen korlátozza a hívásait, és csak a legszükségesebbet beszéli meg – fogadott hívások esetén ez 44%-ra jellemző. azok aránya, akik szoktak külföldről haza telefonálni azok aránya, akik külföldön is felveszik a mobilt, ha itthonról hívják Ilyen esetben: annyit beszél, amennyit szeretne: 29% valamelyest korlátozza a hívásait: 27% erősen korlátozza a hívásait, csak a legszükségesebbet beszéli meg: 44%

A külföldi nem-használat okai Miért nem telefonálnak külföldről haza? Miért nem veszik fel a mobilt külföldön? Az, hogy a külföldre utazó mobilosok ott nem használják a mobiltelefonjukat, egyértelműen a magas roaming-tarifáknak tulajdonítható.

Milyennek ítéli a külföldön fogadott mobilhívások árát: Roaming árak megítélése Milyennek ítéli a külföldről Magyarországra irányuló mobilhívások árát: Milyennek ítéli a külföldön fogadott mobilhívások árát: Mobilosok Mobilosok A mobilosok nagy százaléka nem ismeri annyira a roaming-díjakat, hogy megítélje, ezek mennyire kedvezőek vagy ellenkezőleg, magasak a számára. Aki használja a roaming-lehetőséget, azok körében igen magas, 50% körüli azok aránya, akik nagyon magasnak tartja a külföldről Magyarországra irányuló hívásdíjakat (49%), illetve a külföldön mobilon fogadott hívások díját (45%). További 38 illetve 42% tartja magasnak ezeket a díjakat – mindez alátámasztja, hogy a nem-használat oka elsődlegesen az árban keresendő. Akik telefonálnak külföldről: Akik telefonálnak külföldről:

A roaming-tarifa csökkentés ismertsége A 18 éven felüliek 54%-a hallott arról, hogy a közeljövőben csökkenteni szándékoznak a külföldről kezdeményezett, illetve ott fogadott hívások díját. A mobilosok 60%-a hallott erről Akik használnak roaming-lehetőséget, azok 73%-a tud róla. Aki hallott erről a változtatásokról, azok 60%-a az EU-nak tulajdonította a kezdeményezést, bármilyen más forrásnak lényegesen kevesebben. 22% viszont nem ismerte a tarifa-csökkentés forrását.

a mobiltelefont használók a 18 éven felüliek körében A roaming-tarifa csökkentés hatása a mobiltelefonálási szokásokra Minél inkább bevonódott valaki a roaming-használatba, annál inkább valószínű, hogy a tarifacsökkentés hatására megváltoznak a mobiltelefonálási szokásai. A használat változása a mobiltelefont használók körében A használat változása a 18 éven felüliek körében A használat változása a roamingot használók körében