Lakosok véleménye a Magyar Honvédségről

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Napfényen a „rejtőzködő szavazók” Mérők klubja április 24.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Civil szervezetek működési környezetének javítása Közvélemény-kutatás 1.
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Közérdekű munka büntetés Dr. Hatvani Erzsébet főigazgató Igazságügyi Hivatal december 12.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Szigetszentmiklós Készítette:Haász Valter.
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
Tanulmány a bizalomról Nyolc európai országban és az USA-ban október-november.
Civil szervezetek a munka világában
A személyi jövedelemadó 1 százalékának felajánlási hajlandósága a székesfehérváriak körében május 3. Németh A. Violetta.
8. Vajdasági Magyar Tudományos Diákköri Konferencia MOHÁCSI Huba Újvidéki Egyetem, Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka III. évfolyam Témavezető:
Marketinggyakorlat Marketingkutatás.
A SZÉLSŐJOBBOLDALI IDEOLÓGIA REPREZENTÁCIÓJA A DEBRECENI EGYETEMISTÁK KÖRÉBEN Sőrés Anett Debreceni Egyetem, Szociológia MA II. Témavezető: Prof. Dr.
Hajléktalanok és társadalom Hajléktalanok és média Szántó Tamás.
A POLGÁRMESTEREK VÉDELMI IGAZGATÁSI FELADATAI A JOGSZABÁLYI VÁLTOZÁSOK TÜKRÉBEN MISKOLC, JÚNIUS 06. FAZEKAS GYÖRGY ALEZREDES.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Alvás Világnapja, március 13. Kiss Katalin, kutatás vezető Szinapszis Kft. Így alszanak a magyarok - Egy piackutatás tanulságai -
1 “Oly távol vagy tőlem és mégis közel...” Az Európai Unióval kapcsolatos attitűdök a hazai választók körében Göncz Borbála – Hegedűs István „Részvétel.
TE AKARSZ ROMA MUNKATÁRSAT?. A nem romák elsősorban a munkához való viszonyuk alapján ítélik meg a romákat. Előzmények * ! Szociológiai és szociálpszichológiai.
polarizálódó politikai térben Keller Tamás - Tóth István György
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Munkaerő mobilitás Magyarországon
Biztos Kezdet gyerekházak hálózata
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) október 26. Intézményekbe vetett bizalom és jogtudatosság a mai magyar társadalomban (Kutatási eredményeink.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Turizmus gazdaságtan 3..
Egyetemes értékek az egyetemen kutatás Arapovics Mária PhD Kutatásvezető egyetemi adjunktus ELTE PPK Andragógia Tanszék Az egyetemisták és főiskolások.
Éghajlatváltozás Környezettudatossági felmérés A Greenpeace, a Magyar Természetvédők Szövetsége és a WWF Magyarország részére.
Mennyire elégedett azzal, ahogy az országban mennek a dolgok?
Iszony vagy viszony - Magyarország megítélése az Európai Unió tagállamaként - Pavlics Tamás -
Vecsés város kutatás Közéleti, politikai kérdések Második hullám
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
VIDÓ JUDIT: A SZÉPSÉGIPARBAN DOLGOZÓK MUNKAHELYI STRESSZKEZELÉSE.
TÁRSADALMI VERSENYKÉPESSÉG ÉS SIKER A MAGYARORSZÁGI NAGYVÁROSI TÉRSÉGEKBEN BARÁTH GABRIELLA PHD TUDOMÁNYOS MUNKATÁRS KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA A MAGYAR.
Gazsó Tibor Századvég Alapítvány
Mit gondol, okoz-e jelentős hatáscsökkenést, ha kimarad néha a gyógyszer bevétele? (százalékos megoszlás)
KISÚJSZÁLLÁS VÁROS ÖNKORMÁNYZAT SZERVEZETFEJLESZTÉSI REFORMJA ÁROP-1.A LAKOSSÁGI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS.
A KÖZÖTTI EURÓPAI UNIÓS FEJLESZTÉSI IDŐSZAK ÖNKORMÁNYZATI LEHETŐSÉGEI Zalai Mihály elnök Békés Megyei Önkormányzat Települési Önkormányzatok.
Róbert Péter Egyetemi tanár Széchenyi Egyetem, Győr
Lakosok véleménye a Magyar Honvédségről február 21. Domokos Tamás.
A Balaton Kiemelt Üdülőkörzetben tervezett vízpart-rehabilitációs projektek várható társadalmi fogadtatása Dr. Vári Anna - Ferencz Zoltán MTA Szociológiai.
SZOLNOK VK és IVS sz. bemutató 2013 szeptember.
Hajdúnánás, december 19. A LAKOSSÁG KÖRÉBEN ÁTFOGÓ FELMÉRÉS ÉS ELEMZÉS A KÖZSZOLGÁLTATÁSOKKAL KAPCSOLATOS ELÉGEDETTSÉGRŐL ÉS FELMERÜLŐ IGÉNYEKRŐL.
A KÜLFÖLDI HALLGATÓK INTÉZMÉNYVÁLASZTÁSI SZEMPONTJAI TÁMOP C-12/1/KONV Losoncz Annamária Szegedi Tudományegyetem Nemzetközi Igazgatóság.
© GfK 2012 | KKV Kutatás| június 1 CIB BANK KKV ÜZLETÁG CIB STAFÉTABOT KUTATÁS Kutatási eredmények a sajtó képviselői részére június.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
1 Egészség, biztosítás... Hidvégi Áron közvélemény- és piackutatási igazgató.
A „tudatos vásárló” – avagy „hiszünk-e a felelős vállalati magatartásban?” Készítette: Páthy-Dencső Blanka TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. 1112,
A Szakiskola 2014 kutatás célja és tapasztalatai Székesfehérvár, március 24.
A FELSŐ-TISZA VIDÉKI LAKOSSÁG SEBEZHETŐSÉGE: ÁRVÍZI ÉS ÉGHAJLATVÁLTOZÁSI KOCKÁZATOK Vári Anna - Tamás Pál - Ferencz Zoltán MTA Szociológiai Kutatóintézet.
Digitális bizonytalanság? Dr. Lux Ágnes, Németh Barbara, szeptember 30.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
Ami változott, és ami nem
Okos városok és technológiák a társadalom szemszögéből
Célpiaci marketing.
A személyi jövedelemadó 1 százalékának felajánlási hajlandósága a székesfehérváriak körében május 3. Németh A. Violetta.
Közvélemény-kutatási eredmények
Hajléktalan emberek Magyarország nagyvárosaiban 2006.
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
VÁCI RENDŐRKAPITÁNYSÁG ÉVI BESZÁMOLÓJA
Legyen Ön is Milliomos! A játék beállítása:
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
TOP SF Munkaerő-piaci és foglalkoztatási helyzetkép Székesfehérváron Mahler Balázs Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat.
Előadás másolata:

Lakosok véleménye a Magyar Honvédségről 2013. február 21. Domokos Tamás

Módszertan Gyakran hallani a közbeszédben, hogy Székesfehérvár katonaváros, és komoly hagyományai vannak a település életében a katonai identitásnak. Kíváncsiak voltunk arra, hogy a fehérvári lakosok mit gondolnak a Magyar Honvédségről. Módszer: 500 fős lakossági személyes adatfelvétel Adatfelvételi időszak: 2012. szeptember 21. – október 4. Kérdésterületek: 1. Mennyire fontos intézmény a város életében 2. Milyen a város és a honvédség viszonya 3. Hogyan kezeli a helyi sajtó a honvédség kérdését

Ön egyetért azzal a véleménnyel, hogy....? inkább egyetért inkább nem ért egyet nem tudja Fehérvár társadalmi életében fontos szerepe van az itt élő katonáknak 30 53 17 ma elsősorban képzetlen, műveletlen emberek mennek el katonának 13 73 14 a fehérvári hivatásos tisztek többsége szakmailag jól képzett 66 12 22 a fehérvári katonák megállják a helyüket külföldön is a nemzetközi feladatok végrehajtásában 65 18 fontos, hogy az önkormányzat kiemelt figyelmet fordítson a katonákra 51 33 16 százalékos megoszlás

A Századvég telefonos kérdőíves közvélemény-kutatást végzett 2012 A Századvég telefonos kérdőíves közvélemény-kutatást végzett 2012. szeptember 6-11. között, amelynek során 823 véletlenszerűen kiválasztott felnőtt korú személyt kérdezett meg CATI módszerrel. Az elemzésben közölt adatok legfeljebb plusz-mínusz 3,8 százalékponttal térhetnek el a mintavételből fakadóan attól az eredménytől, amit az ország összes felnőtt lakosának megkérdezése eredményezett volna. 8

9

10

11

12

Köszönjük a figyelmet!