Zöld reklámok.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A víz ökölógiai ismertetője
Advertisements

A szabványosítás és a szabvány fogalma, feladata
A TUDATOS VÁSÁRLÁS Venni vagy nem venni?.
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Felelős vásárlás és a natúrhatnám fogyasztó
Minőségtanúsítás és tájékoztatás a minőségről
„Hungarikum” ELIT Klaszter Ülés Minőség biztosítás/minősítés alapjai Prof. Dr. Szigeti Jenő egyetemi tanár, intézetigazgató Szarvas
A helyi termék szerepe és lehet ő sége Zala megyében Kovács Tünde, projektszakért ő Kerka völgy aranya, a méz - a helyi termékekért Zalamerenye, 2010.
Szavatosság, jótállás, termékfelelősség
A hamisított és illegális növényvédő szereknek HuCPA.
EU támogatások és a kapcsolódó közbeszerzések tapasztalatai
© Michel Roggo / WWF-Canon 1 Vállalati autóflották környezettudatos használata Benkő Dániel WWF Magyarország október 17. Zöld flotta program.
Öltözködés és kozmetikumok
A nemzetközi üzleti élet etikája
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
Hogyan lehet több millió Ft-ra szert tenni befektetés nélkül ! Figyelem ! Az egész rendszer egy vásárlói közösségre van ráépítve ! Az azonnali jövedelem.
Környezetbarát termékjelek
Versenyjog és fogyasztóvédelem
Bioélelmiszerek Készítette: Sorbán Sarolta
Készítette: Mezei Anna Iskola: Ihász Gábor Általános Iskola 8542 Vaszar, Fő u. 9. Felkészítő tanár: Szakács Attiláné.
Egressy Gábor Két Tanítási Nyelvű Szakközépiskola
Gazdasági informatikából megkaptuk a félévi feladatot!!! Mindenki nagy örömére… 0. hét.
Amiről szégyenlősen nem beszélünk korrupció és árverseny Korrupció, kiváltó okok, következmények és azok hatása a kereskedő és az importőr piacára. A felhozott.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
Fontos élelmiszerjogi szabályok KKV szemszögből. Szabályok a mindennapokra Ami egy KKV-nak nehezebb – Címkézés – Állítások – Fogyasztóvédelem – Nyomonkövethetőség.
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
2009. február 24. Holcim, mint felelős munkáltató.
Kormányszóvivői tájékoztató T ö b b e n, j o b b a n, t o v á b b Zöld könyv az egészségügyről.
Agrár- és vidékfejlesztési támogatások 2004 I. félévében 1. SAPARD 2. NFT, Agrár és Vidékfejlesztési Operatív Program Intézkedései.
Gondoljunk másokra is!. Milleniumi fejlesztési célok 2000 szeptemberében az ENSZ kibocsátotta milleniumi nyilatkozatát. A nyilatkozat alapján, nyolc Milleniumi.
Agrár Európa Kft. GfK Hungária Piackutató Kft Budapest, Fillér u. 10/b Budapest, Visegrádi u Élelmiszeripari.
Szelektív hulladékgyűjtést népszerűsítő program „Legyél te is válogatós!” 6. Előzd meg a hulladékképződést!
Fenntartható fejlődés a kereskedelemben
Tényekre alapozott oktatáspolitika és gyakorlat ONK 2011, Szimpózium a tények, bizonyítékok természetéről, szerepéről az oktatásban Evidence Based Education.
Fenntartható élelmiszerfogyasztás Avagy az vagy amit megeszel Spéder Ferenc Zöld Akció Egyesület Miskolc.
A piac: A tényleges és potenciális eladók és vevők, illetve azok cserekapcsolatainak rendszere, melynek legfontosabb elemei a kereslet, a kínálat, az ár.
Tudatos a fogyasztó? Kozák Ákos március 28..
Tájékoztató LGM_ak002 LGM_ak004. Fogadóóra Szorgalmi időszakban szerdán 9.40 és 11 óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
A háztartások nagyobb szennyezők az iparnál A háztartások szennyezőanyag-kibocsátása már nagyobb, mint az iparé - állapították meg kutatók. A prágai Károly.
Felelős vásárlás és a natúrhatnám fogyasztó dr. Szigeti Cecília.
1169/2011/EU jelölési rendelet
Felelős vásárlás és a natúrhatnám fogyasztó dr. Szigeti Cecília.
Az élelmiszerekkel kapcsolatos szabályok
DR. FARKAS TAMÁS A LÁTHATATLAN PROBLÉMA AVAGY MIÉRT ÉRDEMES HUMÁNERŐFORRÁS- BIZTONSÁGGAL FOGLALKOZNI?
Ökocímke.
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Fogadóóra Szorgalmi időszakban csütörtökön óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Talán érdemes erre figyelmet fordítani! Én tudom, hogy igaz amit elmondok, de nem kívánhatok több szavahihetőséget magamnak, mint bármely más embertársam.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
Koncepció javaslat a saját márkás termék létrehozására 1.
A tudatos fogyasztói magatartás kultúrájának terjesztése, a civil kezdeményezések fontossága Boczné Lakatos Vanda Pécsi Zöld Kör Egyesület – egyesületi.
Ö kológiai termékek jelölése Juhász Ágnes NÉBIH ÉTbI Élelmiszer-forgalmazás Felügyeleti Osztály
Tájékoztató NGM_AK004. Fogadóóra Szorgalmi időszakban szerdán és óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Tájékoztató NGM_AK004.
Tájékoztató NGM_AK004.
A környezet védelmének általános szabályairól szóló évi LIII. tv.
7. fejezet Fogyasztóvédelem az élelmiszergazdaságban
Operátor (betanított szerelő) munkatársakat.
A kereskedelem alakulása
Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.
Felelős vásárlás és a natúrhatnám fogyasztó
Üzleti terv bemutatása
Vállalati fenntarthatóság
Kormányzati szektor a vegyes gazdaságokban
Tájékoztató LGM_ak002 LGM_ak004 LGS_ak011.
Fenntarthatósági Fórum
a logger-használat kérdései
Tájékoztató NGM_AK004.
Nemzeti Élelmiszer Nyomon Követési Platform
Jelentések és reklámok
Kompetencia alapú szakoktatás
Előadás másolata:

Zöld reklámok

Zöld reklámok http://365.postr.hu/rendezok-remalma-hogyan-lehet-sikeres-zold-reklamot-csinalni-h http://www.alternativenergia.hu/video-10-legjobb-zold-reklam/40789 http://psprovocative.com/kedvenc-zoldsegeink/

https://www.youtube.com/watch?v=OW-p_3NbtVI https://www.youtube.com/watch?v=m3rsNamXkgA#t=14 https://www.youtube.com/watch?v=j-SH85wtSoY

A Coca Cola és a WWF közös összefogásaként a széndioxid szennyezés csökkentéséért megszületett ez a teacserjéktől burjánzó plakát. http://psprovocative.com/kedvenc-zoldsegeink/

Víz elmossa, de nem baj…

Szépség ára… http://psprovocative.com/kedvenc-zoldsegeink/

Játék a logóval….

Választási lehetőségek

Egyéni és közösségi felelősség „… egyéni jólétünk elválaszthatatlanul kötődik valamennyi embertársunkéhoz, illetve a környezethez, amelyben élünk. Ebből pedig az következik, hogy minden cselekedetünk, szavunk és gondolatunk, bármilyen jelentéktelennek tűnjék is, nemcsak ránk magunkra, hanem mindenki másra nézve is következményekkel jár.” Őszentsége a Dalai Láma (2001): Ősi bölcsesség, modern világ Európa Könyvkiadó

Felelős termék amelyet környezetbarát- környezetet kevéssé terhelő- módon állítottak elő, amelyek kereskedelme során a termelő is hozzájutott a méltányos jövedelemhez, amely helyi, vagy a forgalmazás helyéhez közel előállított termék.

Címke adatbázis http://tudatosvasarlo.hu/cimkek

Környezet iránti felelősség, ökológiai termék Az Unióban 2010. június 1.-től kezdve az új bioterméket egységesített zöld jelzéssel látnak el, amelyet legkésőbb 2013-ra minden EU-s országnak használnia kell, és az említett termékeken láthatóvá kell tenni a vásárlók számára.

Magyar biotermék Biokontroll Hungária Nonprofit Kft. ellenőrző és tanúsító szervezet mára már a magyarországi biotermékek közel 95%-át ellenőrzi.

Reform- és natúrélelmiszer …nincs se jogszabályi definíció, se ellenőrzési rendszer. Ugyanakkor- mivel a termékcímkézés nem kötelező-, számos olyan termék is létezhet, amely megfelel a biotermékekkel szemben támasztott követelményeknek, de nem rendelkezik ökocímkével.

Méltányos kereskedelem- Fair Trade A Fair Trade (FT) mozgalomnak az a fő célja, hogy a harmadik világ országaiban élő termelők méltányos árat és biztos jövedelmet kapjanak az áruikért. A méltányos kereskedelem lényege, hogy az általános világpiaci áraktól függetlenül olyan árban állapodnak meg a résztvevők, amely valóban kifejezi az előállítók anyagi és munkaráfordításait.

Segítő vásárlás

Helyi termék

Magyar termék Az a magyar termék, amely 100 százalékban magyar alapanyagból készül,azt Magyarországon dolgozzák fel és csomagolják.

Hazai termék Azokat a termékeket, amelyek magyar, de külföldi alapanyagot is tartalmaznak, ám Magyarországon gyártják azokat, hazai termék kategóriába sorolják.

Hazai feldolgozású termék Magyarországon készítenek de külföldi alapanyagból.

Furcsa dolgok A kép a Tudatos Vásárlók Egyesületének FB oldaláról származik

Tudatos Vásárlók Egyesületének „Jó termék” adatbázisa http://tudatosvasarlo.hu/jo_termekek/etel-ital/tea_kave_kakao_csokolade

„Good enough is good enough”

„Választás paradoxona” Barry Schwartz Ha jobbra várunk, miközben a jót, vagy az „elég jót" elszalasztjuk. Herbert Simon Nobel-díjas közgazdász általános tétele - miszerint nem mindig érdemes a jobbra várni, ha az elég jó, illetve ha a megfelelő rendelkezésünkre áll - nemcsak a vállalatok üzleti lehetőségeire érvényes, hanem a vásárlás egyéni döntéseire is. http://www.ted.com/talks/lang/en/barry_schwartz_on_the_paradox_of_choice.html

Natúrhatnám polgár „A zöld tudás és a zöld fogyasztás különbsége nem elhanyagolható tényező. Aki műanyag tálban keveri a tésztát, az sem biztos, hogy azért teszi, mert megveti a kézzel faragott, öblös fatálakat, hanem mert másra nem futja neki. Akinek a fürdőszobájában bio-szemránckrémet pillantunk meg, arról még ne feltételezzünk emelkedettséget, egyszerűen csak meg tudja fizetni, és az öregedéstől ugyanazzal a félelemmel menekül, mint a "kommersz vásárló".” Szvetelszky Zsuzsanna (2003): Natúrhatnám polgár Liget 2003/7

Mítosz „Az Alana öko pelenka előállításánál mellőztük a felesleges alapanyagokat, ugyanakkor garantáljuk a megszokott prémium minőséget. A felhasznált cellulóz környezetbarát módon oxigénnel fehérített, és környezetkímélően megművelt erdőkből származik. A légáteresztő, nedvszívó magot körülvevő fólia biológiailag 100%-ban, a nedvszívó mag 20%-ban bomlik le. A pelenka csomagolása teljes mértékben komposztálódik.” -olvasható a pelenka ismertetőjében a cég honlapján. Hogy mi lesz a többi 80 százalékkal? Erről már nem tudunk semmit sem.

Furcsa termék „bio szalonna”