Található-e hurokvágány a kocsiszín területén? Nem található hurokvágány b.) Igen, de csak a Csömöri út felőli tárolóvágányról lehet hurokban fordítani a villamosokat c.) Igen, a kocsiszíni épület első és utolsó vágányán lehet hurokszerűen megfordulni 5353 - Zugló kocsiszín
Található-e közvetlen vasúti (MÁV) kapcsolat a kocsiszín területén? Nem található vasúti kapcsolat b.) Igen, van közvetlen vasúti (MÁV) kapcsolat c.) Nem, mert a különböző vontatási feszültségek miatt nem lehet összekötni a hálózatot 5353 - Zugló kocsiszín
Található-e mosóvágány a kocsiszín területén? A 3. számú vágányon található a mosóberendezés b.) A 2. számú (csarnok) vágányon található a mosóberendezés c.) Nincs a kocsiszín terültén mosóberendezés. A járművek mosását másik kocsiszínben végzik el 5353 - Zugló kocsiszín
Található-e ellensúlyos váltó a kocsiszín területén? A kis csarnok előtti váltók ellensúlyos kialakításúak b.) A kocsiszín területén nincs ellensúlyos váltó c.) A kocsiszín területén található összes váltó elektromos állítású 5353 - Zugló kocsiszín
Hol található a váltócsoport irodája? A kis kocsiszín épületében található a váltócsoport irodája b.) A szerelőcsarnok épületében az 1. számú vágány mellett c.) A szerelőcsarnok épületében a 9. számú vágány mellett 5353 - Zugló kocsiszín
Zugló kocsiszínben napközbeni kocsiszíni kezdéskor kinél kell szolgálatra jelentkeznie a járművezetőnek? a.) Baross diszpécsernél, telefonon keresztül b.) Zugló diszpécsernél c.) Senkinél, mivel Zugló kocsiszínben nincs szolgálatot teljesítő diszpécser 5353 - Zugló kocsiszín
Zugló kocsiszíni beálláskor hol történik a járművek átadás - átvétele? A 2-es számú aknás vágányon b.) A kocsiszíni bejáratoknál történik, mégpedig a folyamatos térburkolattal ellátott teljes körbejárást biztosító területen c.) Bármelyik aknás vágányon 5353 - Zugló kocsiszín
Hogyan történik a TW6000 típusú szerelvények üzemen kívül helyezése forgalmi dolgozók által Zugló kocsiszínben? a.) A kapu felöli vezetőfülkében az iránykapcsolót „1” állásban hagyja, az áramszedőt levezérli, az akkumulátort kikapcsolja b.) Az iránykapcsolót „1” állásban, az áramszedőt üzemben hagyja, az akkumulátort kikapcsolja c.) Az iránykapcsolót „0” állásban hagyja, az áramszedőt levezérli, az akkumulátort kikapcsolja 5353 - Zugló kocsiszín
A nagy kocsiszínbe való ki- és behaladásnál szükséges-e az üzemelő áramszedő(ket) lehúzni? Az üzemelő szedőket minden esetben le kell húzni, mert a csarnok területén nincsen felsővezeték kiépítve b.) Az üzemelő szedőket csak az I. és II. számú vágányon való közlekedéskor kell lehúzni c.) Nem szükséges, mert a kapuk alatt át lehet haladni felengedett szedőkkel 5353 - Zugló kocsiszín
Szükséges-e elhagyni a kocsiszín területét TW6000 típusú szerelvénnyel a nagy kocsiszín egyik vágányról a másikra történő átálláskor? a.) Csak a kis kocsiszín elé történő járműmozgatáskor kell elhagyni a kocsiszín területét b.) Igen, mivel másként nem biztosítható, hogy a visszafogó szerelvény valamennyi váltóról lehaladjon c.) Nem szükséges, mindegyik vágányról mindegyik vágányra át lehet állni a kocsiszín területének elhagyása nélkül 5353 - Zugló kocsiszín
Milyen működésű a kocsiszín kapujában elhelyezett közúti forgalomirányító jelzőlámpa? A váltóőr kér gombnyomással betétprogramot a kihaladáshoz b.) A járművezető kér gombnyomással betétprogramot a kihaladáshoz c.) A járművezető kér chipkulccsal betétprogramot a kihaladáshoz 5353 - Zugló kocsiszín
A gyakorlás véget ért! Újra 5353 - Zugló kocsiszín
Helytelen válasz! 5353 - Zugló kocsiszín