Okos városok – buta márkák?!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Hidak és járható utak a tudomány és gyakorlat között Egyénre szabott tudásmenedzsment szolgáltatások – Intézményesítetté váló tudásmenedzsment megoldások.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Márkaépítés a gyakorlatban
A városmárkázás alapjai
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Európai Betegjogi Karta. Európai Betegjogi „Karta” Célja: A betegek tizennégy jogának proklamációja, alapvető jogok gyakorlati megvalósíthatóságát szolgálják.
A parlagfű elleni védekezés új stratégiája Reális cél a pollen-koncentráció drasztikus csökkentése (30 db/m 3 ) Reisinger Péter és Kőmíves Tamás Nemzeti-Nemzetközi.
Orvos- és Egészségtudományi Centrum
Utility Week 2013 Amsterdam Bertalan Zsolt. A RENDEZVÉNYRŐL 2 Jelen Az átviteltől a végfelhasználóig lefedi a teljes értékláncot Idén újdonság a megújulók.
Részvételi tervezés, fejlesztés és értékelés Bodorkós Barbara és Pataki György Környezeti Társadalomkutatók (ESSRG) Környezet- és Tájgazdálkodási Intézet,
Az intézményes nevelés stratégiái
Sikeres, egészséges vagy örömteli szervezet? Készítette: Frank Ádám.
DISSZEMINÁCIÓ Eredmények, ismeretek megosztása.
Politikai marketing – kampánystratégiák
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja „Túlélés és fejlődés a közösség részeként” Dakó Andrea Piac & Profit konferencia.
Innovációs stratégia hatások Termék életciklus Nemzeti sajátosság
Integrált területi beruházás és Közösségvezérelt helyi fejlesztés a as programozási időszakban Zsolt SZOKOLAI C.2 Urban development, territorial.
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
Budapest turisztikai Marketingje
Gyermekeink védelme a Digitális Világban Kutas István, Vállalalti kommunikációs igazgató, Telenor.
Üzleti informatika Szabó Gábor - üzletágvezető February 25.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Dr. Éri Vilma igazgató, Környezettudományi Központ
A Dobbantó program Az előrelépés lehetősége diákoknak, szakiskoláknak Regionális tájékoztató napok szeptember 3-12.
A Stratégia értékelése, visszacsatolása
Nemzetközi marketing A globalizáció és ami utána jön
Legyen jobb a gyerekeknek! Gyerekszegénység – egészségügy XVI. Magyarországi Egészségügyi Napok Balatonfüred, október 7-9.
Biztoskezdet gondolat a falakon túl A gyerekházon túl is élnek.
„Egészségedre” témahét. „Egészségedre” témahét „Egészségedre” témahét.
Minőség menedzsment 6.előadás
Copyright by Republic 2007 Employer Branding BCCH - HR munkacsoport részére Készítette: Soltész Krisztina, Január 07.
A parlagfű elleni védekezés új stratégiája Reális cél a pollenkoncentráció drasztikus csökkentése (30 db/m 3 ) Dr. Reisinger Péter, egyetemi tanár Budapest,
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Kommunikáció a Vincés Családban Készítette: Sz ű cs Péter.
SUPERBRANDS B2B ELŐADÁS
Új lehetőségek a székelyföldi regionálisfejlesztésben Csák László – Sapientia EMTE MTTK Sopron, november.
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
Marketing alapok Kopcsay László.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
KEZDJÜNK HOZZÁ 1.Ismerd meg magad! 2.Ismerd meg a területet! 3.Építs és elemezz 4.Dolgozz tökéletesen 5.Nézz a jövőbe.
Hogyan, és miért gondolkozzunk vállalkozóként rendszerben az üzleti tervezés során és a gyakorlatban? „Ötletből pénzt”
JÓLÉT ÉS IDEOLÓGIÁK: FEJLETTSÉG ÉS BÉREK
11 Smart City Tagozat ülése BME EIT Neumann Tárgyaló, május óra 1111 Budapest, Egry J. u. 18. V1 ép. C213 Dr. Kovács Kálmán tagozati elnök.
A történelmi városszerkezet megújításának súlyponti kérdései – a belvárosok, az örökségelemek potenciáljának növelése az akciótervezés eszközeivel XX.
Nagykanizsa július – HEP munkatalálkozók tapasztalatainak összegzése- a szervezetek szemével Közös fellépési lehetőségek a tapasztalok.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
A kistérségi gyerekesély programok tervezési folyamata Kalmár Ildikó - Dandé István - Herman Szabolcs Regionális koordinátorok Magyar Tudományos Akadémia.
RÁCZ ANDREA DEBRECENI EGYETEM, SZOCIOLÓGIA ÉS SZOCIÁLPOLITIKA TANSZÉK Hatékonyságmérések a gyermekvédelmi szakellátásban.
A befektetők nem maguktól jönnek, és nem is az autópálya hozza őket! Egy jó hír, és ami abból következik Márkaépítés 2015 Konferencia Budapest,
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Integráció a Smart City megoldások között
A társadalmi marketing integrált modellje
Ongjerth Richárd Egy TAK, és más semmi?
Szakértő: Prof. Dr. László Dinya - EKE
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
Miért kell kistérségi kiterjesztés; hol tart Szécsény
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
Stratégiai szempontok alkalmazása az informatikai szektorban
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Előadás másolata:

Okos városok – buta márkák?! Prof. Dr. Piskóti István, intézetigazgató, Miskolci Egyetem Marketing Intézet Smart City Smart Marketing MÉDIA-PIAC KONFERENCIÁK Márkaépítés 2016 – Márkasztorik - 2016. május 31.

Egy nemzetközi kutatás eredménye: városmárkázás 86% kudarc

The Guardian

A Smart City fejlődés és programjai az egész városműködést érintik A Smart City fejlődés és programjai az egész városműködést érintik. Komplex – integrált megvalósítás a siker!

Városmárkázás – releváns vagy halott módszer digitális környezetben!?

Válasz: releváns a városmárkázás, sőt …. A smart-környezet mindent felnagyít, amit a márkák „épületéről” tudunk No bland brand …. Vége a mindent, mindenkinek, általános, nyájas gyakorlatnak A márkának izgatónak kell lennie!

A hibák …kijavítandó gyakorlati megoldások LEEGYSZERŰSÍTÉS – KISAJÁTÍTÁS – Erős stratégia, határok hiánya - REÁLIS FÓKUSZÁLÁS HIÁNYA – Márkafáradtság – Ha nem vonzó a helyieknek –

A hibák … LEEGYSZERŰSÍTÉS - A márkázás nem egyszerűen a logóra, a szlogenre fókuszálás….

A hibák … KISAJÁTÍTÁS - Az érintettek nem értik igazán a márkát. Az érintettek bevonásának a hiánya. A feladatok delegálásának hiánya olyan szakemberek felé, akik az adott területen szakértelemmel bírnak. A marketing szakma lebecsülése gyenge pozícionáláshoz vezet. Nem segítőkész hozzáállás kialakulása.

A hibák … Erős stratégia, határok hiánya - Hiba a márkázás fókuszának a meghatározásában. A hosszútávú célokra fókuszálás, erős célok meghatározásának hiánya. Időre van szükség a pozitív ismertség és márkaidentitáshoz, ezért az akcióknak a márka hosszútávú egészségére kell fókuszálnia.

A hibák … REÁLIS FÓKUSZÁLÁS HIÁNYA - A márkának a legerősebb versenyelőnyre kell fókuszálnia, Nem arra ahogyan a helyi szervezők, a politikusok látják a várost. A város valóságos, reális márkázásának a hiánya – a márka a te ígéreted, amit teljesíteni kell, hogy a kampány sikeres legyen! Hiányzó fókusz a fogyasztóra, ügyfélre. Az ügyfél-, vevőkutatások hiánya.

A hibák … Vienna Now or Never Márkafáradtság – a márkázás hosszútávú folyamat, folyamatosan szükséges a vevői igények, szükségletek követése. Vienna Now or Never Experience Vienna like a local

A hibák … Ha nem vonzó a helyieknek – nem lehet azt a várost márkázni amit a sajátjai utasítanak el….

Köszönöm a figyelmet. piskoti@uni-miskolc. hu www. marketing-miskolc Köszönöm a figyelmet! piskoti@uni-miskolc.hu www.marketing-miskolc.hu www.piskotiistvan.hu